eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Adaptacja lokalu użytkowego na Przychodnię Ginekologiczną w Malborku przy ulicy Słowackiego 71, znak sprawy PCZ.ZP.7/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Malbork: Adaptacja lokalu użytkowego na Przychodnię Ginekologiczną w Malborku przy ulicy Słowackiego 71, znak sprawy PCZ.ZP.7/11
Numer ogłoszenia: 71878 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41130 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja lokalu użytkowego na Przychodnię Ginekologiczną w Malborku przy ulicy Słowackiego 71, znak sprawy PCZ.ZP.7/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z adaptacją istniejącego lokalu użytkowego nr 4 w części parterowej budynku przy ul. Słowackiego 71, na Przychodnię Ginekologiczną Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Malborku. Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa wnętrza lokalu na potrzeby Przychodni Ginekologicznej z wyodrębnieniem gabinetów, poczekalni, zaplecza socjalnego, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i innych. Zakres robót niezbędnych do realizacji zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe (m.in. rozbiórka stolarki drzwiowej, skucie posadzek płytkowych, rozbiórka ścian z cegły, wywóz gruzu). 2. Roboty murarskie związane z wykonaniem ścianek działowych z materiałów silikatowych oraz sufitów podwieszanych z płyt g/k. 3. Wykonanie tynków i powłok malarskich. 4. Wykonanie okładzin podłogowych i ściennych z wykładzin rulonowych winylowych oraz z płytek ceramicznych. 5. Wykonanie stolarki drzwiowej i uzbrojenia stolarki okiennej w nawiewniki okienne. 6. Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych tj. montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż instalacji zasilającej urządzenia, montaż instalacji wyrównawczej i uziemienia oraz wykonanie niezbędnych badań i pomiarów. 7. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz niezbędnymi próbami i dezynfekcją instalacji. 8. Przebudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników oraz budowa szafki rozdzielczej. 9. Budowa instalacji wentylacji mechanicznej (dostarczenie i montaż centrali wentylacyjnej, montaż kanałów wentylacyjnych, montaż nawiewników i wywiewników, montaż czerpni powietrza i in.). Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualnie rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięte, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia, podczas wykonywania robót, konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H. Stella Andrzej Stella Z.P.CHR., Ul. Hallera 16, 82-300 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169453,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145528,43

  • Oferta z najniższą ceną: 145528,43 / Oferta z najwyższą ceną: 169900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.