eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie
Numer ogłoszenia: 71777 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22007 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie, obejmujące dostawę, montaż, instalację i uruchomienie systemów: podłogi technicznej, zasilania elektroenergetycznego wraz z awaryjnym podtrzymaniem napięcia UPS, wentylacji i klimatyzacji precyzyjnej, monitoringu warunków środowiskowych i kontroli dostępu, stałego urządzenia gaśniczego (SUG), oraz wykonanie niezbędnych prac adaptacyjno-budowlanych w serwerowni, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej i powykonawczej na całość za-dania. symbol wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) urządzenia awaryjne i zabezpieczające 35100000-5 systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35120000-1 sprzęt związany z komputerami 30230000-0 instalowanie stacji rozdzielczych 45315700-5 instalacje zasilania elektrycznego 45315300-1 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331200-8 roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45343000-3 roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71000000-8 Przedmiot zamówienia będzie podzielony na dwa etapy: I etap - opracowanie dokumentacji technicznej, niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz wraz z uzyskaniem decyzji konserwatora zabytków i pozwoleniem na budowę. II etap - wykonanie robót wraz dostawą niezbędnych urządzeń i podłączeniem systemów, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi pomiarami, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób. Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę wraz z montażem podłogi podniesionej; - dostawę wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem: - systemu zasilania, - systemu awaryjnego zasilania UPS, - systemów wentylacji i klimatyzacji precyzyjnej, - systemu monitoringu warunków środowiskowych i kontroli dostępu, - stałego urządzenia gaśniczego (SUG). Na przedmiot zamówienia składa się: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w niezbędnym zakre-sie, zapoznanie się z istniejącą dokumentacją budowlaną. Opracowanie dokumentacji projektowej aranżacji pomieszczenia serwerowni, wszystkich branż, uzgodnienie ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Dostawa, instalacja i uruchomienie systemów zasilania wraz z systemem modułowym awaryjnego podtrzymania napięcia UPS. Modernizacja instalacji elektrycznej w celu zapewnienia odpowiedniego zasilania dla przedmiotowej dostawy, Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu klimatyzacji. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie: a) systemu sygnalizacji i kontroli wycieków skroplin, b) systemu monitoringu: - systemu klimatyzacji, - warunków środowiska, - instalacji energetycznych, - systemów bezpieczeństwa, - wizyjnego. Dla prawidłowego działania urządzeń i instalacji, w ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykonać komplet projektów branżowych, na podstawie których, po ich uprzednim zatwier-dzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do realizacji robót. Dla wszystkich wymienionych powyżej zakresów należy wykonać: - projekt budowlany do zatwierdzenia przez Zamawiającego, - inwentaryzację (jeżeli zakres dotyczy) - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót, - pomiary, - dokumentację powykonawczą, - kosztorysy powykonawcze. Zakres prac adaptacyjnych niezbędny do prawidłowego zainstalowania i funkcjonowania dostawy na-leży rozumieć, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac, uzyskanie wszelkich wymaganych zgód, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania elementów i instalacji będących przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - program funkcjonalno - użytkowy. 3. Wykonawca musi zapewnić sobie własne zaplecze budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiają-cego. 4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy PB. 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 6. Zamawiający informuje, iż w dniu 26.02.2015 o godz. 10.00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy zamierzający uczestniczyć w wizji lokalnej, na dwa dni przed wizją, prześlą do Zamawiającego wykaz osób, uczestniczących w wizji lokalnej. 7. W przypadku, gdy wyznaczony termin nie będzie odpowiadał, Wykonawca umówi się indywidualnie na wizję lokalną w innym terminie, kontakt jak w pkt XII SIWZ. 8. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania regulaminów bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. W celu zachowania zasady jawności postępowania w trakcie wizji nie będzie możliwości zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi. Pytania do SIWZ będzie można zadawać pisemnie po wizji lokalnej, odpowiedzi będą udzielone i udostępnione wszystkim wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. III. Gwarancja. Całość robót związanych z adaptacją oraz dostarczone i zainstalowane systemy muszą zostać objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją. Jeśli w celu zachowania gwarancji, wymagane są okresowe przeglą-dy urządzeń, koszt tych przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca może wydłużyć gwarancje o 24 miesiące ponad minimalną gwarancję (tj. do 60 miesięcy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego POIG.02.03.00-00-030/09.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A., Przygórze 209, 57-431 Wolibórz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 480000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 557190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 676500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.