eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Lubasz: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009
Numer ogłoszenia: 71415 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz , Krucz 28, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2551825, faks 067 2551878.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sortów mundurowych leśnika umundurowania dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2009: Nazwa sortymentu Ilość pkt j.m. Ilość Mundur wyjściowy męski, damski 40 Kpl 11 Płaszcz męski, damski 45 Szt. 0 Kurtka zimowa męska, damska 40 Szt. 10 Koszula biała męska, damska krótki rękaw długi rękaw 6 Szt. 19 15 Krawat 3 Szt. 18 Kapelusz: męski damski 9 Szt. 7 1 Czapka mundurowa 7 Szt. 2 Szalik 2 Szt. 4 Skarpety 1 Para 58 Półbuty 10 Para 24 Rękawice męskie, damski 6 Para 7 Wizerunek orła 0 Szt. 2 Wizerunek gałązki modrzewia 0 Szt. 2 Dystynkcje 5 Para 7 Kurtka do munduru codziennego 30 Szt. 14 Bluza z polaru 17 Szt. 30 Spodnie wyjściowe moro o letnie o zimowe 15 Para 23 26 4 Spódnica 15 Szt. 2 Marynarka męska Szt. 0 Sweter 10 Szt. 25 Kamizelka 12 Szt. 10 Koszula khaki męska, damska krótki rękaw długi rękaw 6 Szt. 43 22 Czapka zimowa 5 Szt. 9 Peleryna p. deszczowa 18 Szt. 2 Półbuty do munduru codziennego 10 Para 15 Oznaki identyfikacyjne 0 Para 0 Mundur terenowy letni 37 Kpl 4 Mundur terenowy zimowy 50 Kpl 4 Czapka letnia do munduru terenowego 2 Szt. 8 Czapka zimowa do munduru terenowego 5 Szt. 3 Trzewiki terenowe: SYMPATEX GORE-TEX 20 40 para para 11 22 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy, d) elementy umundurowania będą odbierane w siedzibie Wykonawcy przez przedstawicieli zamawiającego , e) Wykonawca zapewni (liczoną od daty odbioru) rękojmię na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie, f) w trakcie realizacji dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania jednostkowych sortów mundurowych w ilościach innych niż wymienione w popisie przedmiotu zamówienia; w związku z powyższym rozliczanie za przedmiot zamówienia obywać będzie się na podstawie cen jednostkowych przy zastrzeżeniu, że nie zostanie przekroczona umowna wartość zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; uprawnienia, koncesje, zezwolenia; 2. mają doświadczenie co najmniej 1 zamówienie w realizacji zamówień jako dostawca umundurowania do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych o wartości co najmniej 50 000 złotych w ciągu ostatniego roku, ; 3. dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; 4. dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.; 7. wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem certyfikatu wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia dystrybutora do posługiwania się ww certyfikatem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale VIII; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; b) nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta uznana będzie za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale VII Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm. wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego 6 miesięcy od daty wystawienia upoważnienia producenta dystrybutora do posługiwania się ww Świadectwem oraz wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług na rzecz lasów państwowych. 5. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; 6. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krucz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 09:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w siedzibie Nadleśnictwa Krucz: Krucz 28, 64-720 Lubasz. Na wniosek Wykonawcy otrzyma On pisemne potwierdzenie złożenia oferty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena ofertowa - 100 % + koszty przewozu zamawiającego. Koszty przewozu zamawiającego będą liczone następująco: (odległość od siedziby zamawiającego do wykonawcy x 2 x zryczałtowane koszty użycia pojazdu służbowego o pojemności > 900 cm3 ) x 8 krotny dojazd do wykonawcy. Gdzie: - odległość od siedziby zamawiającego do wykonawcy liczona wg mapy, - zryczałtowane koszty = wg wskaźnika zryczałtowanego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.