eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn. Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Świdnica: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn. Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 71497 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki , ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8500400, 8500442, faks 074 8530927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn. Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn.: Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy. Inwestor Zastępczy w ramach usługi będzie: 1.Wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami prawa polskiego . 2. Nadzór inwestorski (merytoryczny/techniczny) dotyczący kontrolowania terminowości i jakości wykonywanych robót prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji. 3. Występował jako koordynator czynności wykonywanych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). 4. Monitorował postęp robót w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, jakości wykonywanych prac oraz jakości materiałów użytych w trakcie realizacji zadania. 5. Odpowiedzialny za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie umową na roboty oraz przygotowanie dla Zamawiającego dokumentacji dotyczącej uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 284.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Zastępstwa Inwestycyjnego lub Inżyniera Kontraktu, przy realizacji, zadań inwestycyjnych w zakresie budowy lub rozbudowy kubaturowych obiektów użyteczności publicznej każda o wartości inwestycji nie mniejszej niż 12.000.000 zł, z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj kierownika zespołu i inspektorów nadzoru: robót budowlanych, robót instalacji sanitarnych, robót instalacji elektrycznych, robót drogowych, którzy posiadają wymagane uprawnienia budowlane i ważne przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji osob niezbędnych do wykonania zamówienia. Osoby te muszą spełniać następujace warunki: a) Kierownik Zespołu - posiadający co najmniej wyższe wykształcenie techniczne i/lub ekonomiczne oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum dwoma zadaniami którego przedmiotem było kierowanie zespołem dotyczącym inwestycji obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, b) Inspektor Nadzoru robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum dwoma nadzorami nad realizacjami obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, każda o kubaturze min. 20 000 m3 c) Inspektor Nadzoru robót instalacji sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum jednym nadzorem nad realizacją w zakresie instalacji sanitarnych w obiektach kubaturowych użyteczności publicznej oraz minimum jednym nadzorem nad realizacją w zakresie sieci zewnętrznych. d) Inspektor Nadzoru robót instalacji elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum jednym nadzorem nad realizacją w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych użyteczności publicznej oraz minimum jednym nadzorem nad realizacją w zakresie sieci. e) Inspektor Nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum dwoma nadzorami nad realizacjami robót drogowych (place, drogi, chodniki, parkingi) o powierzchni min. 3 000 m2 każda. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia dwóch funkcj

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie znajdował sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadał zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400.000,00 złotych, lub w środkach własnych potwierdzone stosowną opinią banku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ) 2.Dowód wniesienia wadium 3.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 400.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców działajacych przez pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 7 58 - 100 Świdnica pok. 308 III p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 7 58 - 100 Świdnica pok. 308 III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający umożliwia również uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie papierowej za cenę 7,00 zł + VAT, które należy wpłacić na konto Zamawiającego w GETIN Bank S.A. nr 88 1560 0013 2400 1240 2786 0001.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.