eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Opole: Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola
Numer ogłoszenia: 71808 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27270 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne porządkowanie terenów zieleni (usuwanie odpadów, koszenie, pielęgnacja i usuwanie drzew i krzewów, odśnieżanie). I. Zakres prac obejmuje: 1) koszenie terenu (trawy i chwastów) wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy i chwastów na kompostownię w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) przy ul. Podmiejskiej 69 w Opolu (z uwzględnieniem kosztów przyjęcia odpadów); 2) usuwanie nagromadzonych zmieszanych odpadów komunalnych wraz z ich załadunkiem i wywozem do RIPOK (wraz z kosztami ich przetwarzania/składowania); 3) załadunek i transport zmieszanych odpadów komunalnych zebranych i zapakowanych przez inne podmioty (np. osadzonych wykonujących prace porządkowe dla miasta) w worki lub załadowanych przez inne podmioty do kontenera do RIPOK (wraz z kosztami ich przetwarzania/składowania oraz podstawienia kontenera o maksymalnej pojemności do 10m3); 4) usuwanie nagromadzonych odpadów innych niż komunalne (np. gruzu budowlanego, odpadów wielkogabarytowych) wraz z ich załadunkiem i wywozem do RIPOK (wraz z kosztami przetwarzania/składowania); 5) usuwanie nagromadzonych odpadów niebezpiecznych wydzielonych z odpadów komunalnych wraz z ich załadunkiem, wywozem i odpowiednim zagospodarowaniem - przetwarzanie lub unieszkodliwianie (wraz z kosztami tych procesów); 6) usuwanie drzew uschniętych, zagrażających bezpieczeństwu, wywrotów, złomów (wraz z karczowaniem korzeni, pocięciem lub frezowaniem pni, wywozem oraz kompleksowym uporządkowaniem terenu) - zgodnie z ustawą o ochronie przyrody, po otrzymaniu stosownego zezwolenia od Zamawiającego, w przypadku gdy jest wymagane; 7) wykonywanie pielęgnacji drzew, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia lub mienia), polegającej na usuwaniu gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi oraz kształtowaniu koron drzew (wraz z wywozem gałęzi i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 8) usuwanie odrostów przy drzewach, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem gałęzi i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 9) usuwanie samosiewów drzew, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem gałęzi i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala), po otrzymaniu zezwolenia od Zamawiającego, gdy jest wymagane; 10) wykonywanie wycinek suchych krzewów i żywopłotów, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala) po otrzymaniu stosownego zezwolenia od Zamawiającego, w przypadku gdy jest wymagane; 11) wykonywanie cięć pielęgnacyjnych krzewów i żywopłotów, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 12) grabienie liści wraz z wywozem na kompostownię na terenie RIPOK (z uwzględnieniem kosztów kompostowania); 13) zamiatanie terenu wraz z załadunkiem i transportem odpadów do RIPOK (z uwzględnieniem kosztów składowania odpadów); 14) gracowanie alejek wraz z wywozem odpadów do RIPOK (z uwzględnieniem kosztów ich składowania); 15) odśnieżanie - zgarnianie śniegu, odkuwanie lodu; 16) usuwanie śliskości - posypywanie piaskiem (z uwzględnieniem kosztu piasku); 17) inne prace interwencyjne (np. naprawy elementów małej architektury - ławek, koszy, ogrodzeń, niwelacja terenu, plantowanie mas ziemnych, rozbiórka obiektów budowlanych, itp). II. 1) Pozyskane z wycinki drewno podlega sprzedaży Wykonawcy lub będzie przekazane do podopiecznych MOPR w Opolu - szczegółowy sposób postępowania z drewnem określa załącznik nr 2 (do projektu umowy). Rozliczenie za zakup drewna będzie następowało w drodze kompensaty wzajemnych zobowiązań Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie faktur, wystawionych przez Zamawiającego. Wykonawcy wystawiane będą faktury, za drewno podlegające sprzedaży. 2) Szczegółowy zakres prac wraz z cenami jednostkowymi został ujęty w formularzu OFERTA PRZETARGOWA oraz we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ZAKS 2 Arkadiusz Zakrzewski, ul. J. Cygana 4, 45-131 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 629440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 629440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1085432,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.