eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Warszawa: Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 7184 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w siedzibie Zamawiającego (zgodnie z klasyfikacją CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania, 90919200-4 Usługi sprzątania biur), o następujących parametrach: Powierzchnia użytkowa budynku: 923 m2 Liczba kondygnacji: 2 + piwnica Liczba toalet: 7 Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 Liczba kuchenek : 1 Liczba jadalni: 1 Liczba pokoi biurowych: 30 Liczba pomieszczeń pomocniczych: 1 - Usługi będą świadczone przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty. - Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych, w następującej częstotliwości: 1) codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, b) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, c) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, d) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu, e) wycieranie na wilgotno korytarzy, f) zamiatanie schodów wejściowych, g) czyszczenie wycieraczek h) odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych. 2) raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) mycie luster znajdujących się w toaletach, c) mycie oszklonych drzwi wejściowych, d) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, e) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, f) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, g) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, h) odkurzanie kwiatów żywych 3) raz na miesiąc lub w zależności od potrzeb: a) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, c) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, d) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, e) mycie poręczy przy klatkach schodowych. f) czyszczenie kratek wentylacyjnych 4) dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków. b) sprzątanie korytarzy w piwnicy (w miesiącu marcu i wrześniu) c) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw 5) raz w roku: a) pranie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów 6) inne obowiązki: a) wyłączanie światła, b) zamykanie okien, c) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, d) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach e) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę, f) zabezpieczanie niezabezpieczonych dokumentów zawierających dane osobowe poprzez zamykanie ich w wyznaczonej szafie - Wykonawca wykonuje usługi porządkowe w godzinach: 1) od poniedziałku do piątku: od godziny 1700 do 2200 , 2) w soboty: od godziny 1400 do 1700 - Usługi będą wykonywane przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. - Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. - Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, zlokalizowana w Warszawie, przy ul. Cybisa 7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, Zamawiający nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające będą tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego (zakres nie ulegnie zmianie)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 należycie zrealizowaną umową, lub w usług będących w trakcie realizacji - należycie realizowaną umową, z zakresu usług sprzątania pomieszczeń biurowych, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 i wartości co najmniej równej cenie oferty złożonej w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje potencjałem technicznym pozwalającym wykonać usługi, tj. własnym sprzętem oraz środkami czystości niezbędnymi do realizacji usług

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje personelem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami, które będą realizować usługi w siedzibie Zamawiającego oraz 1 osobą koordynującą usługi. Osoby wykonujące usługi muszą posiadać dobry stan zdrowia oraz być niekarane. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba spośród personelu wykonującego usługi posiadał udokumentowane uprawnienia do pracy na wysokości. Koordynator usług musi posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz udokumentowane, min. 2 - letnie doświadczenie w kierowaniu usługami sprzątania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje środkami pozwalającymi na realizację zamówienia, co oznacza, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy PZP 3. Podpisane ogólne warunki umowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:50, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa Punkt Obsługi Klienta (przy wejściu głównym do Ośrodka).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.