eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2011r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Łowicz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2011r
Numer ogłoszenia: 71961 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU , ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, związanymi z realizacją przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu planowanych do wykonania zadań inwestycyjnych, których realizacja jest przewidywana w 2011r. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad następującymi inwestycjami: 1) Przebudowa i remonty ciągu dróg powiatowych nr 2707 E, 2709 E, 2119 E, 2717 E celem zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników poprzez poszerzenie jezdni, poprawę nawierzchni, w tym drogi zniszczonej wskutek powodzi 2010r., budowę chodników oraz remonty nawierzchni chodników. Zakres rzeczowy projektu obejmuje: a) Droga powiatowa nr 2707 E: -Wykonanie przebudowy i nakładek asfaltowych o łącznej długości 1788,00 m, -Wykonanie budowy, remontów w zakresie chodników i ścieżek rowerowych o łącznej długości 2520,00 m, b) Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2707 E - długość 2653,00 m, c) Wykonanie powierzchniowego utrwalenia na drodze powiatowej nr 2707 E - długość 5078,00 m, d) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2707 E - długość 158,00 m, e) Wykonanie remontu nawierzchni chodnika w pasie drogi powiatowej nr 2709 E - długość 125,00 m, f) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2709 E - długość 2025,00 m, g) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2119 E - długość 1500,00 m, h) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2717 E - długość 4153,00 m. 2) Remont dróg powiatowych nr 2749 E, 2746 E, 2728 E - drogi zdegradowane wskutek powodzi 2010 i drogi dojazdowe do budowanej autostrady A-2 - celem zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników poprzez poprawę nawierzchni, utwardzenie poboczy. Zakres rzeczowy projektu obejmuje: a) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2728 E - długość 825 mb, b) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2728 E - długość 3083 mb, c) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2749 E - długość 1216 mb, d) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2746 E - długość 1819 mb, e) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2749 E - długość 3500 mb, f) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2746 E - długość 418 mb, g) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2746 E - długość 1200 mb. Planowany termin zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: 31.10.2011r. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118), 2) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartych pomiędzy Powiatowym Zarządem Dróg i Transportu w Łowiczu a wykonawcą robót, 3) dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na zwiększeniu ilości wykonywanych czynności nadzoru inwestorskiego, będących wynikiem zwiększenia zakresów nadzorowanych robót budowlanych lub konieczności nadzorowania nowych inwestycji

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy nadzorowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie inwestycje, polegające na wykonaniu przebudowy drogi lub nakładki asfaltowej o powierzchni min. 4.000 m2 każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy dysponują osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej, tzn.: posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w zakresie dróg

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone jednemu z Wykonawców (wspólników, konsorcjantów) lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.