Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Warszawa: Wykonanie artykułów informacyjnych i promocyjnych
Numer ogłoszenia: 71993 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie artykułów informacyjnych i promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis Materiał: metalowy, kolor: czarny, długopis automatyczny, wymiar: min 13 cm długości, wygrawerowane 3 logotypy dostarczone przez Zamawiającego oraz nazwa Kultura i dziedzictwo kulturowe. Wkład z tuszem koloru niebieskiego. Ilość: 500 sztuk. Termin realizacji: lipiec 2012 r. 2. Teczki na dokumenty z zapięciem na rzep Format: na dokumenty w formacie A4, sztywny karton 290 g/m2, laminowany folią błysz-czącą, grzbiet ok. 5 mm, zapięcie na dwa rzepy koloru białego, projekt graficzny (4+0 ko-lor) przedstawiony przez Zamawiającego. Ilość: 200 sztuk. Termin realizacji: lipiec 2012 r. 3. Notesy formatu A5 ze spiralą Format A5, 50 stron w bloczku, papier: offset 100g, spirala po dłuższym boku, okładka: twarda, tekturowa 300 g (kolor 4+0). Notes (okładka i kartki) wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego (4+0). Ilość: 500 sztuk. Termin realizacji: lipiec 2012 r. 4. Kalendarz trójdzielny na rok 2013 Wymiar: 84 cm (wysokość) x 31 cm (szerokość) po złożeniu 21 cm (wysokość) x 31 cm (szerokość), pole nadruku - 3 x 3,5 cm (wysokość) x 28 cm (szerokość). Kalendarz dru-kowany na sztywnym kartonie ok 300 g/cm2, elementy reklamowe foliowane na błysz-cząco, papier: offset biały 80 g/m2, druk: wielokolorowy, łapki podtrzymujące kartki bloku, kartki z perforacją, główka: foliowana, podklejana, wypukła, okienko przesuwane na pa-sku folii. Kalendarium: 2 języki (polski, angielski), numeracja tygodni, 3 bloki (12 kartek w bloku). Format koperty: 21 cm (wysokość) x 31 cm (szerokość) - na kalendarz po złoże-niu. Koperta wykonana z kartonu o grubości nie mniejszej niż 250 g/cm2. Całość według projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego (4+0 kolor). Ilość: 300 sztuk. Termin realizacji: październik 2012 r. 5. Kalendarz książkowy na rok 2013 Kolor oprawy: czarny. Format: A5, twarda oprawa tekturowa, papier: offset biały 100g. Układ kalendarium: dzień na jednej stronie. Języki: polski, angielski; zaznaczone święta i imieniny. Notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, telefony alarmowe i informacyjne, telefoniczne numery kierunkowe, międzynarodowe nr kierunkowe, odległości między miastami. Wkładka reklamowa na początku (kolor 4+0) wg projektu graficznego przed-stawionego przez Zamawiającego. Na okładce z przodu kalendarza książkowego powinny znaleźć się wytłoczone informacje: w górnej części okładki rok - 2013 w dolnej części okładki - po lewej stronie znak graficzny Programu Operacyjnego In-frastruktura i Środowisko, w środku logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodo-wego po prawej stronie logo Unii Europejskiej. Logotypy dostarcza Zamawiający. Ilość: 300 sztuk. Termin realizacji: październik 2012 r. 6. Mały kalendarz książkowy na rok 2013 Kolor oprawy: czarny. Wymiar: 9x16 cm, twarda oprawa tekturowa, papier: offset biały 100g. Układ kalendarium: na każdej stronie 3 dni w roku; notes teleadresowy, telefony alarmowe i informacyjne, telefoniczne numery kierunkowe, międzynarodowe nr kierunkowe, odległości między miastami. Wkładka reklamowa na początku (kolor 4+0) wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego. Na okładce z przodu kalenda-rza książkowego powinny znaleźć się wytłoczone informacje: w górnej części okładki rok - 2013 w dolnej części okładki - po lewej stronie znak graficzny Programu Opera-cyjnego Infrastruktura i Środowisko, w środku logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego po prawej stronie logo Unii Europejskiej. Logotypy dostarcza Zamawiający. Ilość: 300 sztuk. Termin realizacji: październik 2012 r. 7. Pióro w etui Eleganckie, błyszczące, metalowe pióro wieczne w kolorze czarnym. Wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Przy piórze stalowa stalówka. Nabój z tuszem koloru niebieskiego. Eleganckie etui w kolorze czarnym. Białe wnętrze. Na etui od wewnętrznej strony wygrawerowane 3 logotypy dostarczone przez Zamawiającego oraz nazwa Kultura i dziedzictwo kulturowe. Ilość: 50 szt. Termin realizacji: maj 2012 r. 8. Pendrive z zatyczką i nadrukami ilość: 200 szt. pojemność pamięci: 1 GB materiał: plastik kolor: czarny kształt: prostokątny pakowane indywidualnie w woreczek nadruk 4 logotypów - logotypy dostarcza Zamawiający termin realizacji: do kwietnia 2012 9. Długopis z nadrukiem ilość: 500 szt. długopis aluminiowy z metalową skuwką i błyszczącym korpusem. Gumka w dolnej części ułatwiająca trzymanie. Wyposażony we wkład w kolorze niebieskim. Pakowany pojedynczo w woreczek foliowy. Kolor czarny. długopis z nadrukiem 4 logotypów - logotypy dostarcza Zamawiający termin realizacji: do kwietnia 2012 10. Notatnik A5 z nadrukiem ilość: 300 szt. rozmiar A5 oprawa: wymiar: a) ca 154 x 216 mm/ zamknięta, 4+0+lakier offset na zewnątrz b) (spód) ca 174 x 216 mm/ zamknięta, 0+4+lakier offset na zewnątrz; materiał: ekologiczny (papier pochodzący z recyklingu) ilość kartek w notesie: 70 spirala zaciskana w kolorze: czarnym, białym lub srebrnym uchwyt na długopis. Gumka zamykająca notatnik. Długopis piszący na niebiesko z nadrukiem 4 logotypów - logotypy dostarcza Zamawiający projekt graficzny okładki i wnętrza notatnika dostarcza Zamawiający termin realizacji: do kwietnia 2012 11. Torby reklamowe z uchwytem Funduszu Wymiany Kulturalnej nakład: 300 szt. wymiary: 30 cm x 40 cm x 10 cm papier: kreda 200 g z folią mat. kolorystyka: 4+0 + folia błysk wzmocnienie: dno + ranty górne uchwyt: sznurek 5 mm projekt graficzny torby dostarcza Zamawiający termin realizacji: do kwietnia 2012.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie ma
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
Biuro Administracyjno-Budżetowe
00-071 Warszawa,
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek w części finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przez budżet państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i Funduszu Wymiany Kulturalnej w ramach Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Zakup gadżetów reklamowych
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- 144-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów promocyjnych dla Stoiska Promocyjnego Centrum Promocji i Komunikacji Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.