eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Szczecin: Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części: 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu.
Numer ogłoszenia: 71554 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części: 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona nieruchomości (również w dni świąteczne i wolne od pracy), którymi administruje ZBiLK (w tym siedzib administracji zamawiającego), sprawowana w systemie: a) dozoru osobowego, b) monitoringu. 2. Każdy rodzaj (system) ochrony stanowi odrębną część zamówienia. 3. Ochrona mienia realizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. ( Dz. U. Nr 114, poz.740 ze zmianami) o ochronie osób i mienia, polegać będzie w szczególności na: 1) w przypadku dozoru tj. bezpośredniej ochronie fizycznej a)stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości, b)przeciwdziałaniu próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości, c)podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, d)przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, e)podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, f)niezwłocznego informowania upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla ubezpieczenia obiektu, g)ochrona i zabezpieczenie terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny, h)reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości, i)dozór mienia ma charakter prewencyjno - odstraszający, a w razie konieczności bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji, j)zapewnienia środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony 2) w przypadku monitoringu zabezpieczenie oraz stały nadzór nad bezpieczeństwem chronionego obiektu poprzez: a) stałe monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego będącego własnością zamawiającego zainstalowanych we wskazanych obiektach, po łączach: - telefonicznych kontakt JD, - komutowanych radiowych, - telefonii komórkowej b) natychmiastowe wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut, a w nocy w ciągu 1 - 5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez zamawiającego, c) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań, d)wysyłanie grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony. e)wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania obiektów, w których wykonuje usługi ochrony, w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez zamawiającego. Liczba nieruchomości objętych ochroną w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie zarówno poprzez jej zmniejszenie, w przypadku przekazania nieruchomości nowemu użytkownikowi, jak również zwiększenie poprzez objęcie ochroną kolejnych nieruchomości w trakcie obowiązywania umowy zgodnie ze wskazaniami zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1 dysponują lub będą dysponować: dla części nr 1 - minimum 10 osobami przeznaczonymi do dozoru osobowego oraz 5 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I -go stopnia z czego minimum 2 osoby przeznaczone będą do tworzenia grupy wsparcia interwencyjnego. dla części nr 2 - minimum 4 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I -go przeznaczonymi do tworzenia grup wsparcia interwencyjnego (min. 2 grupy). W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie dziewięcioma różnymi osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I -go stopnia; 1.5.2 dysponują lub będą dysponować: dla części nr 1 a) radiotelefonem - 1 szt., b) samochodem osobowym wyposażonym w przenośny środek łączności - 1 szt.; dla części nr 2 a) stacją monitorowania, b) radiotelefonem - 2 szt., c) samochodami osobowymi wyposażonymi w przenośne środki łączności - 2 szt.; 1.5.3 wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna : objęcie ochroną (adekwatnie do danej części - dozorem, monitoringiem) min. 3 obiektów jednocześnie. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie usługi ochrony min. 3 obiektów jednocześnie w systemie dozoru osobowego oraz wykonanie usługi ochrony min. 3 obiektów jednocześnie w systemie monitoringu. 1.5.4 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: a) dla części nr 1 min. 500.000 zł, b) dla części nr 2 min. 100.000 zł W przypadku składania oferty na obie części zamówienia kwota ubezpieczenia wynosi min. 600.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. O spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.5. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru: a) stanowiącego załącznik nr 3 do siwz dla części nr 1 zamówienia, b) stanowiącego załącznik nr 3a do siwz dla części nr 2 zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 2.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.2.6. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 1.5.1 posiadają wymagane uprawnienia, tj. licencję pracownika ochrony I -go stopnia. 2.9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz. 2.10 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca na zał. nr 5; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają wspólny wykaz narzędzi i urządzeń. 2.11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pok. nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór osobowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona nieruchomości (również w dni świąteczne i wolne od pracy), którymi administruje ZBiLK, sprawowana w systemie dozoru osbowego. 1) Stały nadzór nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości. 2)Przeciwdziałanie próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości 3) Podejmowanie natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru. 4)Przeciwdziałanie negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia. 5)Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, 6) Niezwłoczne informowanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla ubezpieczenia obiektu, 7)Ochrona i zabezpieczenie terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny bez wymaganych prawem zezwoleń, 8) Reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona nieruchomości (w tym siedzib administracji zamawiającego) w systemie stałego monitoringu. 1.Stałe monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego należącego do Zamawiającego, zainstalowanego w obiekcie, po łączach: a) telefonicznych kontakt JD, b) komutowanych radiowych, c)telefonii komórkowej, 2. Natychmiastowe wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut a w nocy w ciągu 1 - 5 minut po, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej, wyznaczonej przez Zamawiającego. 3. Zawiadamianie w razie konieczności Policji, straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, 4.Wysyłanie grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia jednolicie umundurowanych w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację wykonawcy, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.