Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Lublin: Adaptacja części zaplecza stołówki studenckiej na pomieszczenia naukowo-dydaktyczne Politechniki Lubelskiej - BZP/PN/01/2008
Numer ogłoszenia: 7139 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, fax 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części zaplecza stołówki studenckiej na pomieszczenia naukowo-dydaktyczne Politechniki Lubelskiej - BZP/PN/01/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Roboty budowlane - wyburzenie ścianek inne roboty demontażowe - wykonanie ścianek działowych wraz z otynkowaniem - roboty konstrukcyjne - żelbet i stal - dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych wew. drewnianych i zew. Al oraz okien Al - położenie glazury i terrakoty - położenie wykładziny rulonowej PCV - położenie podłogi drewnianej w salach ćwiczeń - mlowanie ścian i sufitów B) Roboty sanitarne - wykonanie kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji wodnej - wykonanie instalacji c.o. i wentylacji c) Roboty elektryczne - demontaż istniejącej instalacji - zasilenie elektroenergetyczne pomieszczeń projektowanych - rozdzielnica główna i wewnętrzny rozdział energii - instalacja zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej - instalacja sterowania urządzeniami wentylacji mechanicznej - instalacja oświetlenia głównego - instalacja oświetlania ewakuacyjnego - instalacja gniazd wtyczkowych - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja ochrony od porażeń - instalacja ochrony przeciwprzepięciowej Wartość poniżej 5150000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena na podstawie dokumentów dołączanych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Oświadczenie z art. 22 i 24 Dokument potwierdzający wniesienie wadium Kosztorys ofertowy, dopuszcza się wykonanie kosztorysu metodą uproszczoną Wykonawca jest zobowiązany do wskazania, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom lub do złożenia oświadczenia, że całość prac wykona samodzielnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 44/14 20-618 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 44/14 20-618 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasu budynku handlowo-usługowego przy ul. Lipowej 1 w Lublinie
- Dostawa i montaż systemów bezpieczeństwa w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie i Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Lubelskim
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym, na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych nr 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych 225-234 na II piętrze w budynku MEN przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie
- "Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii"
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Prace projektowe i budowlane - Centrum Hewelianum. Budowa kompleksu edukacyjno-rekreacyjnego w Gdańsku. Etap I.
więcej: Roboty restrukturyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.