eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku" w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71978 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Prudnik: Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku" w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33294


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Prudnicki, krajowy numer identyfikacyjny 53141260000000, ul. ul. Kościuszki  76, 48200   Prudnik, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 381 700, faks 77 543 22 15, e-mail r.mikolajow@powiatprudnicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatprudnick.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku" w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Prudniku. System Sygnalizacji Pożaru będzie wyposażony w następujące urządzenia: - centrala Sygnalizacji Pożarowej - interaktywna, cyfrowa, adresowalna centrala detekcji i sygnalizacji pożarowej, czteropętlowa z której każda pętla pozwala na podłączenie do 127 urządzeń, wyposażona w system True System Management, zaprojektowana i opracowana zgodnie z normą EN 54-2&4, odporna na fałszywe alarmy, wyposażona w zintegrowany panel obsługi, kontroli i wyświetlania, - wewnętrzne ręczne ostrzegacze pożarowe z izolatorem zwarć - adresowalny przeznaczony do wewnątrz w wersji natynkowej, zgodny z normą EN 54-11, - czujki optyczno-termiczne ze zintegrowanym izolatorem zwarć, - czujki optyczno-termiczne z detektorem CO oraz z zintegrowanym izolatorem zwarć, - czujki optyczne dymu, - moduły kontrolno-sterujące - podwójny interfejs wejścia/wyjścia, zapewnia dwa monitorowane wejścia i dwa beznapięciowe przekaźniki NO/NC, - moduły sterujące - moduł wyjściowy konfigurowalny z centrali, pozwala na sterowanie dowolnymi urządzeniami zewnętrznymi za pomocą przekaźnika NO/NC, - wskaźniki zadziałania, - sygnalizatory akustyczno-optyczne z zespołem diod LED, - sygnalizator akustyczny zewnętrzny. Centrala systemu sygnalizacji pożarowej 4 pętlowa nadzoruje obiekt przy pomocy czujek zainstalowanych na pętlach dozorowych. Zadziałanie czujki pożarowej lub uruchomienie ręcznego ostrzegacza pożarowego powoduje przejście centrali w tryb alarmowania oraz odpowiednie wysterowanie wyjść centrali oraz elementów sterujących na pętlach. Ze względu na całodobową ochronę obiektu przewidziano alarmowanie dwustopniowe, tzn. zadziałanie detektora dymu włącza alarm I stopnia. Obsługa powinna wtedy potwierdzić obecność przy centrali i dokonać weryfikacji zgłoszenie przez sprawdzenie wskazanego miejsca. W przypadku braku potwierdzenia lub po przekroczeniu czasu przewidzianego na weryfikację alarmu centrala przejdzie w alarm II stopnia. Alarm II stopnia następuje w przypadku włączenia ręcznego ostrzegacza pożarowego. Przejście systemu sygnalizacji pożarowej w stan alarmu II stopnia będzie równoznaczne z uruchomieniem wszystkich sterowań co spowoduje: - uruchomienie sygnalizatorów akustycznych na całym obiekcie, - sprowadzenie dźwigu osobowego do poziomu parteru (zjad pożarowy), - powiadomienie lokalnego centrum monitoringu PSP (po przez nadajnik UTA).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT138816.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELMAX-HURT Żywicki Spółka Jawna,  biuro@elmax-hurt.pl,  ul. Orzeszkowej 15B,  43-100,  Tychy,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106809,31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83786.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153750,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.