eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zamówienie uzupełniające do zadania pn.Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4
Numer ogłoszenia: 71755 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: . Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami nr 1,2,3, 4, 5. Zadanie nr 1 obejmuje 44.514 m2, Zadanie nr 2 obejmuje 48.471 m2, Zadanie nr 3 obejmuje 46.541 m2, Zadanie nr 4 - 38.465 m2 ; Zadanie nr 5 - 20.251 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 (zastępcze wykonanie za zadanie nr 5)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek, ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3308,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3573,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3573,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb, ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2395,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2587,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2587,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2587,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2041,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2205,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2205,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2205,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBI Sebastian Bokisz, ul. Zielona 1/2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2138,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2310,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zadanie nr 1 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 26.09.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 26.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek, ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 198.611,11 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 66.203,70 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 66.203,70 zł, 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-41/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego (ogłoszenie nr 291108 - 2013; z dnia 24.07.2013). W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 3.573,00 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 2 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 11.10.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 11.10.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 147.222,22 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 49.074,07 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 49.074,07 zł, 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.271-45/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego - nr 369982 - 2013 z dnia 12.09.2013r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.587,50 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 3 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 26.09.2013r, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 26.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Firmą Handlowo-Usługowo-Transportową Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 127.777,79 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 42.592,60 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 42.592,60 zł. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-41/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego (ogłoszenie nr 291108 - 2013; z dnia 24.07.2013). W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.205,00 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 4 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 27.09.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 27.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: SEBI Sebastian Bokisz, ul. Zielona 1/2, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 138.888,89 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 46.296,30 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 46.296,30 zł, 3. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 4. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-38/13 ), 5. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 144463 - 2013r. z dnia 16.07.2013r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.310,00 zł jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.