eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Naprawa i remonty dróg leśnych na terenie Nadlesnictwa Białogard w 2011 r-etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Białogard: Naprawa i remonty dróg leśnych na terenie Nadlesnictwa Białogard w 2011 r-etap I
Numer ogłoszenia: 71539 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Białogard , ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3121112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bialogard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i remonty dróg leśnych na terenie Nadlesnictwa Białogard w 2011 r-etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wyremontowanie uszkodzonych i nieprzejezdnych odcinków dróg leśnych gruntowych na terenie Nadleśnictwa Białogard w leśnictwach Zbytki, Stanomino, Biała Góra i Czarnowęsy Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania częściowe. Zadanie częściowe Nr 1 a) Remont dróg leśnych w leśnictwie Zbytki t.j. Droga D-49 p.poż.nr 25 na łącznej dług. 0,34 km Droga D-47 p.poż. nr 23 na dług. 0,15 km oraz droga D-49/3 p.poż. nr 24 na łącznej dług.0,15 km Zakres robót obejmuje łącznie : - Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne o łącznej nawierzchni - 3160 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 22 cm po zagęszczeniu z tłucznia skruszonego frakcji 0-63mm w ilości - 2390 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 15 cm po zagęszczeniu z tłucznia skruszonego frakcji 0-63mm w ilości - 350 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 5 cm po zagęszczeniu z kruszywa frakcji 0-31,5mm w ilości -2740m2 - Konserwacja i odtworzenie rowów odwadniających głębokości 0,5m szer. dna 0,4m i długości łącznej - 210 mb - Karczowanie pni o średnicy 30-40 cm - 80szt. - Naprawa poboczy wykonywana mechanicznie na łącznej nawierzchni 450 m2. - Wymiana przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm na długości 12 mb b) Remont dróg leśnych w leśnictwie Stanomino ,Droga D-47p.poż.nr 23 na łącznej dług. 0,33km Zakres robót obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne o łącznej nawierzchni - 1500 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 22 cm po zagęszczeniu z tłucznia skruszonego frakcji 0-63mm w ilości - 1335 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 5 cm po zagęszczeniu z kruszywa frakcji 0- 31,5mm w ilości - 1335 m2 - Konserwacja i wykonywanie rowów odwadniających głębokości 0,5m szer. dna 0,4m i długości łącznej -150 mb - Karczowanie pni o średnicy 30-40 cm -.20 szt. - Naprawa poboczy wykonywana mechanicznie na łącznej nawierzchni 250 m2. Zadanie częściowe Nr 2 a) Remont dróg leśnych w leśnictwie Biała Góra Droga D-57 na łącznej dług.0,30 km, Droga D-54/2 na łącznej dług. 0,05 km Zakres robót obejmuje łącznie: - Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne o łącznej nawierzchni - 1625 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 22 cm po zagęszczeniu z tłucznia skruszonego frakcji 0-63mm w ilości - 1475m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 5 cm po zagęszczeniu z kruszywa frakcji 0-31,5mm w ilości - 1475 m2 - Konserwacja i odtworzenie rowów odwadniających głębokości 0,5m szer. dna 0,4m i długości łącznej - 50 mb - Karczowanie pni o średnicy 30-40 cm -30 szt Zakres robót został szczegółowo opisany w przedmiarze robót w załączniku nr 6 b) Remont dróg leśnych w leśnictwie Czarnowęsy t.j: Droga D-57/5 na łącznej dług. 0,3km Droga D-56/2, na łącznej dług. 0,09 km, Droga D-70/3 na łącznej dług. 0,1 km Droga D-70 na łącznej dług. 0,2 km . Zakres robót obejmuje łącznie: - Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne o łącznej nawierzchni - 2760 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 22 cm po zagęszczeniu z tłucznia skruszonego frakcji 0-63mm w ilości - 2415 m2 - Wykonanie odcinkami nawierzchni grubości 5 cm po zagęszczeniu z kruszywa frakcji 0-31,5mm w ilości - 2415 m2 - Konserwacja i odtworzenie rowów odwadniających głębokości 0,5m szer. dna 0,4m i długości łącznej - 180 mb - Karczowanie pni o średnicy 30-40 cm - 30 szt - Wymiana przepustu z rur betonowych o średnicy 40 cm na długości - 7 mb - Naprawa poboczy wykonywana mechanicznie na łącznej nawierzchni - 150 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje , że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art.67 ust.1 pkt 6 ustawy 2.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie częściowe Nr 1 -4000 zł / słownie: Cztery tysiące złotych / Zadanie częściowe Nr 2 -4000 zł / słownie: Cztery tysiace złotych /

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zbudowaŁ lub wyremontował drogi odpowiadające swoim rodzajem i wielkością poszczególnym zadaniom częściowym wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ,zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - (załącznik nr 2 - dla zadania częściowego nr 1- wykonanie minimum 3-ch robót drogowych, których łączna wartość wyniosła minimum 250 tys zł o łącznej długości minimum 1, 8 km o nawierzchni z kruszywa naturalnego - dla zadania częściowego nr 2- wykonanie minimum 3-ch robót drogowych, których łączna wartość wyniosła minimum 260 tys zł; o łącznej długości minimum 2 km o nawierzchni z kruszywa naturalnego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje koparką kołową, równiarką samojezdną, samochodem samowyładowczym, spycharką , walcem statycznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę o.c w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tys.zł.na cały czas trwania umowy , a w przypadku jej braku inny dokument , potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bialogard/przetargi.php?id=33
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać osobiście w biurze Nadleśnictwa Białogard pokój nr 3 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym / tel. 0 94 - 3121235 lub.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Białogard 78-200 Bialogard ul. Koszalińska 3 pokój nr 15 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.