eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych przy ulicy Warszawskiej 10 w Aleksandrowie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Aleksandrów Łódzki: Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych przy ulicy Warszawskiej 10 w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 7143 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, fax 042 7121780.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych przy ulicy Warszawskiej 10 w Aleksandrowie Łódzkim.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych przy ulicy Warszawskiej 10 w Aleksandrowie Łódzkim na działkach nr ewid. 465/1, 465/2, 465/3 i 467/1. Zakres robót obejmuje: - wykonanie termomodernizacji istniejącego budynku poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia stropodachu, docieplenie ścian, wykonanie nowej instalacji co, - wykonanie dobudowy zespołu niezależnych pomieszczeń połączonych komunikacją wewnętrzną z istniejącym budynkiem Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych wraz z instalacjami wewnętrznymi wod.-kan, c.o. i elektryczną. Parametry wielkościowe budynku przed i po rozbudowie; - pow. użytkowa istniejąca - 365,94m2, - kubatura budynku istniejącego - 2.224,50m3, - pow. Użytkowa po rozbudowie - 525,84 m2, - kubatura budynku po rozbudowie - 3.044 m3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową opracowana przez SIMA 95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 34, zatwierdzoną prawomocną DECYZJĄ - pozwoleniem na budowę Nr 940/2007 wydaną przez Starostę Zgierskiego w dniu 29 maja 2007 roku.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych, niż ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres 30 dni od daty złożenia oferty i może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit.B ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim Nr konta 37878000070000023110000009. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (siedziba zamawiającego). Uwaga: Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 stycznia 2008r. do godz. 9:30..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 9 lutego 2004 ze zm.). Sposób oceny: ocena metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 6 siwz. Spełnianie warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające wykonywanie prac z zakresu robót budowlanych . Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełnić druk Oferta, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Opracować kosztorys ofertowy na podstawie projektu budowlano - wykonawczego, przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c i 2d do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4) Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2003 r., a zakończone do 31.12.2007r.) min. 1 roboty budowlanej o charakterze zgodnym co do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość oferty przetargowej. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być spełniony co najmniej przez jeden z podmiotów. 5) Sporządzić wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 50 proc. ceny zadania inwestycyjnego. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby wysokość ubezpieczenia wynosiła 50 proc. wartości zadania inwestycyjnego. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Pl.Kościuszki 2 95-070 Aleksandrów Łódzki pok.115 budynek B.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego Pl.Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, w Bud B w punkcie podawczym lub przesłać pocztą..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.