eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Radomsko: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji
Numer ogłoszenia: 71525 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, fax 044 6854513, 6854521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądach i czyszczeniu separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji wymienionych w poniższej tabeli nr 1.Wykaz urządzeń przeznaczonych do kompleksowego serwisu w okresieod 15.05.2008 r. do 31.03.2009 r.L.p Lokalizacja - ulica Typ separatora Typ osadnika Objętość robocza separatoram3 Objętość robocza osadnikam3 Objętość robocza całej instalacji (separator + osadnik) 1 2 3 4 5 6 7 1. Radomskoul. Komuny Paryskiejprzy Dyskoncie Plus PuratorSEP 70-1 OS- 15 000 7,88 15 22,88 2. Radomskoul. ReymontaPrzy sklepie Firmowym OSM PuratorSEP 70-1 OS- 15 000 7,88 15 22,88 3. Radomskoul. Targowa PSK Koala30/6000 OS- 15 000 8,49 15 23,49 4. Radomskoul. Targowaod strony Parku Świętojańskiego PSK Koala50-1,5 OS- 15 000 5,75 15 20,75 5. Radomskoul. Stara Droga ( przy posesji nr 180) PSK Koala40-1,5 OS- 15 000 5,43 15 20,43 6. Radomskoul. Stara Droga ( przy posesji nr 84 a) SEP 80-1 OS- 15 000 10,39 15 25,39 7. Radomskoul. Piłsudskiego ( przy MDK) SEP 40-1 OS- 15 000 7,88 15 22,88 8. Radomskoul. Brzeźnicka przy skrzyżowaniu z drogą dojazdową do działki inwestycyjnej ECOPUR100/1000 OS - 11000 15,16 11 26,16 9. Radomskoul. Torowa (przy posesji nr 26 ) SOFBT 008 2,145 2,145(zintegrowany z osadnikiem) 10. Radomskoul. Reymonta ( przy posesji 21) SEP 125-1 OS -15000 8,0 15 23,00 Do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia należy: A. Przegląd separatorów w maju i październiku 2008 r. który obejmuje : 1) ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi, 2) zewnętrzną kontrolę elementów wyposażenia, 3) ocenę poprawności działania każdej instalacji, 4) spisanie dla każdej instalacji protokołu z wykonanego przeglądu, założenie książki eksploatacji separatora i dokonanie w niej wpisu; B. Czyszczenie instalacji separatorów, osadników i utylizacja odpadów obejmuje: - usunięcie zawartości osadnika i separatora, - mycie elementów wewnętrznych ( pakiety, filtry koalescencyjne, pływaki, ściany wewnętrzne ) oraz usunięcie popłuczyn, - ocenę stanu technicznego zbiorników ( powłok) oraz elementów wewnętrznych separatora, - spisanie protokołu z wykonanych prac oraz dokonanie wpisu w książkę eksploatacji separatora, - wywóz i utylizację odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji separatorów, Usługa, o której mowa w lit. B realizowana będzie w okresie: a) od 15 maja do 10 czerwca 2008 r. dotyczy separatorów z osadnikami wymienionych w tabeli nr 1 - poz. L.p. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 10,b) w miesiącach listopad 2008 r. i marzec 2009 r. dotyczy separatorów z osadnikami wymienionych tabeli nr 1 - poz. L.p. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.Uwaga: Na podstawie przeglądu przeprowadzonego w miesiącu październiku Zamawiający podejmie decyzję które urządzenia wymagać będą czyszczenia w miesiącu listopadzie 2008 r., a które dopiero w miesiącu marcu 2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiada obowiązującą na czas trwania zamówienia:a) decyzję Starosty Radomszczańskiego zatwierdzającą Program Gospodarki Odpadami Niebezpiecznymi na terenie miasta Radomska zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. z 2007 Nr 39, poz. 251 ze zm.), na mocy której można oczyszczać separatory, osadniki, wpusty wraz z przykanalikami oraz utylizować wytworzone odpady,b) decyzję zezwalającą na transport odpadów wydaną przez Starostę właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. z 2007 Nr 39, poz. 251 ze zm.);2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi polegające na wyczyszczeniu łącznie minimum 10 urządzeń podczyszczających (separator + osadnik wód opadowych) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 zł;3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej jednym specjalistycznym samochodem przystosowanym do przewożenia odpadów wyposażonym łącznie w:- pompę do usuwania odpadów (pompę ssąco - tłoczącą),- urządzenie ciśnieniowe do mycia instalacji separatorów,- zbiornik wody czystej;4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2) II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III pkt III.2)III.1 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) I:1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ,2) oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ,3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6) aktualna decyzja Starosty Radomszczańskiego zatwierdzająca Program Gospodarki Odpadami Niebezpiecznymi na terenie miasta Radomska zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2007 Nr 39 , poz. 251 ze zm.) obowiązująca co najmniej do końca trwania zamówienia,7) aktualna decyzja zezwalająca na transport odpadów wydana przez Starostę właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2007 Nr 39 , poz. 251 ze zm.) obowiązująca co najmniej do końca trwania zamówienia,8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wyczyszczeniu łącznie minimum 10 urządzeń podczyszczających (separator + osadnik wód opadowych) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje); 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz powinien zawierać, co najmniej urządzenie wskazane w pkt III.2.I. ppkt 3.III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców,4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5,6,7 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 8,9 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno),6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy: nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika,8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym,9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III. 3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejIII.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.3.2 Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III pkt III.2) III.3.2 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Obywateli w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.