eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu SZANSA realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Białobrzegi: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu SZANSA realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 71681 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach , Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie, tel. 17 224 03 56, faks 17 224 03 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjnanie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu SZANSA realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 15 uczestników w terminie - 5 maja 2014r - 13 czerwca 2014r., z zastrzeżeniem, że każdy kurs może trwać nie więcej niż 30 dni kalendarzowych w zakresie: a) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 4 osób, 150 godzin, b) Magazynier z kursem operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym c) Kurs gastronomiczny - kucharz dla 2 osób, 150 godzin, d) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych dla 1 osoby, 150 godzin, e) Konserwator terenów zielonych - ogrodnik dla 2 osób, 150 godzin, f) Stolarz z elementami renowacji mebli dla 2 osób, 150 godzin, g) Pomocnik mechanika w warsztacie samochodowym dla 1 osoby, 150 godzin,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie że, Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2013 r, poz. 907 ze zm.) wg wzoru określonego w zał. nr 8 do SIWZ oraz zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365 z późn. zm.).Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń zawodowych odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada własny potencjał techniczny lub ma możliwość korzystania z potencjału technicznego innych podmiotów (wzór załącznik nr 5 do WSIZ). Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wykształcenie kierunkowe związane z tematyką kursów zawodowych oraz doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 kursów zawodowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu kadry.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: - złoży Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty ( wzór zał. nr 2 do SIWZ). 2. Program szkoleń zawodowych (wzór - zał. nr 6 do SIWZ - odrębnie dla każdego szkolenia zawodowego). 3. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia do wykonania podwykonawcom (wzór - zał. nr 7 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w zakresie i na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bial.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowanany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach pn. SZANSA, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 4 osób, 150 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) niezbędną odzież ochronną, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) skierowanie uczestników szkolenia na niezbędne badania lekarskie, h) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i) poczęstunek w postaci zimnych napojów, dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, j) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, k) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, l) zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier z kursem operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 3 osób, 150 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) niezbędną odzież ochronną, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, h) poczęstunek w postaci zimnych napojów, dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, i) realizację szkolenia w odległości nie większej niż 35 km od Urzędu Gminy w Białobrzegach, j) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego (magazynier) i zewnętrznego ( operator wózków jezdniowych) z tematyki objętej zakresem szkolenia, k) zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs gastronomiczny - kucharz dla 2 osób, 150 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) niezbędną odzież ochronną, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) skierowanie uczestników szkolenia na niezbędne badania lekarskie, h) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i) poczęstunek w postaci zimnych napojów, dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, j) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, k) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, l) zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych dla 1 osoby, 150 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestnika w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) ubezpieczenie uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, f) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, g) poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, h) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, i) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, j) zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwator terenów zielonych - ogrodnik dla 2 osób, 150 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) niezbędną odzież ochronną, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, h) poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, i) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, j) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, k) zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stolarz z elementami renowacji mebli dla 2 osób, 150 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e) niezbędną odzież ochronną, f) ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, h) poczęstunek w postaci zimnych napojów, dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, i) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, j) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, k) zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pomocnik mechanika w warsztacie samochodowym dla 1 osoby, 150 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a) miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b) wyposażenie uczestnika w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c) przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d) program szkolenia obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu mechaniki pojazdowej, obsługi maszyn wulkanizacyjnych, naprawy ogumienia, wyważania kół, wymiany oleju i filtrów, e) warunki pracy zgodne z przepisami BHP, f) niezbędną odzież ochronną, g) ubezpieczenie uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, h) wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i) poczęstunek w postaci zimnych napojów, dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, j) realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, k) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, l) zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.