eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie konserwacji i napraw dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawyAEZ/S-024/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Warszawa: Prowadzenie konserwacji i napraw dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-024/2013
Numer ogłoszenia: 71514 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie konserwacji i napraw dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-024/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie prac konserwacyjnych i napraw w zakresie: Pakietu 1 26 szt. dźwigów (w tym jeden na gwarancji poz. 22 oraz dwa czasowo wyłączone z eksploatacji poz. 4 i 5) oraz jednego dźwignika hydraulicznego poz. 27, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Pakietu 2 dźwigu Prolift będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Oczki 1a. Pakietu 3 trzech dźwigów KONE będących na gwarancji w CBI Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 63. Pakietu 4 czterech platform schodowych dla niepełnosprawnych będących na gwarancji, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1 - 2 300,00 zł, słownie: dwa tysiące trzysta złotych, Pakiet 2 - 200,00 zł, słownie: dwieście złotych, Pakiet 3 - 720,00 zł, słownie: siedemset dwadzieścia złotych, Pakiet 4- 370,00 zł, słownie trzysta siedemdziesiąt złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie, wykonanych usług związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla: - Pakietu 1 minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 złotych każda, - Pakietu 2 minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych każda, - Pakietu 3 minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 złotych każda, - Pakietu 4 minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 złotych każda, - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1, potwierdzające, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać, co najmniej: a) wskazanie podmiotu realizującego usługi; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego były realizowane usługi; c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawarych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonie przedmiotu zamówienia min. 2 osób posiadających oba uprawnienia: a) świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, lub punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.) i b) świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, wydane na podstawie rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. 2001 nr 79 poz. 849 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawarych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł. Uwaga: Jeżeli z załączonej do oferty polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC, nie wynika, iż została ona opłacona i jest ważna na dzień składania ofert, do oferty należy załączyć potwierdzenie uiszczenia składki ubezpieczeniowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawarych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok.308 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok.308 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie prac konserwacyjnych i napraw w zakresie Pakietu 1 26 szt. dźwigów (w tym jeden na gwarancji poz. 22 oraz dwa czasowo wyłączone z eksploatacji poz. 4 i 5) oraz jednego dźwignika hydraulicznego poz. 27, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. Stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie prac konserwacyjnych i napraw w zakresie Pakietu 2 dźwigu Prolift będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Oczki 1a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. Stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie prac konserwacyjnych i napraw w zakresie Pakietu 3 trzech dźwigów KONE będących na gwarancji w CBI Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 63..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. Stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie prac konserwacyjnych i napraw w zakresie Pakietu 4 czterech platform schodowych dla niepełnosprawnych będących na gwarancji, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Narzut kosztów zakupu - 5
    • 3. Stawka roboczogodziny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.