eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Warszawa: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-
Numer ogłoszenia: 71583 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234 , strona internetowa www.asp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie robót dodatkowych w ramach realizacji zadania pn. -wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje roboty zatwierdzone w kosztorysach ofertowych, w szczególności wykonanie: a. dodatkowego zakresu instalacji przeciwoblodzeniowej, b. malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, c. wykonanie uszczelnienia pokrycia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określają zweryfikowane kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki do umowy oraz dokumentacja projektowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.) zamierza przeprowadzić procedurę zamówienia publicznego na roboty dodatkowe w trybie zamówienia z wolnej ręki - w szczególności w zakresie dodatkowej instalacji przeciwoblodzeniowej, malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, wykonanie uszczelnienia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsów oraz inne roboty opisane w Protokole konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r. i zweryfikowanym kosztorysie inwestorskim. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 Pzp, w przypadku udzielania dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: -z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, -wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamówienie podstawowe pn. Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie, realizowane jest na podstawie umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. Wartość zamówienia podstawowego brutto wynosi 1.566.964,49 zł. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem dodatkowym do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty budowlane nieprzewidziane w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przygotowując Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dochował należytej staranności. Roboty dodatkowe do Umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. na realizację zadania pn. Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie, na podstawie Protokołu konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r., w zakresie dodatkowej instalacji przeciwoblodzeniowej, malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, wykonanie uszczelnienia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsów oraz inne roboty opisane w zweryfikowanym kosztorysie inwestorskim, pozostałej dokumentacji oraz Protokole konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r. Opisywana powyżej sytuacja nie była możliwa do przewidzenia przez Zamawiającego, ani też nie jest wynikiem zaniedbań na etapie przygotowywania procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wiązałoby się z poniesieniem niewspółmiernie wysokich kosztów. Zrealizowanie zamówienia podstawowego jest nierozłączne, a wręcz niemożliwe do wykonania bez zamówienia dodatkowego. Podsumowując, wskazać należy, że udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, które nie może być zrealizowane w pełnym zakresie, bez udzielenia zamówienia dodatkowego. Konieczność udzielenia opisanego powyżej zamówienia dodatkowego jest następstwem sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zamawiający na każdym etapie przygotowania i realizacji inwestycji zapewniał wykonanie jej przez osoby o dużym doświadczeniu zawodowym, dysponujące uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ART-REKO Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 33D lok. 65, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.