eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE USŁUGINASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI: NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 71843 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI: NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: - SADZENIE DRZEW LIŚCIASTYCH FORM PIENNYCH NA TERENIE PŁASKIM GR.KAT. IV Z ZAPRAWĄ DOŁ. 0,7M,OBWÓD PNIA NA WYS. 1,0M OD 8-18 CM WYS. PNIA OD 200-350CM - SADZENIE DRZEW IGLASTYCH NA TERENIE PŁASKIM GR.KAT.IV Z ZAPRAWĄ DOŁ. 0,7M WYS. OD 100-180CM - SADZENIE KRZEWÓW LIŚCIASTYCH NA TERENIE PŁASKIM GR.KAT.IV Z ZAPRAWĄ DOŁ. 0,5M - SADZENIE KRZEWÓW IGLASTYCH NA TERENIE PŁASKIM GR.KAT.IV Z ZAPRAWĄ DOŁ. 0,5M - SADZENIE KRZEWÓW ŻYWOPŁOTOWYCH W ROWACH Z ZAPRAWĄ DOŁÓW DO POŁOW. GŁĘB. GR.KAT.IV - ROZŚCIELENIE RĘCZNE KORY Z TRANSPORTEM TACZKAMI - PRZESADZENIE DRZEW Z BRYŁĄ KORZENIOWĄ O ŚREDNICY OD 0,50 DO 1,00M Z PRZEWOZEM NA ODLEGŁ. 3KM - PRZESADZENIE DRZEW Z BRYŁĄ KORZENIOWĄ O ŚREDNICY OD 1,00 DO 1,80M Z PRZEWOZEM NA ODLEGŁ. 3KM UWAGA! 1.Wszystkie usługi należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 2.Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz z zasadami sztuki ogrodniczej.3.Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostownię lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca.4.Koszty materiałów nasadzeń, nasion roślin, wody do podlewania roślin oraz transportu ponosi Wykonawca.5.Materiał użyty do wykonania zamówienia ma spełniać wymagania zgodne z zawartymi normami (Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste Nr PN - 87/R - 67023 i Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy iglaste Nr PN - 87/R - 67022). GWARANCJA Na usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca udzieli okresu gwarancji, który wyniesie 12m-cy. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI POSIADAJACYMI NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I ZDOLNOŚĆ DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY WSKAZAĆ OSOBY POSIADAJĄCE NASTEPUJĄCE WYKSZTAŁCENIE I UPRAWNIENIA: OSOBA NADZORUJĄCA PRACE wskazana do realizacji niniejszego zadania winna posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w wykonywaniu tego typu usług udokumentować następujące wykształcenie: - ma posiadać wykształcenie minimum średnie w specjalności leśnej lub ogrodniczej PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania będą przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie ze wzorem SIWZ). B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI DYSPONOWAĆ MIĘDZY INNYMI NASTEPUJĄCYM SPRZĘTEM: - CIĄGNIK Z PRZYCZEPĄ - 1 SZT., - SAMOCHÓD DOSTAWCZY 0,9 T - 1 SZT., - SPRZĘT DO PRAC OGRODNICZYCH: SEKATORY - 3 SZT., ŁOPATY - 5 SZT., - ŚWIDER GLEBOWY - 1 SZT., UWAGA ! W przypadku samochodów powyżej 3,5 t Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie/ zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. C) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie ze wzorem SIWZ). UWAGA ! MILE WIDZIANE BĘDZIE ZAŁĄCZENIE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE WSKAZANE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw.: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) UWAGA ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5.Wykaz sprzętu; UWAGA ! - W PRZYPADKU SAMOCHODÓW POWYŻEJ 3,5 T WYKONAWCA OBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6.Wykaz osób - należy załączyć dokument potwierdzający wymagane wykształcenie dla osoby nadzorującej prace; 7.Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG min. 2 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; UWAGA ! MILE WIDZIANE BĘDZIE ZAŁĄCZENIE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE WSKAZANE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. 9.Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11.Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! - WW WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13.Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.