eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Zachodniej w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Słupsk: Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Zachodniej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 72045 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78722 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka oprganizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Zachodniej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Zachodniej w Słupsku. 2.Ilość pojemników i typ ( pojemność pojemników) wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia: 1) cmentarz przy ul. Zachodniej: a) pojemnik o pojemności 10 mp - szt. 1, b) pojemnik o pojemności 6 mp - szt. 4, c) pojemnik o pojemności 1,1 mp - szt. 14, d) dodatkowo w okresie od 01 października do 30 listopada każdego roku Wykonawca zapewni ustawienie dodatkowego pojemnika (1 szt.) o pojemności 6 mp. e) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca , na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady nieorganiczne: szkło i plastik w ilości: - na szkło- 6 szt.pojemność 1,5 m3, na plastik- 6 szt.pojemność 2,5 m3, 2) cmentarz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha: a) pojemnik o pojemności 6 mp - szt. 11, b) pojemnik o pojemności 1,1 mp - szt. 86, c) pojemnik o pojemności 0,24 mp - szt. 50, d) dodatkowo w okresie od 01 października do 30 listopada każdego roku Wykonawca zapewni ustawienie dodatkowych pojemników: o pojemności 1,1 mp -szt. 20, o pojemności 0,24 mp- szt. 20, e) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca , na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady nieorganiczne: szkło i plastik w ilości: na szkło- 21 szt.pojemność 1,5 m3, na plastik- 21 szt. pojemność 2,5 m3 3.Zakres prac obejmuje: 1) ustawienie pojemników na nieczystości, 2) opróżnianie pojemników oraz wywóz nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych, 3) dezynfekcja pojemników zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, 4) usunięcie pojemników z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)zapewnienie wymaganej przez Zamawiającego ilości pojemników na czas realizacji zamówienia, 2) ubezpieczenie pojemników od kradzieży i dewastacji, 3) bezpieczne usytuowanie pojemników w wyznaczonych miejscach, 4) wystawianie pojemników z miejsc trudno dostępnych w celu ich opróżnienia, 5) opróżnianie pojemników z odpadów, 6)sprzątanie nieczystości wokół pojemników w momencie ich opróżniania oraz ponowne ustawienie pojemników w wyznaczonych miejscach po uprzednim uprzątnięciu tych miejsc z zalegających nieczystości, 7) mycie i dezynfekcja wszystkich rodzajów pojemników, ( od października do maja - 3 razy, od czerwca do września - raz w miesiącu), 8) transport nieczystości z terenów cmentarzy na wysypisko zgodnie zobowiązującymi przepisami w tym zakresie, 9) sporządzanie zbiorczych miesięcznych zestawień zrealizowanych usług objętych zamówieniem, zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów potwierdzone wydrukami wagowymi, b) rodzaju odebranych odpadów zgodnie z przyjętymi kategoriami odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2001 r, Nr 112, poz. 1206). 10) ochrona drzewostanu, nagrobków oraz innych elementów małej architektury w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, 11) używanie sprzętu, który nie niszczy dróg i alejek, 12)zapewnienie dużej kultury osobistej, dyskrecji i schludnego ubioru osób wykonujących zamówienie. 5.Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu wymaganą zamówieniem ilość pojemników. 6.Wywóz odpadów odbywał się będzie z własnej inicjatywy Wykonawcy, jednak w taki sposób, aby nieczystości nie zalegały w pojemnikach i wokół nich. W przypadku braku reakcji Wykonawcy na przepełnione pojemniki, Zamawiający telefonicznie zgłosi Wykonawcy wykonanie prac związanych z ich opróżnieniem. Wykonawca wykona te prace niezwłocznie jednak nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia. Opróżniania pojemników Wykonawca musi dokonywać również w przypadku gdy przedstawiciel administracji cmentarza wskaże Wykonawcy gdzie w danym dniu i w jakich godzinach należy opróżnić pojemnik..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685504,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 791057,88

  • Oferta z najniższą ceną: 791057,88 / Oferta z najwyższą ceną: 791057,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.