eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71621 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Zawiercie: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33343 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41818 - 2017 oraz 44351 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, krajowy numer identyfikacyjny 27150188700000, ul. ul. Paderewskiego  49, 42400   Zawiercie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 326 721 507, faks 326 722 903, e-mail mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.mzoeas.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9. 2. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze, - odwodnienie terenu, - wykonanie boiska do piłki ręcznej z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1032,00 m2, - wykonanie boiska wielofunkcyjnego z liniami do koszykówki, siatkówki i do tenisa z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 576,00m2, - wykonanie siłowni na wolnym powietrzu z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 165,89 m2, - wykonanie placu zabaw dla dzieci od lat trzech z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 139,52 m2, - wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm, - dostawę i montaż piłkochwytów i ogrodzenia, - wykonanie parkingu dla rowerów na 30 stanowisk o powierzchni 27,74 m2, - dostawę i montaż ławek dla widzów oglądających mecze na boiskach i dla opiekunów dzieci na placu zabaw oraz koszy na śmieci, - odbudowę terenów zielonych o powierzchni 367,50 m2. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa: o projekt budowlany - sporządzony przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLTOR Basiński Andrzej ul. Koniecznego 19/5, 43-100 Tychy, o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLTOR Basiński Andrzej ul. Koniecznego 19/5, 43-100 Tychy, o przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzony przez Pana mgr. inż. Andrzeja Basińskiego. 4. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wymiarów (wymiary gabarytowe) odchyłki +/- 10%. Urządzenia muszą być wykonane z materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia Wykonawca dobiera indywidualnie, tak aby spełniały wymagania obowiązujących norm. Urządzenia muszą być przeznaczone dla dzieci w grupie wiekowej określonej w dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza się oferowania innej ilości urządzeń niż określonych w dokumentacji projektowej, ani innego sposobu zagospodarowania terenu, niż opisanego w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 7. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. Zamawiający wymaga prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 8. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia, natomiast jest także ważne dla Wykonawcy, gdyż dokument ten będzie stanowił podstawę do dokonania płatności częściowych, które będą uzależnione od stanu zaawansowania robót. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. 9. Zamawiający zwraca uwagę, iż do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie w miejscu prowadzenia prac nadzoru archeologicznego. 10. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją niniejszego zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, odwodnienie terenu, wykonanie boisk, siłowni i placu zabaw, montaż piłkochwytów i ogrodzenia, wykonanie parkingu, montaż ławek oraz koszy na śmieci, odbudowa terenów zielonych), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób kierujących budową, w tym osoby sprawującej nadzór archeologiczny, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 wzoru umowy. 12. Przedmiot zamówienia (boiska i urządzenia) będą dostępne dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp (brak barier architektonicznych w postaci krawężników, obrzeży itp.). Bezpieczne dojścia i dojazdy osobom niepełnosprawnym, w tym poruszającym się przy użyciu wózka inwalidzkiego do infrastruktury sportowej zapewniają nawierzchnie utwardzone bez wzniesień i pochylni przekraczających 6% (chodniki z obniżonymi krawężnikami). Ponadto przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV: 45112210-0, 45111240-2, 45112120-6, 45233340-4, 45233253-7, 45112723-9, 37535200-9, 37410000-5, 45112710-5, 45342000-6, 45223800-4, 45236290-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1101335.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk ,  biuro@gretasport.pl,  ul. Podlesie 17,  41-303 ,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 841 221,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 782 268,98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1 196 685,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 369000
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie niżej wymienionych części zamówienia podwykonawcy: 1) roboty rozbiórkowe - podbudowy, 2) roboty sanitarne - odwodnienie, 3) montaż piłkochwytów, wykonanie chodników, zieleni.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.