eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa wiaty do magazynowania materiałów sypkich i sprzętu zlokalizowanej na terenie Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. przy ul. Bema 12 A w Oświęcimiu. Etap IIBudowa wiaty dla sprzętu Wydziału Oczyszczania Miasta.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Oświęcim: Budowa wiaty do magazynowania materiałów sypkich i sprzętu zlokalizowanej na terenie Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. przy ul. Bema 12 A w Oświęcimiu. Etap II: Budowa wiaty dla sprzętu Wydziału Oczyszczania Miasta.
Numer ogłoszenia: 71567 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, fax 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100%-owym udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiaty do magazynowania materiałów sypkich i sprzętu zlokalizowanej na terenie Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. przy ul. Bema 12 A w Oświęcimiu. Etap II: Budowa wiaty dla sprzętu Wydziału Oczyszczania Miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wiaty magazynowej dla sprzętu na parceli Nr 2013/17 i 366/23, stanowiących własność Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Oświęcimiu. Wiatę dla sprzętu DO zaprojektowano w konstrukcji stalowej o wymiarach zewnętrznych 12,375 x 24,315 i wysokości w świetle 4,09 m. Wiata wykonana będzie w konstrukcji szkieletu stalowego z kratownicą stalową o rozpiętości 12,0 m, wspartej na słupach stalowych []220. Słupy stalowe kotwione będą w stopach fundamentowych żelbetowych posadowionych na głębokości 1,1 m od poziomu terenu. Wysokość hali 6,20 m w kalenicy. Pokrycie dachu wykonane będzie z blachy trapezowej powlekanej farbami poliestrowymi T55 ułożonej na płatwiach stalowych. Wiata z dwóch stron osłonięta będzie ścianami osłonowymi z blachy trapezowej ocynkowanej T55 montowanymi na konstrukcji stalowej słupów. Pod wiatą zaprojektowano stopy fundamentowe żelbetonowe z betonu B20, zbrojone stalą AII, kielichowe o wymiarach 180 x 130, posadowione na poduszce z betonu B10 grubości 10 cm, na głębokości 1,1 m od projektowanego poziomu terenu. Wiata stalowa wyposażona będzie w instalację oświetlenia oraz odgromową i uziemiającą. Oświetlenie wiaty stalowej podłączone będzie do istniejącej skrzynki elektrycznej umiejscowionej po południowej stronie wiaty. Wody opadowe z dachu projektowanej wiaty odprowadzone będą poprzez ukształtowanie nawierzchni przyległego placu do sieci kanalizacji deszczowej przebiegającej przez teren ZUK. Istniejący utwardzony kruszywem kamiennym plac manewrowy ma zostać wyremontowany i ukształtowany wysokościowo w nawiązaniu do posadowienia wybudowanej wiaty do magazynowania materiałów sypkich. W ramach remontu przewiduje się również ułożenie na istniejących warstwach konstrukcyjnych kostki brukowej betonowej grubości 8 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy to każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 14 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót (projekty budowlane) stanowiące załączniki do niniejszej siwz. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 2 do siwz. 4. Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 3 do siwz. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub kserokopie protokołów odbioru) - według zał. nr 4 do siwz; 6. Wykaz osób nadzorujących prace, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - według zał. nr 5 do siwz; Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. W odniesieniu do wskazanej osoby/osób należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Podpisany i uzupełniony w miejscach oznaczonych kropkami oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 6 do siwz). 13. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie. 14. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7, 8 i 10 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a w przypadku pkt 9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. Postanowienia dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy oferta składana jest przez dostawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust. 3, 7, 8, 9, 10, 11. W przypadku, gdy dostawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust. 3, 7, 8, 9, 10, 11.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.