To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Warszawa: Remont kuchni, zaplecza kuchni i stołówki w Liceum Ogólnokształcącym nr 79
w Zespole Szkół nr 48 przy ul. Irzykowskiego 1A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 72013 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51041 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 70/359, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni, zaplecza kuchni i stołówki w Liceum Ogólnokształcącym nr 79 w Zespole Szkół nr 48 przy ul. Irzykowskiego 1A w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont kuchni, zaplecza kuchni i stołówki w Liceum Ogólnokształcącym nr 79 w Zespole Szkół nr 48 przy ul. Irzykowskiego 1A w Warszawie. Zakres robót obejmuje: Roboty ogólno - budowlane 1) roboty rozbiórkowe i transportowe - odbicie tynków, demontaż skrzydeł i ościeżnic, rozebranie ścianki, rozebranie posadzek i okładzin ściennych, transport materiałów z rozbiórki, 2) tynki wewnętrzne - wykonanie tynków cem -wap kat III i IV, montaż narożników, przecieranie istniejących tynków, gładzie gipsowe, 3) okładziny wewnętrzne - wyrównanie powierzchni, gruntowanie podłoża, wykonanie izolacji z folii w płynie, licowanie ścian płytkami, 4) podłogi i posadzki - wyrównanie powierzchni, gruntowanie podłoża, wykonanie izolacji płynną folią uszczelniającą, warstwy wyrównujące z zaprawy samopoziomującej, posadzki z płytek gresowych, 5) stolarka budowlana - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, 6) obudowa kanałów wentylacyjnych płytami gipsowo - kartonowymi, 7) roboty malarskie - gruntowanie podłoża, malowanie, Hydraulika i roboty sanitarne 8) wykucie bruzd i otworów dla instalacji wodnej i kanalizacyjnej, 9) demontaż grzejników i ponowny montaż po robotach budowlanych, 10) demontaż instalacji, urządzeń i armatury wodno - kanalizacyjnej, 11) wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń i armatury wodno - kanalizacyjnej, 12) izolacje termiczne rurociągów, 13) prace budowlane i transportowe towarzyszące, 14) roboty ziemne, 15) montaż zewnętrznego separatora tłuszczu, 16) podłączenie do kanalizacji zewnętrznej, Instalacje elektryczne 17) demontaż tablic, instalacji i osprzętu 18) przygotowanie i montaż instalacji elektrycznych wraz z wyposażeniem, 19) wykucie bruzd i przebić oraz roboty budowlane towarzyszące, 20) badanie i pomiary instalacji elektrycznych i urządzeń, 21) montaż tablic elektrycznych z wyposażeniem, Instalacje wentylacyjne 22) demontaż przewodów i urządzeń wentylacyjnych, 23) instalowanie kanałów i urządzeń wentylacyjnych, 24) Prace budowlane wykończeniowe, 25) Izolacja kanałów wentylacyjnych wełną mineralną, 26) próby oraz prace regulacyjno - pomiarowe, 27) budowa rusztowań do montażu elementów na zewnątrz budynku. Instalacje gazowe 28) demontaż części instalacji wewnętrznej i urządzeń gazowych, 29) przebicie i zabetonowanie otworów, 30) montaż instalacji i urządzeń, 31) próby na ciśnienie instalacji gazowej, 32) malowanie rurociągów stalowych. Instalacje ciepła 33) przebicie otworów do montażu instalacji, 34) montaż instalacji i osprzętu c.o. 35) płukanie instalacji c.o. 36) próba wodna rurociągów, 37) roboty malarskie antykorozyjne, 38) izolacja rurociągów i armatury otulinami, Przedmiotem zamówienia objęte jest również: 1) Zapewnienie specjalistycznego nadzoru nad prowadzonymi robotami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 2) Przeprowadzenie wymaganych przepisami i normami prób, badań oraz dostarczenie odpowiednich protokołów, uzgodnień. 3) Wykonanie pozostałych wymienionych w umowie zobowiązań. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawarty jest w przedmiarach do kosztorysów oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz rysunków. Wykonawca winien wykonać własne pomiary sprawdzające, dotyczące ilości robót, rodzaju i zakresu robót, w stosunku do sporządzonych przedmiarów robót, otrzymanych od zamawiającego. W/w pozycje kosztorysowe zawierają pełny zakres prac remontowych. W przypadku wątpliwości lub zaistnienia nieprawidłowości lub błędów Wykonawca bezzwłocznie musi zadać pisemnie pytanie w celu ich wyjaśnienia i dokonania ewentualnych zmian lub poprawek. 3. Termin realizacji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 18 tygodni, od dnia wprowadzenia na budowę, z zastrzeżeniem, że roboty rozpoczną się nie wcześniej niż 1 czerwca 2009 r. Jest to termin wymagany przez zamawiającego. 4. Sposób sporządzenia kosztorysu ofertowego Zamawiający dołączył przedmiary robót do sporządzenia kosztorysów ofertowych. Zgodnie z otrzymanym przedmiarem określającym rodzaj i ilość robót o przyjętym zakresie czynności składowych oraz określonym standardzie ich wykonania, należy sporządzić kosztorysy ofertowe i dołączyć je do oferty. 5. Wymagania dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń Przedmiot zamówienia został określony za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy. Przekazane w dokumentacji przetargowej informacje, odnoszące się do określenia i opisu materiałów i urządzeń, poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, stanowią określenie wymaganego standardu tych elementów. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych. Za oferty równoważne uważa się technologie, materiały i urządzenia, które posiadają parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż przytoczone jako standard w dokumentacji projektowej oraz te, które są kompatybilne pod względem wymiarów i powiązań technologicznych z innymi technologiami, materiałami i urządzeniami przyjętymi w dokumentacji projektowej. 6. Wymogi dotyczące gwarancji i dokumentów atestacyjnych Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem specyfiki: 3 lata licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Każde z zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań materiałowo-konstrukcyjnych, które stanowią przedmiot obrotu handlowego musi spełniać warunki określone przedmiotową Polską Normą, a w przypadku braku normy aprobatą techniczną (wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej). Aprobata Techniczna jest wydawana przez ITB na wyroby, które posiadają pozytywną opinię pod względem zdrowotnym Państwowego Zakładu Higieny. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, uwzględnia się normy europejskie zgodnie z zapisami art. 30 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z postanowieniami art. 10 ustawy Prawo Budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (ustawa z dnia 16.04.2004 roku. o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 z 2004 roku)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 707444.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Kucharski REMDEK Zakład Budownictwa Ogólnego
jakie przetargi wygrała firma
Józef Kucharski REMDEK Zakład Budownictwa Ogólnego
- Józef Kucharski REMDEK Zakład Budownictwa Ogólnego, ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 523300.96
- Oferta z najniższą ceną: 523300.96 oferta z najwyższą ceną: 691.464,73
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.