eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa kruszyw na drogi w Gminie Brzesko - 2014 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Brzesko: Dostawa kruszyw na drogi w Gminie Brzesko - 2014 rok
Numer ogłoszenia: 71937 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw na drogi w Gminie Brzesko - 2014 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na wykonanie zadania - Dostawa kruszyw na drogi w Gminie Brzesko -2014 r. Zadanie Nr I - przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa hutniczego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0 na drogi gminne, wewnętrzne dojazdowe do pól i gospodarstw na terenie miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie od 15 kwietnia 2014 r. do 30 listopada 2014 r. w ilości do 200 T Kruszywo hutnicze winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące jego stosowanie w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów w kategorii zastosowania - nawierzchni twardej nieulepszonej /bez jezdnej warstwy ulepszonej/, realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 - 63 mm. Podstawą do realizacji dostawy kruszyw będzie pisemne zlecenie ,wystawione przez Gminę Brzesko, które zawierać będzie: ilość , frakcję, oraz rodzaj kruszywa /w Mg/, i termin realizacji na wskazaną w zleceniu drogę. Kruszywo w szczególności winno posiadać: - aprobatę techniczną dla kruszywa hutniczego zawierającą minimum przeznaczenie, zakres i warunki stosowania w drogownictwie - atest higieniczny dla stosowania w budownictwie drogowym - ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo hutnicze nie jest zaliczane do odpadów niebezpiecznych. Potrzebne będą odpowiednie środki transportowe spełniające następujące wymogi: -walec drogowy -równiarka - samochód samowyładowczy o ładowności ok. 20 T z możliwością rozładunku tylną i boczną burtą/ którym dysponuje Oferent, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Oferent wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Zadanie Nr 2 - przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa naturalnego łamanego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0 na drogi gminne, wewnętrzne dojazdowe do pól i gospodarstw na terenie miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie od 15 kwietnia 2014 r. do 30 listopada 2014 r. w ilości do 1. 400 T, oraz 200T pospóły o uziarnieniu 2-60 mm. Kruszywo naturalne winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów, realizowanych w technologii nawierzchni z kruszywa naturalnego o uziarnieniu od 0 - 63 mm. Podstawą do realizacji dostawy kruszyw będzie pisemne zlecenie ,wystawione przez Gminę Brzesko, które zawierać będzie: ilość , frakcję, oraz rodzaj kruszywa /w Mg/, i termin realizacji na wskazaną w zleceniu drogę. Kruszywo w szczególności winno posiadać: - aprobatę techniczną dla kruszywa naturalnego zawierającą minimum przeznaczenie, zakres i warunki stosowania w budownictwie drogowym. Potrzebne będą odpowiednie środki transportowe spełniające następujące wymogi: -walec drogowy -równiarka - samochód samowyładowczy o ładowności ok. 20 T z możliwością rozładunku tylną i boczną burtą/ którym dysponuje Oferent, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Oferent wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 upzp w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje się udzielenie dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy ( zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze) , ponadto zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające winno być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; na zadanie Nr 1 - 300,00 PLN (słownie trzysta złotych 00/100); na zadanie Nr 2 - 2.000,00 PLN ( słownie :dwa tysiące złotych 00/100 ) zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz punktem 8 siwz.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obok złożonego oświadczenia sprawdzane będzie wykonanie minimum dwóch dostaw kruszywa o wartości co najmniej 40. 000,00 PLN każda. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obok złożonego oświadczenia sprawdzane będzie wykazanie się dysponowaniem sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - równiarki, walca drogowego i samochodu samowyładowczego o ładowności około 20 Mg posiadającego możliwość rozładunku tylną i boczną burtą. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oferta wg wzoru - załącznik NR 7 SIWZ. 6. Formularz cenowy do zadania Nr 1 ( jeżeli dotyczy ) - załącznik NR 8 A SIWZ. 7. Formularz cenowy do zadania Nr 2 ( jeżeli dotyczy ) - załącznik NR 8 B SIWZ. 8. Wykaz narzędzi i wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych dostawcy - załącznik NR 9 SIWZ. .9 Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 10 SIWZ . 10. Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 11 SIWZ jeżeli dotyczy. 11. Oświadczenie nie dotyczące grupy kapitałowej - załącznik NR 12 SIWZ. 12. Lista podmiotów grupy kapitałowej - załącznik NR 13 SIWZ jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku dostaw zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 16A1.1. oraz 16A.1.2. obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej. 3. Wykonanie dostaw zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, Warunkami takiej zmiany są: - Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania, W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: - niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, - zlokalizowanie niewybuchów, - konieczność wykonania wcześniej innych robót, - ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, - konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, - protesty osób fizycznych lub innych podmiotów co do budowy obiektu, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT, Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi. 6. Zgłoszenie lub zmiana podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl-menu PRZETARGI/pozycja nr 5
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51, pokój nr 108, telefon 0-14 68 63 100 wew. 144, w dniach pracy w godzinach od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kruszywa hutniczego wielkopiecowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I - przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa hutniczego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0 na drogi gminne, wewnętrzne dojazdowe do pól i gospodarstw na terenie miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie od 15 kwietnia 2014 r. do 30 listopada 2014 r. w ilości do 200 T Kruszywo hutnicze winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące jego stosowanie w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów w kategorii zastosowania - nawierzchni twardej nieulepszonej /bez jezdnej warstwy ulepszonej/, realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 - 63 mm. Podstawą do realizacji dostawy kruszyw będzie pisemne zlecenie ,wystawione przez Gminę Brzesko, które zawierać będzie: ilość , frakcję, oraz rodzaj kruszywa /w Mg/, i termin realizacji na wskazaną w zleceniu drogę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszyw naturalnych łamanych i pospóły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa naturalnego łamanego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0 na drogi gminne, wewnętrzne dojazdowe do pól i gospodarstw na terenie miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie od 15 kwietnia 2014 r. do 30 listopada 2014 r. w ilości do 1. 400 T, oraz 200T pospóły o uziarnieniu 2-60 mm. Kruszywo naturalne winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów, realizowanych w technologii nawierzchni z kruszywa naturalnego o uziarnieniu od 0 - 63 mm. Podstawą do realizacji dostawy kruszyw będzie pisemne zlecenie ,wystawione przez Gminę Brzesko, które zawierać będzie: ilość , frakcję, oraz rodzaj kruszywa /w Mg/, i termin realizacji na wskazaną w zleceniu drogę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.