eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont nawierzchni w ciągu drogi krajowej Nr 12 Biskupice - Dorohucza od km 643+849 do km 644+550 (701mb) w m. Pełczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71858 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Lublin: Remont nawierzchni w ciągu drogi krajowej Nr 12 Biskupice - Dorohucza od km 643+849 do km 644+550 (701mb) w m. Pełczyn
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500161, ul. ul. Ogrodowa  21, 20075   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467, e-mail zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni w ciągu drogi krajowej Nr 12 Biskupice - Dorohucza od km 643+849 do km 644+550 (701mb) w m. Pełczyn
Numer referencyjny O.LU.D-3.2412.2.2017.AW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni w ciągu drogi krajowej Nr 12 Biskupice - Dorohucza od km 643+849 do km 644+550 (701mb) w m. Pełczyn. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach przetargowych - OPZ


II.5) Główny kod CPV): 45233000-9,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie z wolnej ręki (na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp) zostanie udzielone: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 06.10.2016 r.) dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie 20-260 Lublin, ul. Grygowej 23. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego tj. - - ułożenie warstwy wiążącej z AC, - ułożenie warstwy ścieralnej z SMA, - frezowanie istniejącej nawierzchni na zimno,- ułożenie geosiatki,- uzupełnienie poboczy destruktem z frezowania nawierzchni w miejscach zaniżenia poboczy gruntowych i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, wartość szacunkowa niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty przewidzianej na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i nie przekracza kwoty 804 757,39 PLN (50% wartości zamówienia podstawowego), całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi i w związku z powyższym wszczyna powyższe zamówienie.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ,  ,  ul. Grygowej 23,  20-260,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.