Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Katowice: KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA
2014 - 2020
Numer ogłoszenia: 71689 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i realizacja kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 I.Cel zamówienia- informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach RPO WSL 2014- 2020. II.Odbiorcy- mieszkańcy woj. śląskiego. III.Zakres usługi 1.Zasięg kampanii-województwo śląskie. 2.Usługa obejmuje 2.1.Przygotowanie, produkcję i emisję 3 debat radiowych. 2.2.Przygotowanie, produkcję i emisję 3 reportaży radiowych. 2.3.Przygotowanie, produkcję i 500 -krotną emisję 4 spotów radiowych. 3.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji debat radiowych 3.1 Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz z kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem każdej z debat będzie również promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 3.2 Usługa obejmować będzie opracowanie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, zaproszenie i zapewnienie uczestników do debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli instytucji rynku pracy, pracodawców, przedsiębiorców, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, nagranie każdej z debat radiowych w studiu na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, opracowanie scenariusza i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdej debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, nagranie podsumowania każdej z debat w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, dopuszcza się urozmaicenie debat dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debat; zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, 1 - krotną emisję każdej debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), 1 - krotną emisję podsumowania każdej debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 1-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), min. 10-krotną emisję promosów zapowiadających każdą z debat w dniach poprzedzających emisję debat w przypadku emisji debat na antenie 1 stacji radiowej w przypadku emisji debat w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdą debatę w każdej ze stacji, emisja debat oraz podsumowań debat w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz- godziny emisji 6.30 - 19.30 co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres- listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). 4.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji reportaży radiowych 4.1Reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz z kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 4.2Usługa obejmować będzie opracowanie scenariuszy 3 reportaży do akceptacji Zamawiającego, przygotowanie reportaży w zakresie organizacyjnym i technicznym oraz zapewnienie bohaterów reportaży w porozumieniu z Zamawiającym, nagranie 3 reportaży w formie max. 5 minutowych programów, opracowanie scenariuszy i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdego reportażu na antenie radiowej o długości max 30 sekund, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, 1 - krotną emisję każdego reportażu (łącznie 3 emisje) w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas reportaże muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), min. 10-krotną emisję promosów zapowiadających każdy z reportaży w dniach poprzedzających ich emisję w przypadku emisji na antenie 1 stacji radiowej (łącznie min. 45 emisji), w przypadku emisji debat w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdy z reportaży w każdej ze stacji, promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz, godziny emisji 6.30 - 19.30, co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). emisja reportaży w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego. 5.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji spotów radiowych 5.1 Celem kampanii w postaci spotów radiowych będzie promocja możliwości wsparcia w ramach poszczególnych działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 5.2 Usługa obejmować będzie: pracowanie scenariuszy 4 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL 2014-2020 np. wsparcia osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących, osób dorosłych zainteresowanych kształceniem zawodowym; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 4 spotów (łącznie 8), nagranie 4 spotów radiowych o długości 30 sekund, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, 500-krotną emisję w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), emisję 4 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj musi zostać wyemitowany 125 razy, spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko ra,; godziny emisji 6.30 - 19.30, co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą spoty będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). 6.Uwagi ogólne 6.1 Wszystkie materiały (debaty, reportaże, spoty) zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. 6.2 Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 6.3 Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 6.4 Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020). 6.5 Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem. 6.6 Wszystkie elementy kampanii, tj. debaty, reportaże oraz spoty radiowe muszą być traktowane jako jedna usługa wyemitowana w jednej lub kilku stacjach radiowych. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym stację lub stacje radiowe, w których wyemituje łącznie wszystkie elementy kampanii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. IV.Licencja: Wykonawca zapewni bezterminową licencję na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD-DVD, pamięć USB). V.Wymagania dotyczące osób zaangażowanych w realizację zamówienia 1.Wykonawca zapewni następujący personel 1.1 Osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi 1.2 Dziennikarza (moderatora każdej debaty), posiadającego doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat 1.3 Dziennikarza reportażystę posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej 1 reportażu radiowego, który został wyemitowany w mediach regionalnych lub krajowych (radiu lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat 1.4 Lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. VI. Termin realizacji usługi: do 23 grudnia 2016 r. Szczegółowe terminy zostaną ustalone na etapie realizacji usługi..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - 1 osobą proponowaną jako koordynator odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi - posiadającego doświadczenie w nadzorowaniu realizacji 1 usługi polegającej na przygotowaniu i prowadzeniu kampanii radiowej w mediach regionalnych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 1 osobą proponowaną jako dziennikarz (moderator każdej debaty), posiadającą doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 1 osobą proponowaną jako dziennikarz-reportażysta posiadającą doświadczenie w realizacji co najmniej 1 reportażu radiowego, który został wyemitowany w mediach regionalnych lub krajowych (radiu lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: koordynator, dziennikarz (każdej debaty) oraz dziennikarz-reportażysta wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, informacji o mediach regionalnych, w których wyemitowane zostały materiały jak również informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Niewykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Poziom słuchalności radiostacji - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez: a) Koordynatora projektu Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę Koordynatora bądź innej okoliczności dot. Koordynatora (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany Koordynatora wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Koordynatora w zastępstwie. b) Dziennikarza moderatora każdej debaty Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę Dziennikarza bądź innej okoliczności dot. Dziennikarza (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany Dziennikarza wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Dziennikarza moderatora każdej debaty w zastępstwie. c) Dziennikarza reportażysty Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę Dziennikarza bądź innej okoliczności dot. Dziennikarza (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany Dziennikarza wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Dziennikarza reportażysty w zastępstwie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 608 IV piętro- Zespół ds. zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.