eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla uczestników szkolenia w Łowiczu, Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu, Skierniewicach i Wieruszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Łódź: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla uczestników szkolenia w Łowiczu, Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu, Skierniewicach i Wieruszowie.
Numer ogłoszenia: 71498 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi , ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6365437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla uczestników szkolenia w Łowiczu, Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu, Skierniewicach i Wieruszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z lokalnymi specjalistami ds. rozwoju zawodowego zatrudnionymi w jednostkach OHP realizujących kursy. W kursach będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szkolenia będą się odbywały w następujących 14 częściach: Część nr 1: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Łowiczu Część nr 2: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Sieradzu Część nr 3: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Wieruszowie Część nr 4: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT + wymiana butli gazowych dla 10 osób w Sieradzu Część nr 5: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT + wymiana butli gazowych dla 10 osób w Wieruszowie Część nr 6: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT + wymiana butli gazowych dla 10 osób w Skierniewicach Część nr 7: Zdobycie uprawnień na wózki widłowe dla 10 osób w Łowiczu Część nr 8: Zdobycie uprawnień na wózki widłowe dla 10 osób w Skierniewicach Część nr 9: Spawacz MAG metoda 135 dla 10 osób w Piotrkowie Trybunalskim Część nr 10: Spawacz MAG metoda 135 dla 10 osób w Wieruszowie Część nr 11: Kelner - barman - barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w Skierniewicach Część nr 12: Kelner - barman - barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w Sieradzu Część nr 13: Sprzedawca kasjer - barman z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób w Łowiczu Część nr 14: Operator pilarki łańcuchowej dla 10 osób w Wieruszowie Zajęcia teoretyczne będą się odbywać w odpowiednich siedzibach jednostek OHP w poszczególnych miastach tj.: w MCK Łowicz - ul. Floriana 7, tel. 46 833 60 93 w MCK Piotrków Trybunalski - ul. Konarskiego 2, tel. 665 277 844 w MCK Sieradz - ul. Pułaskiego 5, tel. 535 980 600 w OSZ Skierniewic - ul. Reymonta 23, tel. 46 819 56 29 w MCK Wieruszów - ul. Waryńskiego 14, tel. 62 782 76 08 Zaleca się żeby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, a tygodniowo obejmować będą nie więcej niż 40 godzin lekcyjnych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji dodatkowo zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8.00 do 14.00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego ( w uzgodnieniu z nadzorującym kurs specjalisty d.s. rozwoju zawodowego), Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w siedzibie MCK lub OSZ, zajęcia praktyczne na terenie danego miasta, gdzie funkcjonuje OSZ lub MCK. Dla kursów na operatora koparko-ładowarki , jeżeli odrębne przepisy wymagają aby zajęcia teoretyczne odbywały się wyłącznie w lokalach posiadających określone wyposażenie i zatwierdzonych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie , zamawiający wyraża zgodę na realizację zajęć teoretycznych w salach wykonawcy o ile te lokale spełniają wymagania Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz znajdują się we wskazanych miastach , w których kursy na operatora mają się odbyć tj. w Łowiczu, w Sieradzu i w Wieruszowie. Jedna godzina lekcyjna = 45 minut Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 10 do SIWZ Do kosztów organizacji kursu Wykonawca powinien wliczyć: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uwzględnił w kalkulacji wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, a w szczególności koszty zapewnienia: pomieszczeń dla zajęć praktycznych, sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia, odzieży roboczej, badań lekarskich, materiałów szkoleniowych, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, kosztów egzaminów po zaliczeniu których uczestnicy otrzymają wymagane uprawnienia w danym zawodzie, wydania zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, świadectw, zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji zawodowych, kosztów wynagrodzeń instruktorów prowadzących zajęcia oraz opłaty za dojazd uczestników szkoleń do miejsca, w którym przeprowadzone będą egzaminy (w przypadku, gdy egzamin odbywać się będzie w innej miejscowości niż szkolenie). Wszystkie kursy zawodowe na operatora wózków widłowych kończą się egzaminem UDT. Kurs operatora koparko-ładowarki kończy się egzaminem organizowanym przez Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie . Natomiast kurs spawania MAG 135 kończy się egzaminem pod nadzorem Instytutu Spawalnictwa i uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego spawacza - certyfikat oraz otrzymaniem książeczki spawacza. Zajęcia w ramach kursów zawodowych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia mogą prowadzić tylko i wyłącznie instruktorzy posiadający stosowne uprawnienia do prowadzenia kursów danego typu, o ile są one wymagane odrębnymi przepisami. Wszystkie te czynności muszą być opłacone i przeprowadzone do dnia 31.10.2016r Po przeprowadzeniu kursu Wykonawca jest zobowiązany do pisemnej opinii o każdym uczestniku i dostarczeniu jej do specjalisty d.s. rozwoju zawodowego Należność za przeprowadzenie kursu zawodowego zostanie wypłacona po wykonaniu usługi w terminie do 30 dni po wykonaniu usługi, na podstawie przedłożonej faktury/rachunku. Wykonawca jest zobowiązany do: - dokumentowania przeprowadzonych zajęć oraz prowadzenia dziennika zajęć, - zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia ubrania roboczego odpowiedniego dla danego kursu zawodowego, - zorganizowania i przeprowadzenia badań lekarskich, niezbędnych do orzeczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w szkoleniu. Badania należy przeprowadzić przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w kursie zawodowym, Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie dla kolejnej osoby, wskazanej przez Zamawiającego, - zapewnienia odpowiednich warunków do przeprowadzenia zajęć praktycznych (oznacza to, że miejsce szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany podczas zajęć teoretycznych sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i ppoż. Ponadto, sprzęt przy pomocy którego prowadzone będą zajęcia praktyczne musi być w pełni sprawny technicznie), - zapewnienia wszelkich niezbędnych pomocy dydaktycznych do zajęć teoretycznych, - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników szkolenia, - zorganizowania i opłacenia egzaminów końcowych dla wszystkich uczestników kursu, - wykonawca po zakończonym kursie, zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi zaświadczenia/certyfikatu/uprawnień stwierdzających ich ukończenie i nabycie umiejętności. zawierającego co najmniej: imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika kursu, nazwę organizatora kształcenia, nazwę i formę kształcenia, okres trwania kursu zawodowego, wykaz przedmiotów objętych formą wsparcia ze wskazaniem nazwy przedmiotu, wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych przedmiotów oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach formy wsparcia, pieczęć i podpis organizatora kształcenia, miejsce i datę wystawienia zaświadczenia / certyfikatu i numer zaświadczenia / certyfikatu. c) Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/- 200g/m2, połyskujący, druk kolorowy); - wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz. u. 2002 nr 101, poz.926, z późn. zmianami)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferty w trybie przetargu nieograniczonego mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy , b) posiadają wiedzę i doświadczenie: c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. nie później niż na dzień składania ofert Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki , o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentami żądanymi przez Zamawiającego . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Jeżeli wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę , który nie złożył listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. Dokument, który należy wypełnić i złożyć stanowi odpowiednio załącznik nr 6 do SIWZ, lub załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków , o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów również dokumentów wymienionych w dziale VI punkt B SIWZ załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda w takim przypadku dodatkowo również (zgodnie z §1 ust.6 pkt 2 oraz § 3 ust. 4 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane następujących dokumentów regulujących i ustalających realizację następujących zagadnień: a) określenie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) podanie sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zadania c) określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) podanie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wskazanych w części VI A i B Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 10 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził w ramach zakończonej usługi lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługi z zakresu kursów zawodowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. operator koparko-ładowarki, magazynier z obsługą wózków widłowych, obsługa wózków widłowych, spawacz MAG metoda 135, kelner barman barista, sprzedawca kasjer-barman, operator pilarki łańcuchowej dla minimum 10 osób o wartości co najmniej 10 000zł w ramach jednego oddzielnego postępowania (umowy, zamówienia) ze zlecającym przeprowadzenie kursów. Innymi słowy zamawiający jako spełnienie warunku udziału wymaga , żeby wykonawca składający ofertę na przeprowadzenie kursów np. na spawanie MAG metoda 135 miał w swoim dorobku z ostatnich trzech lat lub krótszym jeżeli prowadzi działalność poniżej trzech lat, przeprowadzenie minimum jednego kursu spawania MAG metoda 135 lub TIG metoda 141 lub MIG metoda 131 lub inna dla 10 osób minimum o wartości co najmniej 10 000zł. Minimum jeden oddzielny kurs danego rodzaju dla jednego oddzielnego postępowania dla minimum 10 osób o wartości co najmniej 10 000zł. Analogicznie dla kursów na magazyniera z obsługą wózków widłowych musi być minimum magazynier z obsługą wózków widłowych, na kurs operatora koparko-ładowarki musi być minimum operator koparko-ładowarki a dla uprawnień na wózki widłowe musi być kurs minimum na uprawnienia na wózki widłowe ale może być np. magazynier z uprawnieniami na wózki widłowe. Analogicznie na pozostałe rodzaje kursów. Na każdy rodzaj kursu , na który jest składana oferta wykonawca musi przedstawić po jednym kursie dokumentującym jego doświadczenie dla danego rodzaju kursu. Fakt przeprowadzenia kursów zawodowych musi być potwierdzony poprzez załączenie wypełnionego wykazu Załącznik nr 5 do SIWZ przeprowadzonych kursów zawodowych w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem , daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie poświadczenia np. referencje. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunków składając oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunków składając oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a osoby te posiadają stosowne uprawnienia, o ile są wymagane odrębnymi przepisami. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Na każdy kurs realizowany w tym samym przedziale czasowym i w tym samym rodzaju kursu musi być zatrudniony inny prowadzący z uprawnieniami i z doświadczeniem przeprowadzenia minimum jednego szkolenia adekwatnego do przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunków składając oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunków składając oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 20
  • 3 - Klauzula społeczna - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza następujące zmiany warunków i treści umowy: a) w przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w kursie zawodowym, wówczas uczestnik kursu zostanie skreślony z listy uczestników i nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o koszt przeszkolenia skreślonego uczestnika, b) w przypadku rezygnacji uczestnika z kursu zawodowego, powodującej skreślenie z listy uczestników projektu, nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o koszt przeszkolenia rezygnującego uczestnika, c) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, d) zmiany osoby reprezentującej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, e) zmiany pracowników upoważnionych przez zamawiającego do odbioru usług. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzka.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na operatora koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w wymiarze 202 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Sieradzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na operatora koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w wymiarze 202 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w Wieruszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na operatora koparko-ładowarki kl. III dla 10 osób w wymiarze 202 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Sieradzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na Magazyniera z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Sieradzu w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Wieruszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na Magazyniera z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Wieruszowie w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Skierniewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na Magazyniera z obsługą wózków widłowych z uprawnieniami UDT plus wymiana butli gazowych dla 10 osób w Skierniewicach w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zdobycie uprawnień na wózki widłowe dla 10 osób w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na obsługę wózków widłowych dla 10 osób w wymiarze 67 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zdobycie uprawnień na wózki widłowe dla 10 osób w Skierniewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na obsługę wózków widłowych dla 10 osób w wymiarze 67 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Spawacz MAG metoda 135 dla 10 osób w Piotrkowie Trybunalskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na spawacza metodą MAG 135 dla 10 osób w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Spawacz MAG metoda 135 dla 10 osób w Wieruszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na spawacza metodą MAG 135 dla 10 osób w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kelner - barman - barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w Skierniewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zawodzie kelner barman barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kelner - barman - barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w Sieradzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zawodzie kelner - barman - barista z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób w wymiarze 120 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzedawca kasjer - barman z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zawodzie sprzedawca kasjer - barman z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób w wymiarze 114 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Operator pilarki łańcuchowej dla 10 osób w Wieruszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zawodzie operator pilarki łańcuchowej dla 10 osób w wymiarze 50 godzin wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 31.10.2016r. po szczegółowych ustaleniach z z lokalnym specjalistą ds. rozwoju zawodowego zatrudnionym w jednostce OHP realizującej kurs. W kursie będzie uczestniczyła młodzież w wieku od 18 do 25 lat nieucząca się i nie pracująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Klauzula społeczna - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.