eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 71430 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24244 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto, Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście, Zadanie III parki i zieleńce - rejon: Krzyki III, Fabryczna I i III, zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz 2.Zamówienie nie obejmuje zakupu skrzynek kwiatowych, gazonów. 3.Asortyment i ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (załącznik nr 6 do SIWZ). 4.Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą: BN-76/9125-01: a)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, b)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, c)stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, d)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, e)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, f)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, g)rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, h)materiał roślinny do obsadzeń letnich w kontenerach, do obsadzeń jesienno wiosennych z bryłą korzeniową. 5.Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na terenie magazynowym wskazanym w ofercie przez Wykonawcę (adres, powierzchnia). 6.Transport materiału roślinnego: a)koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, b)Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco, c)Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 7.Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz. 8.Wykonawca winien posiadać dostęp do bazy - magazynu (adres, powierzchnia) na terenie Wrocławia, w celu dokonania przez pracowników Zamawiającego wstępnej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego w okresach: od 10.05.2010 r. do 31.05.2010 r. oraz od 1.09.2010 r. do 30.09.2010 r. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s.c. Tomasz Pągowski i Andrzej Pągowski, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197388,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94319,68

  • Oferta z najniższą ceną: 94319,68 / Oferta z najwyższą ceną: 130876,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s.c. Tomasz Pągowski i Andrzej Pągowski, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193201,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94120,89

  • Oferta z najniższą ceną: 94120,89 / Oferta z najwyższą ceną: 134514,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III parki i zieleńce - rejon: Krzyki III, Fabryczna I i III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARECA PLANT Zbigniew Rybiarczyk, ul. Opławiec 66/1, 85-469 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96634,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60719,29

  • Oferta z najniższą ceną: 60719,29 / Oferta z najwyższą ceną: 86501,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.