Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4
Numer ogłoszenia: 71755 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: . Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2013/2014 - Zadanie 1, 2, 3, 4. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami nr 1,2,3, 4, 5. Zadanie nr 1 obejmuje 44.514 m2, Zadanie nr 2 obejmuje 48.471 m2, Zadanie nr 3 obejmuje 46.541 m2, Zadanie nr 4 - 38.465 m2 ; Zadanie nr 5 - 20.251 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 (zastępcze wykonanie za zadanie nr 5)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBEN ZAKŁAD USŁUG OGÓLNYCH BOŻENA STASZULONEK
jakie przetargi wygrała firma
ROBEN ZAKŁAD USŁUG OGÓLNYCH BOŻENA STASZULONEK
- ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek, ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3308,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3573,00
Oferta z najniższą ceną: 3573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3573,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE PAWEŁ PASIERB
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE PAWEŁ PASIERB
- Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb, ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2395,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2587,50
Oferta z najniższą ceną: 2587,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2587,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
- Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2041,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2205,00
Oferta z najniższą ceną: 2205,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2205,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEBI Sebastian Bokisz, ul. Zielona 1/2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2138,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2310,00
Oferta z najniższą ceną: 2310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2310,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zadanie nr 1 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 26.09.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 26.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek, ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 198.611,11 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 66.203,70 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 66.203,70 zł, 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-41/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego (ogłoszenie nr 291108 - 2013; z dnia 24.07.2013). W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 3.573,00 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 2 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 11.10.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 11.10.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 147.222,22 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 49.074,07 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 49.074,07 zł, 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.271-45/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego - nr 369982 - 2013 z dnia 12.09.2013r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.587,50 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 3 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 26.09.2013r, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 26.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Firmą Handlowo-Usługowo-Transportową Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 127.777,79 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 42.592,60 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 42.592,60 zł. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-41/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego (ogłoszenie nr 291108 - 2013; z dnia 24.07.2013). W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.205,00 zł jest zgodne z przepisami. Zadanie nr 4 Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 27.09.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 27.09.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: SEBI Sebastian Bokisz, ul. Zielona 1/2, 59-850 Świeradów-Zdrój, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 138.888,89 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 46.296,30 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 46.296,30 zł, 3. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 4. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-38/13 ), 5. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 144463 - 2013r. z dnia 16.07.2013r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 24.03.2014 r. do dnia 26.03.2014r. na kwotę 2.310,00 zł jest zgodne z przepisami
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.