eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Giżycko: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora
Numer ogłoszenia: 71485 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej , ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285265, faks 087 4285760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.turystyka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii internetowej promującej Powiat Giżycki p.n. Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora. W ramach Ogólnopolskiej kampanii internetowej Zamawiający wymaga następującej - specyfikacji działań: - Obszar działania- ogólnopolska emisja reklamowa, - Termin - 2 emisje 15 dniowe w okresie 17 - 31.05.2010 r. oraz 17 - 31.05.2011 r. W przypadku chęci zaproponowania przez Wykonawcę innych terminów emisji Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie z proponowanymi terminami, które Zamawiający winien zaakceptować. Ewentualne propozycje powinny określać przybliżone terminy do wskazanych i poprzedzać okres letnich wakacji. W przypadku braku akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić emisję reklamową w terminach określonych przez Zamawiającego, - umieszczenie reklamy na belce górnej, o szerokości serwisu i wysokości min. 120 pikseli, na naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o rozmiarach maksymalnych 300 x 250 pikseli oraz na belce dolnej o szerokości serwisu i wysokości 50 pikseli, - model reklamy graficznej emitowanej na wszystkich, losowo wybranych serwisach danego portalu internetowego w: - boksie śródtekstowym o wymiarach 300x250 pikseli, zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon. - naviboxie w prawej kolumnie nawigacyjnej serwisu, o wymiarach 300x250 pikseli, przy zapewnieniu min. 1,5 miliona odsłon. - skyscraperze o wymiarach 600x160 pikseli, przy zapewnieniu minimum 1,5 mln odsłon), - umieszczenie 4 linków reklamowych na stronie głównej portalu kierujących do tekstów promocyjnych w trakcie trwania emisji raportu, - umieszczenie minimum 10 artykułów redakcyjnych na temat Powiatu Giżyckiego w granicach 40 tys znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy, - umieszczenie minimum 5 artykułów sponsorowanych w granicach do 10 tys. znaków ze spacjami każdy, wzbogaconych 3 zdjęciami każdy, - umieszczenie pośrodku tekstu każdego artykułu video playera, - zamieszczenie galerii minimum 20 zdjęć, - udostępnienie mechanizmu sondy - badania on-line, - udostępnienie mechanizmu forum pod każdym artykułem z moderacją treści,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki: Posiadają wiedzę i doświadczenie, poprzez wykazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 3 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna świadczenie usługi emisji reklamy w internecie o wartości min. 70.000 zł brutto każda oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności wykazanie, że w zakresie prowadzenia ogólnopolskiego portalu ogólnoinformacyjnego, zawierającego serwisy specjalistyczne poświęcone turystyce: - średnia miesięczna za rok 2009 liczba unikalnych użytkowników portalu wynosi minimum 10 milionów, - średnia miesięczna za rok 2009 liczba odsłon stron portalu wynosi minimum 2 miliardy, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykazujące, że w zakresie prowadzenia ogólnopolskiego portalu ogólnoinformacyjnego, zawierającego serwisy specjalistyczne poświęcone turystyce: - średnia miesięczna za rok 2009 liczba unikalnych użytkowników portalu wynosi minimum 10 milionów, - średnia miesięczna za rok 2009 liczba odsłon stron portalu wynosi minimum 2 miliardy, wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.