eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja pomieszczeń Pracowni Edukacyjno-Naukowej Wigierskiego Parku Narodowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Suwałki: Modernizacja pomieszczeń Pracowni Edukacyjno-Naukowej Wigierskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 71653 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55033 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666322, faks 87 5632541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona Środowiska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Pracowni Edukacyjno-Naukowej Wigierskiego Parku Narodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyniesienie we wskazane przez zamawiającego miejsce mebli i elementów wyposażenia wnętrza. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, stalowych i poszerzenie otworów drzwiowych Wykucie z muru podokienników z lastrico Rozbiórka ścianek działowych z cegieł Zerwanie istniejących okładzin podłogowych wykonanych z parkietu dębowego i terrakoty, oczyszczenie i wyrównanie posadzki betonowej. Ułożenie okładziny z płyt gress 89,81 m2. Gres szkliwiony, prasowany na sucho, antypoślizgowy ,ścieralność PEI 5, odporność na plamienie minimum klasy C, tolerancja wymiarów boków płytek 0,5 mm. Fuga w kolorze płytki o wysokiej odporności na ścieranie wnikanie wody i zabrudzenia. Cokoły z profili PCV. Wysokość cokołu 10 cm ? 0,5 cm. Skucie tynków ścian pokrytych glazurą, uzupełnienie, naprawa, szpachlowanie i malowanie tynków ścian ok. 400 m2 i sufitów ok. 170 m2. Do wymalowania ścian wykorzystać farby akrylowo lateksowe z mieszalnika w kolorach wg. palety barw NCS 2407-G93Y i 3510-G87Y. Stropy wymalować farbą emulsyjną białą. Na części ścian ok. 120 m2 przewidziano ułożenie tapet winylowych i zamalowanie ich farbą odporną na plamienie i zmywanie. Przebudowa węzła sanitarnego ( jedno oczko ustępowe) wraz z wymianą okładzin podłogowych i ściennych oraz dostawą i montażem przyborów toaletowych i akcesoriów. Dostawa montaż i obrobienie drzwi wraz z ościeżnicami w tym: Drzwi aluminiowe wewnętrzne dwuskrzydłowe z naświetlem 1 szt Drzwi wzmocnione do pomieszczenia 25 - 1 szt. Rama skrzydła wykonana z klejonki drewna iglastego wzmocniona wewnętrznym ramiakiem. Poszycie skrzydła, warstwa aluminium i płyta drewnopochodna Okleina, intarsje i akcesoria identyczne jak w pozostałych drzwiach. Drzwi wewnętrzne wejściowe do pomieszczeń biurowych. Wypełnienie płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki. Całość obłożona płytą HDF. Okleina drewnopodobna z intarsjami. Montaż podokienników i zabudowy grzejników z laminowanej płyty wiórowej gr. 18 i 36 mm. Do zabudowy zastosować laminowane płyty wiórowe o wzorach identycznych z pozostałymi elementami wyposażenia wnętrza w danym pomieszczeniu ( Projekt aranżacji wnętrza). Wykucie bruzd w tynku i ułożenie okablowania: WLZ 5 x 6 mm2, instalacji gniazd wtykowych YDYp 450-750 V 3x2,5mm2 i oświetlenia YDYp 450-750 V 3x1,5mm2 , YDYp 450-750 V 5x4 mm2. Ok. 400 mb Demontaż istniejących gniazd wtykowych i wyłączników i montaż nowego osprzętu. Montaż 1 kasety podłogowej z 4 gniazdami zasilaniem 230 V Demontaż istniejących opraw oświetleniowych i ponowny ich montaż po zakończeniu remontu.14 szt Dostawa i montaż dodatkowych opraw oświetleniowych świetlówkowe rastrowe 12 sztuk, led o dł 115 cm. plafon łazienkowy i oprawa podszafkowa. Instalacja opraw awaryjnych z piktogramami i podświetleniem LED 4 szt., montaż modułów awaryjnych w oprawach świetlówkowych 6 szt. Ułożenie instalacji telefonicznej. Projekt przewiduje ułożenie odcinka przewodu 10 -cio parowego YTKSY 10x2x0,5, 4x2x0,5, 2x2x0,5 ok. 60 m Modernizacja i przebudowa istniejącej wnętrzowej rozdzielnicy nn wraz z wymianą bezpieczników topikowych na elementy modułowe ok.60 sztuk. Sporządzenie mapy sieci zasilanej z rozdzielnicy w formie szkicu i opisu wskazujących odbiorniki zasilane z poszczególnych obwodów Wykonanie pomiarów i badań nowo wykonanej instalacji elektrycznej. Modernizacja i rozbudowa istniejącej sieci komputerowej poprzez: wykonanie okablowania sieci LAN skrętka min. FTP kat 6 A ekw ok. 160 m, montaż gniazd wtykowych 230 V i gniazd RJ45 kat 6A - 20 punktów panel rozdzielczy RJ 45 - patch panel 48 portowy UTP kat 6A z ekranowanym okablowaniem swich zarządzany 16 portowy switch zarządzany 48 portowy Opracowanie mapy istniejącej w budynku sieci komputerowej ok. 80 punktów elektryczno-logicznych, sporządzeniu pomiarów torów transmisyjnych i rysunków zawierających co najmniej : topologię sieci, rozmieszczenie gniazd logicznych i zasilających w energię elektryczną, wyposażenie punktów dystrybucyjnych. Prace modernizacyjne muszą być prowadzone w sposób powodujący jak najkrótsze przerwy w funkcjonowaniu systemów informatycznych Zamawiającego. Wyłączenia obecnie pracujących urządzeń należy wykonać po godzinach pracy Zamawiającego tj. po godz. 15:00 lub w dni wolne od pracy. Wszystkie wyłączenia muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Instalacje wod-kan Dostawa i montaż zabudowy ze stali nierdzewnej chromoniklowanej o symbolu X5CrNi18-10 dopuszczonej do kontaktu z żywnością składającej się z: basenu 2 komorowego, Głębokość komór 400 mm. długość 200 mm, szerokość 600 mm, wysokość 850 mm. stołu roboczego z półką, długość 2500 mm, szerokość 600 mm, wysokość 850 mm Przebudowa instalacji wod-kan w modernizowanych pomieszczeniach w zakresie likwidacji zbędnych przyłączy i modernizacji pozostających. Wyposażenie węzła sanitarnego, aneksu kuchennego i laboratorium w nowe przybory tj. Baterie zlewozmywakowe i umywalkowe, umywalka, zlewozmywak, miska sedesowa typu kompakt, zawory odcinające. Dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń w tym: Meble (biurka, szafy, regały) z laminowanej płyty wiórowej, wykonywane indywidualnie na podstawie Projektu Aranżacji Wnętrza w którym określono rodzaj i kolor laminatu. Wykonanie okładzin ściennych z linoleum ściennego (bulletin board) gr. 6 mm. Tablice do naklejania i przypinania kartek z informacjami zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrza. Wykonanie okładziny ściennej ze szkła laccobel gr. 4 mm. Szkło bezpieczne Safe z warstwą polipropylenu, kolor ral 9007 aluminium - pas międzyszafkowy w pom. 22. Lokalizacja i wymiary zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrza. Krzesła do stołu konferencyjnego zgodne z Projektem Aranżacji Wnętrza. Dostawa kuchenki mikrofalowej z opiekaczem - do aneksu kuchennego pom 24. Dostawa chłodziarki w wersji do zabudowy - element wmontowany w przeznaczoną do tego szafkę w aneksie kuchennym - pom 24. UWAGA. Instalacja elementów wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach rozpocząć się może dopiero po zakończeniu w nim robót budowlanych i ich odbiorze częściowym dokonanym przez przedstawiciela zamawiającego, przedstawiciela wykonawcy części 1 i przedstawiciela wykonawcy części 2. Wszelkie uszkodzenia ścian, podłóg i stropów oraz instalacji jakie powstaną w trakcie wnoszenia i montażu wyposażenia ich dostawca usunie na własny koszt. Roboty budowlane i usługi prowadzone będą w czynnym budynku wobec czego Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania robót w taki sposób aby w minimalny sposób utrudniać korzystanie z obiektu. Zamawiający bezwzględnie wymagał będzie osłonięcia otworów drzwiowych prowadzących do remontowanych pomieszczeń w taki sposób aby zapobiec przedostawaniu się kurzu. Wszelkie materiały rozbiórkowe należy niezwłocznie wywozić poza teren działki Zamawiającego. Praca po godzinach urzędowania pracowników WPN oraz w dni wolne od pracy możliwa będzie po zgłoszeniu tego faktu zamawiającemu. Związane jest to z koniecznością dezaktywacji systemu alarmowego w remontowanych pomieszczeniach i w drzwiach wejściowych do budynku. Za względu na konieczność utrzymania ciągłości pracy Pracowni Naukowej zamawiający ustala następujący harmonogram prac: W pierwszej kolejności należy zrealizować przewidziane projektem roboty budowlane w pomieszczeniach nr 21, 22, 23 i w pomieszczeniu wc. Po zakończeniu prac w w/w pomieszczeniach i przeniesieniu do nich istniejącego umeblowania, które przewidziane jest do pozostawienia przystąpić można do realizacji robót w pozostałych pomieszczeniach tj 24, 24a i 25 Realizacja robót w korytarzu prowadzona może być w dowolnym czasie, jednak nie może spowodować ona braku dostępu do użytkowanych aktualnie pomieszczeń Pracowni. Po zakończeniu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu przyległego do placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dołączone do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiary, stwiorb oraz scenariusz wystawy. 2.27 Zamawiający wymaga udzielenia w ramach ceny ofertowej gwarancji na okres: W zakresie robót budowlanych minimum 3 lat. W zakresie elementów wyposażenia wnętrza minimum 3 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane jest ze środków Instrumentu finansowego LIFE UE, projekt LIFE11 NAT/PL/431. - overheads..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty budowlane związane z modernizacją pomieszczeń, i instalacji wraz z montażem podokienników i zabudowy grzejników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIBUD Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Budowlanych Zbigniew Kotowski, Klasztorna 9, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127860,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162592,86

  • Oferta z najniższą ceną: 162592,86 / Oferta z najwyższą ceną: 162592,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż elementów wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFIL WM Spółka z o.o., Waryńskiego 26;, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39080,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57195,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57195,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57195,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.