Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Poznań: Dostawa odczynników do oznaczania antygenów HLA.
Numer ogłoszenia: 71657 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, fax 061 8672521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rckik-poznan.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do oznaczania antygenów HLA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników (testów) do oznaczania antygenów HLA: 1 I klasa ABC płytki Terasaki płytki 120 1500 testów, 2 I klasa ABC płytki Terasaki płytki 144 200 testów, 3 II klasa DBR 1 SSP Kit 1400 testów, 4 AB/DR SSP Kit 320 testów, 5 ABC SSP Kit 80 testów, 6 Antygen B27- płytki Terasaki (1 badanie na płytce) 150 testów, 7 Antygen B27- płytki Terasaki (3 badania na płytce) 240 testów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty na wykonanie zamówienia mogą składać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. wymagań Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: a) Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert), W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny: c) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80%) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie(Formularz nr 2). Ponadto Wykonawca musi zamieścić w swojej ofercie świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne będący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy Unii Europejskiej numer 93-42-EWG z dnia 14 czerwca 1993 lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) to musi wraz z ofertą złożyć wybrane elementy dokumentacji potwierdzające przed Zamawiającym przeprowadzenie procedury wprowadzenia do obrotu i wprowadzenia do używania wyrobu medycznego przez producenta lub dystrybutora (zwłaszcza certyfikat jednostki notyfikującej - jeżeli występuje) zgodnie z powyższą Dyrektywą lub Ustawą wraz z poniższymi dokumentami finalizującymi powyższe: a) deklaracje zgodności CE lub b) zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub c)zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub d)znak zgodności CE. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne niebędący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy Unii Europejskiej numer 93-42-EWG z dnia 14 czerwca 1993 lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych to musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: deklaracja zgodności z CE lub znak zgodności CE. Do powyższych wymaganych dokumentów można dołączyć również inne certyfikaty i świadectwa jako ich uzupełnienie na przykład TUV, EN, ISO. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pokój nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 2.Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 3.Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I klasa ABC płytki Terasaki płytki 120.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I klasa ABC płytki Terasaki płytki 120 1500 testów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: I klasa ABC płytki Terasaki płytki 144.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I klasa ABC płytki Terasaki płytki 144 200 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: II klasa DBR 1 SSP Kit.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II klasa DBR 1 SSP Kit 1400 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: AB/DR SSP KiT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AB/DR SSP Kit 320 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ABC SSP KiT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABC SSP Kit 80 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Antygen B27- płytki Terasaki (1 badanie na płytce).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygen B27- płytki Terasaki (1 badanie na płytce) 150 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Antygen B27- płytki Terasaki (3 badania na płytce).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygen B27- płytki Terasaki (3 badania na płytce) 240 testów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 92
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 2
- 3. JAKOŚĆ - 6
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Dostawa mikrokuwet wraz z materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania badań poziomu hemoglobiny we krwi oraz przeglądami i walidacjami posiadanych urządzeń lub dzierżawą nowych hb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.