eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › dostawa urządzeń medycznych, aparatury laboratoryjnej oraz materiałów medycznych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Skierniewice: dostawa urządzeń medycznych, aparatury laboratoryjnej oraz materiałów medycznych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 71858 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach , ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 8344000, 667653003, faks 46 8344007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych, aparatury laboratoryjnej oraz materiałów medycznych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń medycznych, aparatury laboratoryjnej oraz materiałów medycznych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 tys. euro.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7. Ustawy w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającym na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.62.00-2, 38.43.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu w postaci kart katalogowych, folderów informacyjnych, wydruków strony internetowej producenta itp., ewentualnie w postaci opisu własnego ze zdjęciami, jeśli nie dysponuje materiałami producenta lub dystrybutora. Zamawiający wymaga, aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim bądź zawierały dołączone tłumaczenie. W katalogu należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Katalog musi zawierać parametry oferowanego przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia ich porównania z wymogami zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ; - wypełniony Arkusz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (wykonawca składając ofertę załącza tylko te części arkusza cenowego, które są przez niego wycenione); - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określone w pkt. 8 SIWZ; - oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom wg Załącznika nr 3 do SIWZ (należy wypełnić i załączyć jedynie w przypadku korzystania z podwykonawców); -wykaz osób do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, o ile nie wynika to z wcześniejszych dokumentów. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy; -wykaz dokumentów tajnych (stron oferty), co do których wykonawca zastrzega sobie tajność - Jeżeli wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a w zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.skierniewice.pl/Przetargi.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach: ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, Biuro Rektora pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach: ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, Biuro Rektora pok. 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni higieny osobistej - 1. Wózek transportowo-przysznicowy (wózkowanna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni pediatrycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie pracowni badania fizykalnego i pracowni ratunkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie pracowni higieny osobistej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łŁaźnia wodna z wytrząsaniem, myjka ultradźwiękowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrowirówka na probówki, wytrząsarka do hodowli bakterii (z platformą uniwersalną).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna do pracy z hodowlami bakteryjnymi, miniinkubator CO2 do hodowli, ssak butelkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licznik do kolonii bakterii, ręczny licznik do komórek krwi, kolonii itp., automatyczny Pipetor do pipet serologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poziomy aparat do żeli (z zasilaczem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator składu ciała.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Aparatura do wykrywania i analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik do 10-parametrowych pasków do analizy moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 30
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły, strzykawki, cewniki itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaże , środki opatrunkowe itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, zatyczki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bańki próżniowe, miski, szpatułki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do glukozy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy, czepki chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki laboratoryjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki nosowo-gardłowe i ustno-gardłowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.