Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 71469 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, faks 061 8566069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i nie pochodzących z odzysku tonerów, atramentów, taśm i innych wkładów barwiących przeznaczonych do faksów, drukarek i kserokopiarek zwanych materiałami eksploatacyjnymi oraz odbiór w ramach umowy zużytych kaset w/w materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy Al. Marcinkowskiego 32, 61 - 745 Poznań; b) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, dopuszczając możliwość składania ofert częściowych na 1 lub 2 części zamówienia: Część A - materiały eksploatacyjne do drukarek - tonery; Część B - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek, faksów; c) Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. d) Zasady oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. e) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne: a. były fabrycznie nowe, tzn. że żaden z ich elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym, b. były dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu, c. były zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta produktu. f) Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być oryginalne lub równoważne oryginalnym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wymagane jest załączenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. g) Przez podmiot uprawniony, o którym mowa w punkcie f rozumie się podmiot wskazany w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 24 września 2007 r. w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. z 2007 r. Poz. 73 Nr 785). h) Jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym materiał będzie zainstalowany, tj. produktowi oryginalnemu lub go przewyższać. i) Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych oryginalnym pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt oryginalny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323232,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 385901,43
Oferta z najniższą ceną: 385901,43 / Oferta z najwyższą ceną: 420779,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 69 w związku z art. 70 u.Pzp- Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach akościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.