eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu - dokończenie etapu I w ramach zadaniaRozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 71468 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Stawiguda: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu - dokończenie etapu I w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20590-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stawiguda, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Olsztyńska  10, 11034   Stawiguda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 126 475, faks 895 126 910, e-mail e-mail: stawiguda@stawiguda.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu - dokończenie etapu I w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiZ.271.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wykonania robót budowlanych dla I etapu inwestycji "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rusi poprzez budowę oddziału w Bartągu". I etap polega na realizacji głównej bryły szkoły (skrzydło południowo-zachodnie) zawierającej 12 sal lekcyjnych, zespół pomieszczeń administracyjnych z pokojami nauczycielskimi, węzły sanitarne,stołówkę z rozdzielnią (catering) i zapleczem personelu, świetlicę i kotłownię gazową. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dokończenie budowy budynku Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem - etap I oraz dokończenie wykonania sieci zewnętrznych wraz z przyłączami, a także wykonanie oświetlenia terenu, b) wykonanie ogrodzenia całej działki, c) regulacja istniejących studni d) niwelacja i uporządkowanie terenu e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania gotowego obiektu - etap I, wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji. Zakres robót, które zostały wykonane: 1) Roboty ziemne 2) Fundamenty i ściany fundamentowe z izolacją 3) Elementy konstrukcyjne ścian parteru 4) Schody - 2 szt. 5) Stropy parteru nad sekcją A i B 6) Instalacja kanalizacji sanitarnej podposadzkowej - 100% 7) Sieć wodociągowa - odcinek od włączenia do sieci w ulicy Rumiankowej do budynku wraz z przyłączami 8) Sieć kanalizacji sanitarnej - odcinek od wyjść z budynku do przepompowni (wyposażenie przepompowni w posiadaniu Zamawiającego do wbudowania przez wybranego Wykonawcę) 9) Kanalizacja sanitarna tłoczna - odcinek od wbudowanej studni przepompowni ścieków do posadowionej studni rozprężnej 10) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - odcinek od studni rozprężnej do istniejącej studni w ulicy Rumiankowej 11) Kanalizacja deszczowa - odcinek od włączenia studni w ulicy Rumiankowej poprzez studnię D6 do studni D13 bez odcinka D6-D10 oraz bez przykanalików do rynien spustowych oraz wpustów drogowych 12) Instalacja odgromowa - otok fundamentowy Materiały w posiadaniu Zamawiającego do wbudowania: 1) Płyty stropowe typu Filigran na sekcję C nad parterem budynku 2) Schody prefabrykowane - 1 szt. 3) Przepompownia ścieków (2x pompa zatapialna do ścieków KESSEL TPFD - CT6T, 400V, naścienna szafka sterownicza z czujnikiem hydrostatycznym i zabezpieczeniami 4) Instalacja wewnętrzna i armatura a) 2x zawór zwrotny zintegrowany, poziomy, żeliwny, kulowy DN50 b) 2x zawór odcinający DN50 c) 2x przewód tłoczny wykonany ze stali nierdzewnej DN50 d) 2x złącze stopowe żeliwne e) 2x prowadnice rurowe f) Złączka skręcana do podłączenia rurociągu tłocznego PE DN90 g) Łańcuchy nierdzewne do wyciągania/zapuszczania pomp 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 2.1. Dokumentacja projektowa budowy szkoły - etap I - [załącznik nr 6 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 7 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz 3. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę robót w zakresie konstrukcji budynku i wymaga zatrudnienia w tym celu minimum 40 pracowników ogólnobudowlanych.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z budową konstrukcji budynku szkoły. Opis sposobu egzekwowania w/w wymogu: a) na etapie składania wniosków Wykonawca przedstawi oświadczenie, że zatrudni na umowę o pracę osoby wykonujące prace związane z budową konstrukcji budynku szkoły (załącznik nr 6 do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym) b) przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży listę pracowników zatrudnionych do wykonania robót związanych z budową konstrukcji budynku szkoły wraz oryginałami oświadczeń tych pracowników, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 25 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w każdym momencie trwania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy w terminie 5 dni kalendarzowych, przedłożenia oświadczeń pracowników zatrudnionych do wykonania robót związanych z budową konstrukcji budynku szkoły, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 25 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;5. Zamawiający informuje, iż będzie ubiegać się o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia ze środków rezerwy budżetu państwa. W przypadku uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentów wymaganych przez jednostkę dofinansowującą niezbędnych do rozliczenia dofinansowania, jak również bieżącej aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45214000-0, 45262300-4, 45262500-6, 45260000-7, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45421000-4, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3, 45300000-0, 45400000-1, 45111291-4, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4823435.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Sp. z o.o.,  ,  ul. Kołobrzeska 50H,  10-434,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6202945.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6202945.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6518994.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.