eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku byłego Domu Górnika nr 2 w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 47 na siedzibę Jednostki Realizującej Projekt (JRP) pn.Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Lędziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Lędziny: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku byłego Domu Górnika nr 2 w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 47 na siedzibę Jednostki Realizującej Projekt (JRP) pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Lędziny
Numer ogłoszenia: 71724 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku byłego Domu Górnika nr 2 w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 47 na siedzibę Jednostki Realizującej Projekt (JRP) pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Lędziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry remontowanej części obiektu: - powierzchnia użytkowa - 200,73 m2 - kubatura - 592 m3 Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w przedmiarze robót. Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania - w kubaturze podlegającej zmianie sposobu użytkowania oraz w klatce awaryjnej: I. Roboty ogólnobudowlane - rozbiórkowe (stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, skucia tynków) - tynkarskie (obróbki, uzupełnienia, miejscowa wymiana tynków) - stolarskie (montaż stolarki drzwiowej, założenie okuć i zamków) - malarskie (roboty przygotowawcze, tapetowanie, malowanie farbami emulsyjnymi) - murarskie (zamurowanie otworów, osadzenie ościeżnic drzwiowych , osadzenie okien) - posadzkarskie (roboty przygotowawcze, ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych ułożenie posadzki z płytek ceramicznych) - okładzinowe (roboty przygotowawcze, ułożenie płytek ściennych glazurowanych) - wykonanie ścianek z płyt gipsowo - kartonowych - montaż sufitów podwieszanych i żaluzji pionowych - wymiana grzejników II. Instalacje elektryczne - wymiana istniejących opraw oświetleniowych - wykonanie nowych instalacji gniazd 1-fazowch - wykonanie nowej instalacji teleinformatycznej wraz z tablicą - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej - montaż tablicy pomiarowo - zabezpieczeniowej III. Instalacje wod. -kan. - demontaż istniejących przyborów sanitarnych - wymiana istniejących pionów kanalizacyjnych - wykonanie i podłączenie nowych instalacji wod.-kan - montaż przyborów sanitarnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 p. 1 - 3 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 - zwane dalej w skrócie u.p.z.p.) i którzy na tę okoliczność złożą stosowne oświadczenie sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej IDW, potwierdzone dokumentami określonymi przez Zamawiającego - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). 9.1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca musi przedłożyć: 9.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pp. 9.1.1, 9.1.3, 9.1.4. musi przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w p. 9.1.2. musi przedłożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4 - 8 u.p.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi: 9.2.1. Posiadać przeciętne zatrudnienie w latach 2005, 2006 i 2007 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 15 pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników, sporządzoną według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW; 9.2.2. Dysponować w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi osobami wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik Budowy - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 9.2.3. Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem było przeprowadzenie robót modernizacyjno - remontowych lub wykończeniowych, o wartości co najmniej 150 000 PLN netto każda. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 9.3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi: 9.3.1. Osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, roczne przychody netto ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości minimum 1 200 000 PLN. W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, dokumenty składają Wykonawcy, których oferty łącznie spełniają wymagane przez Zamawiającego warunki. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego przedłożą inne dokumenty, określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9.3.2. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, dokumenty składają Wykonawcy, których oferta łącznie spełnia wymagane przez Zamawiającego warunki. 9.4. Dokumenty wymienione w p. 9 należy złożyć w formie oryginału lub kopii, potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia. 10. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w p. 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. 10.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.4. Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: Konsorcjum. W tym celu, na 5 dni przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię Umowy Konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji wspólnego zadania, Lidera Konsorcjum oraz zapis o rozliczaniu się Zamawiającego z Liderem. Umowa Konsorcjum winna być zawarta co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 p. 1 - 3 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 - zwane dalej w skrócie u.p.z.p.) i którzy na tę okoliczność złożą stosowne oświadczenie sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej IDW, potwierdzone dokumentami określonymi przez Zamawiającego - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). 9.1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca musi przedłożyć: 9.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pp. 9.1.1, 9.1.3, 9.1.4. musi przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w p. 9.1.2. musi przedłożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4 - 8 u.p.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi: 9.2.1. Posiadać przeciętne zatrudnienie w latach 2005, 2006 i 2007 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 15 pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników, sporządzoną według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW; 9.2.2. Dysponować w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi osobami wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik Budowy - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 9.2.3. Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem było przeprowadzenie robót modernizacyjno - remontowych lub wykończeniowych, o wartości co najmniej 150 000 PLN netto każda. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 9.3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi: 9.3.1. Osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, roczne przychody netto ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości minimum 1 200 000 PLN. W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, dokumenty składają Wykonawcy, których oferty łącznie spełniają wymagane przez Zamawiającego warunki. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego przedłożą inne dokumenty, określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9.3.2. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, dokumenty składają Wykonawcy, których oferta łącznie spełnia wymagane przez Zamawiającego warunki. 9.4. Dokumenty wymienione w p. 9 należy złożyć w formie oryginału lub kopii, potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 10. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w p. 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. 10.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.4. Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: Konsorcjum. W tym celu, na 5 dni przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię Umowy Konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji wspólnego zadania, Lidera Konsorcjum oraz zapis o rozliczaniu się Zamawiającego z Liderem. Umowa Konsorcjum winna być zawarta co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.