eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ WODY DO OBIEKTÓW SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO SP. Z O.O. W SOSNOWCU PRZY UL. SZPITALNEJ 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Sosnowiec: DOSTAWA SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ WODY DO OBIEKTÓW SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO SP. Z O.O. W SOSNOWCU PRZY UL. SZPITALNEJ 1
Numer ogłoszenia: 71800 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ WODY DO OBIEKTÓW SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO SP. Z O.O. W SOSNOWCU PRZY UL. SZPITALNEJ 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie siecią wodociągową wody do obiektów Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1, w ilości szacunkowej około 1400 m3 miesięcznie, zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia, umożliwiającym normalne użytkowanie wody. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. dostarczanie wody w sposób ciągły, siecią wodociągową do obiektów Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o.; 2. zapewnienie należytej jakości dostarczanej wody w zakresie posiadanych urządzeń wodociągowych; 3. prowadzenie regularnych, wewnętrznych kontroli jakości wody; 4. dostarczanie wody w wymaganej ilości i pod ciśnieniem nie mniejszym niż 0,25 MPa i nieprzekraczającym 0,6 Mpa; 5. sprawdzanie na wniosek Zamawiającego prawidłowości działania wodomierza w sytuacjach wskazujących na jego niesprawność i powodujących nie możność odczytu jego wskazań; 6. utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń i instalacji wodociągowych będących w jego posiadaniu; 7. usuwanie awarii urządzeń będących w jego posiadaniu, przy zapewnieniu kadry posiadającej odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje; 8. zapewnienie możliwości usunięcia awarii przyłączy posiadanych przez Zamawiającego, na zlecenie i koszt Zamawiającego w sytuacji, gdy w ciągu 24 godzin Zamawiający nie jest w stanie we własnym zakresie dokonać napraw urządzeń i instalacji będących w jego posiadaniu; 9. informowanie Zamawiającego o przerwach w dostawie wody na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem jej odcięcia, a gdyby przerwy te miały trwać ponad 12 godzin, na 7 dni przed planowanym terminem. W razie przerwy trwającej ponad 6 godzin Wykonawca zapewni awaryjne źródło punktu pobrania wody i poinformuje o tym telefonicznie i pisemnie Zamawiającego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2007 nr 61, poz. 417). 2. Ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz.U. 2001, nr 72 poz. 747 ) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.10.00 - (3) Usługi banku centralnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Oświadczenie Wykonawcy (w/g załącznika nr 1 do SIWZ), że realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2007 nr 61, poz. 417). 2. Ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz.U. 2001, nr 72 poz. 747 ) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Ceny jednostkowe brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen jednostkowych netto podanych w ofercie. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Ceny jednostkowe określone w umowie będą niezmienne przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy. 5. Zmiana ceny nie może być dokonywana częściej niż raz na 12 miesięcy, a cena jednostkowa za 1 m3 wody nie może być wyższa niż taryfa zatwierdzona Uchwałą Rady Miejskiej w Sosnowcu. 6. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny jednostkowej wody, o której mowa w pkt 5. 7. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 8. Ceny jednostkowe brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen jednostkowych netto podanych w ofercie. 9. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), c) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (Dział zamówień publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.