eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › CIOR14/019/2010 Serwis, konserwacja i naprawy pogwarancyjne drukarek, urządzeń i systemów komputerowych i instalacji w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej SA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Wrocław: CIOR14/019/2010 Serwis, konserwacja i naprawy pogwarancyjne drukarek, urządzeń i systemów komputerowych i instalacji w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej SA.
Numer ogłoszenia: 72049 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 360 39 00, faks 071 364 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CIOR14/019/2010 Serwis, konserwacja i naprawy pogwarancyjne drukarek, urządzeń i systemów komputerowych i instalacji w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej SA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw sprzętu komputerowego w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A obsługiwanych przez Centrum Informatyki Regionalnego Wydziału Informatyki we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krasińskiego 1, 50-945 Wrocław. Zdefiniowane zostało dziesięć części zamówienia (opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ): - Zadanie nr 1 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych drukarek, w rejonie jeleniogórskim - Zadanie nr 2 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych urządzeń i systemów komputerowych oraz instalacji wchodzących w skład tych systemów w rejonie jeleniogórskim - Zadanie nr 3 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych drukarek, w rejonie legnickim - Zadanie nr 4 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych urządzeń i systemów komputerowych oraz instalacji wchodzących w skład tych systemów w rejonie legnickim - Zadanie nr 5 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych drukarek, w rejonie wałbrzyskim - Zadanie nr 6 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych urządzeń i systemów komputerowych oraz instalacji wchodzących w skład tych systemów w rejonie wałbrzyskim - Zadanie nr 7 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych drukarek, w rejonie wrocławskim - Zadanie nr 8 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji napraw pogwarancyjnych urządzeń i systemów komputerowych oraz instalacji wchodzących w skład tych systemów w rejonie wrocławskim - Zadanie nr 9 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych drukarek ZEBRA, w lokalizacji WER Wrocław - Zadanie nr 10 - nazwa zadania: realizacja usług serwisowych, a w szczególności konserwacji i napraw pogwarancyjnych skanerów terminalowych oraz urządzeń komunikacyjnych urządzeń SYMBOL znajdujących się w lokalizacji WER Wrocław Sposób wykonania konserwacji i napraw sprzętu komputerowego opisany został w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, którego łączna wysokość na całość zamówienia wynosi 5 650,00 złotych (słownie: pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych zero groszy). Wadium musi zabezpieczać każdą część, na którą składna jest oferta: Dla części 1. - 550 złotych Dla części 2. - 450 złotych Dla części 3. - 200 złotych Dla części 4. - 350 złotych Dla części 5. - 550 złotych Dla części 6. - 650 złotych Dla części 7. - 750 złotych Dla części 8. - 1150 złotych Dla części 9. - 450 złotych Dla części 10. - 550 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek nie jest związany z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi w zakresie napraw i konserwacji lub podobnej usługi dotyczącej komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego (Grupa CPV 50300000-8), o wartości co najmniej: Dla części 1. - 19 000,00 złotych netto Dla części 2. - 15 200,00 złotych netto Dla części 3. - 8000,00 złotych netto Dla części 4. - 12 500,00 złotych netto Dla części 5. - 19 700,00 złotych netto Dla części 6. - 23 200,00 złotych netto Dla części 7. - 26 300,00 złotych netto Dla części 8. - 38 400,00 złotych netto Dla części 9. - 15 000,00 złotych netto Dla części 10. - 19 800,00 złotych netto Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika, - pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy wykonania przez Strony swoich zobowiązań umownych ulęgają przedłużeniu o czas trwania oddziaływania siły wyższej na możliwość realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl spodziewany numer to 10-0390 (numer nadawany jest automatycznie przez system)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok.163..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok. 132 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.