eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › Dostawa sprzętu i wyposażenia do JRP w projekcie pod nazwą Budowa kanalizacji dla Gminy Jaworze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Jaworze: Dostawa sprzętu i wyposażenia do JRP w projekcie pod nazwą Budowa kanalizacji dla Gminy Jaworze.
Numer ogłoszenia: 71374 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172195.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia do JRP w projekcie pod nazwą Budowa kanalizacji dla Gminy Jaworze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa sprzętu i wyposażenia do JRP w projekcie pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej dla Gminy Jaworze. Inwestycja realizowana jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Priorytetu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do siedziby kupującego oraz pełna instalacja sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizacyjnej Projekt Część I - dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego ZESTAW I - 4 szt.: 1. Płyta główna: Intel 2. Karta graficzna, dźwiękowa, sieciowa zintegrowane, USB, AUDIO 3. Procesor: Intel Pentium E (Dual-Core), pamięć podręczna L2-2MB 4. Pamięć: typ dwukanałowy DDR2 5. Dyski: nie mniej niż 250 GB SATA II 6. Częstotliwość procesora 2,7 GHz 7. DVD?RW Super Multi (DVD-RAM) Dual Layer 8. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB 9. Mysz przewodowa optyczna/laserowa nie mniej niż 800dpi, połączenie USB 10.Obudowa: Small Form Factor, panel przedni USB, 11.Zasilacz - nie mniej niż 300 Wat 12.System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL lub XP ZESTAW II - 1 szt.: 1. Płyta główna: Intel 2. Karta graficzna, dźwiękowa, sieciowa zintegrowane, USB, AUDIO 3. Procesor: Intel Core 2 Duo, pamięć poręczna L2-3MB 4. Pamięć: typ dwukanałowy DDR2 5. Dyski: nie mniej niż 320 GB SATA II 6. Częstotliwość procesora 3,06 GHz 7. DVD?RWSuper Multi (DVD-RAM) Dual Layer 8. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB 9. Mysz przewodowa optyczna laserowa nie miej niż 800dpi, połączenie USB 10.Obudowa: Small Form Factor, panel przedni USB 11.Zasilacz - ni mniej niż 300 Wat 12.System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL lub XP MONITOR - 5 szt.: 1. Monitor 19 panoramiczny 2. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1440x900 URZĄDZENIE LASEROWE WIELOFUNKCYJNE - 2 szt.: 1. Rodzaj kopii: A4 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 24 kopie na minutę 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi 4. Drukowanie kolorowe, moduł druku dwustronnego 5. Pamięć procesora nie mniej niż 256MB 6. Fax 7. Skaner plaski, kolor 8. Zoom 25-400% DRUKARKA LASEROWA MONO - 2szt.: 1. Rozmiar kopii: A4 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 33 strony na minutę 3. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1200 dpi 4. Średnie obciążenie miesięczne 50 000 kopii DRUKARKA A1- 1szt.: 1. Obsługiwane formaty: A1, A1+, A2, A3, A4, B2, B3, B4, koperty 2. Drukowanie z rolki 610 mm 3. Standardowa pamięć: 64 MB 4. Wkłady drukujące: 4 wkłady (błękitny, purpurowy, żółty, czarny) 5. Komunikacja: Port USB 1.1 (zgodny z USB 2.0), port równoległy Centronics zgodny z normą IEEE-1284 (zgodny z ECP), 1 gniazdo EIO APARAT CYFROWY - 1 szt.: 1. Szerokokątny obiektyw nie mniej niż z 15-krotnym zbliżeniem 2. Optyczny stabilizator obrazu 3. Matryca o rozdzielczości nie mniej niż 12 megapikseli 4. Szybkie fotografowanie w trybie ciągłym w pełnej rozdzielczości 5. Technologia wykrywana twarzy 6. Wyświetlacz LCD nie mniejszy niż 2.7 cali 7. Dodatkowa karta micro-SD 4GB PROJEKTOR - 1 szt.: 1. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1024x784 pikseli 2. Liczba wyświetlanych kolorów 16.7 mln, współczynnik proporcji obrazu 4:3 3. Współczynnik powiększenia optyczny 1.3:1 4. Kontrast 2600:1 5. Wielkość obrazu 25-300 cali 6. Żywotność lampy nie mniejsza niż 2000 godzin 7. Głośniki minimum 2 szt. o mocy 5 Wat OPROGRAMOWANIE DODATKOWE: 1. Microsoft OEM Orffice Basic Edition 2007 Polish, V2,1pk, licencja - 4 szt. 2. Microsoft OEM Orffice Pro Edition 2007 Polish, V2,1pk, licencja - 1 szt. 3. Microsoft Projekt 2007 Win 32 Polish CD - 1 szt. 4. Zuzia 9 program kosztorysowy - 1 szt. 5. AutoCAD LT 2010 PL SLM - 1 szt. 6. Pakiet księgowy: Finanse (FK), Środki trwałe, Przelew (współpracujące i kompatybilne z obecnym systemem REKORD zainstalowanym w Urzędzie Gminy Jaworze) Część II - dostawa wraz z montażem mebli biurowych. L.p Opis Wymiary Ilość 1 Szafa dwudrzwiowa średnia 800x1100x400 7 szt. 2 Szafa dwudrzwiowa 800x2500x400 5 szt. 3 Szafa dwudrzwiowa 800x2200x400 17 szt. 4 Szafa dwudrzwiowa przeszklona 800x2200x400 2 szt. 5 Szafa dwudrzwiowa 1200x2500x400 1 szt. 6 Szafa metalowa ilość półek: 6 półki metalowe, boki i tył pełne max. obciążenie 1 półki:100kg regał skręcany 900x2000x400 5 szt. 7 Biurko prawe 1200x1400x758 1 szt. 8 Biurko prawe 1600x800x758 1 szt. 9 Biurko prawe 1600x1600x758 3 szt. 10 Biurko prawe 1800x1000x758 2 szt. 11 Biurko prawe z nadstawką 1600x1600x758 300x300x300 1 szt. 12 Biurko lewe 1600x800x758 1 szt. 13 Biurko lewe 1600x1600x758 2 szt. 14 Biurko lewe 1800x1000x758 1 szt. 15 Przystawka do biurka 1600x900x758 1 szt. 16 Kontener 4-szufladowy 400x500x570 12 szt. 17 Stół konferencyjny zaoblony 2000x750x758 1 szt. 18 Fotel - biurowe krzesło obrotowe Wysokość siedziska 46-57cm Głębokość siedziska 48cm Szerokość siedziska 49cm Wysokość podłokietnika (od siedziska) 18cm Szerokość oparcia 46cm Wysokość oparcia 63cm wysokość ogólna 103-114cm 14 szt. 19 Krzesło biurowe 16 szt. Grubość blatów biurek i przystawek, wieńców górnych szaf 28 mm, korpusów i frontów 18 mm. Ściana tylna szaf dzielona z HDF. Uchwyty metalowe galwanizowane - kolor aluminium. Przed dostawą mebli Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów kontrolnych w celu sprawdzenia ułożenia w/w mebli. Kolor mebli określony zostanie podczas pomiarów. Przykładowe wzory mebli zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony sprzęt komputerowy : 36 miesięcy od dnia odbioru prawidłowo działającego i zainstalowanego u kupującego sprzętu z którego zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony sprzęt tj. telefony oraz aparat cyfrowy : 12 miesięcy od dnia odbioru sprzętu z którego zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Warunki serwisu świadczone w okresie gwarancji i rękojmi na sprzęt komputerowy: a) wymagany czas reakcji Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii sprzętu przez Zamawiającego - maksymalnie 24 godziny ( odbiór awaryjnego sprzętu) b) wymagany czas naprawy uszkodzonego sprzętu - maksymalnie 14 dni, c) na czas naprawy sprzętu Wykonawca dostarcza sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, d) odbiór uszkodzonego i dostawa naprawionego ( i zastępczego) sprzętu dokonywane jest przez Wykonawcę na jego koszt, e) w przypadku niemożliwości naprawy uszkodzonego sprzętu wymagana jest jego wymiana na sprzęt nowy nieużywany. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone meble biurowe : 36 miesięcy od dnia odbioru prawidłowo zamontowanych u kupującego mebli z którego zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Termin dostawy sprzętu komputerowego : do 30.04.2010 r. Termin dostawy mebli biurowych : do 07.05.2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp,polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w pkt XI SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły : spełnia - nie spełnia. Oferta zawierająca aktualne oraz wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XI SIWZ, zawierająca informacje potwierdzające jednoznacznie spełnienie warunków uznana zostanie przez Zamawiającego za spełniającą wymagane warunki. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : a) Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), zawierający m.in. : - oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami (w tym projekt umowy) i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu : terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzieleniu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), a także - o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. c) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowieni niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów,o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, należy przedłożyć następujące dokumenty :a) Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ b) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum/spółkę cywilną muszą zostać spełnione następujące wymagania: a)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2-4 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyzej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. b)oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, c)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (załączyć umowę konsorcjum i pełnomocnictwo), e)zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz 1817) w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworze.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 43-384 Jaworze, ul. Zdrojowa 82, pokój numer 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 10:00, miejsce: urząd Gminy 43-384 Jaworze, ul. Zdrojowa 82, pokój numer 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Priorytetu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego ZESTAW I - 4 szt.: 1. Płyta główna: Intel 2. Karta graficzna, dźwiękowa, sieciowa zintegrowane, USB, AUDIO 3. Procesor: Intel Pentium E (Dual-Core), pamięć podręczna L2-2MB 4. Pamięć: typ dwukanałowy DDR2 5. Dyski: nie mniej niż 250 GB SATA II 6. Częstotliwość procesora 2,7 GHz 7. DVD?RW Super Multi (DVD-RAM) Dual Layer 8. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB 9. Mysz przewodowa optyczna laserowa nie mniej niż 800dpi, połączenie USB 10.Obudowa: Small Form Factor, panel przedni USB, 11.Zasilacz - nie mniej niż 300 Wat 12.System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL lub XP ZESTAW II - 1 szt.: 1. Płyta główna: Intel 2. Karta graficzna, dźwiękowa, sieciowa zintegrowane, USB, AUDIO 3. Procesor: Intel Core 2 Duo, pamięć poręczna L2-3MB 4. Pamięć: typ dwukanałowy DDR2 5. Dyski: nie mniej niż 320 GB SATA II 6. Częstotliwość procesora 3,06 GHz 7. DVD?RWSuper Multi (DVD-RAM) Dual Layer 8. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB 9. Mysz przewodowa optyczna laserowa nie miej niż 800dpi, połączenie USB 10.Obudowa: Small Form Factor, panel przedni USB 11.Zasilacz - ni mniej niż 300 Wat 12.System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL lub XP MONITOR - 5 szt.: 1. Monitor 19 panoramiczny 2. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1440x900 URZĄDZENIE LASEROWE WIELOFUNKCYJNE - 2 szt.: 1. Rodzaj kopii: A4 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 24 kopie na minutę 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi 4. Drukowanie kolorowe, moduł druku dwustronnego 5. Pamięć procesora nie mniej niż 256MB 6. Fax 7. Skaner plaski, kolor 8. Zoom 25-400% DRUKARKA LASEROWA MONO - 2szt.: 1. Rozmiar kopii: A4 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 33 strony na minutę 3. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1200 dpi 4. Średnie obciążenie miesięczne 50 000 kopii DRUKARKA A1- 1szt.: 1. Obsługiwane formaty: A1, A1+, A2, A3, A4, B2, B3, B4, koperty 2. Drukowanie z rolki 610 mm 3. Standardowa pamięć: 64 MB 4. Wkłady drukujące: 4 wkłady (błękitny, purpurowy, żółty, czarny) 5. Komunikacja: Port USB 1.1 (zgodny z USB 2.0), port równoległy Centronics zgodny z normą IEEE-1284 (zgodny z ECP), 1 gniazdo EIO APARAT CYFROWY - 1 szt.: 1. Szerokokątny obiektyw nie mniej niż z 15-krotnym zbliżeniem 2. Optyczny stabilizator obrazu 3. Matryca o rozdzielczości nie mniej niż 12 megapikseli 4. Szybkie fotografowanie w trybie ciągłym w pełnej rozdzielczości 5. Technologia wykrywana twarzy 6. Wyświetlacz LCD nie mniejszy niż 2,7 cali 7. Dodatkowa karta micro-SD 4GB PROJEKTOR - 1 szt.: 1. Rozdzielczość nie mniejsza niż 1024x784 pikseli 2. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln, współczynnik proporcji obrazu 4:3 3. Współczynnik powiększenia optyczny 1,3:1 4. Kontrast 2600:1 5. Wielkość obrazu 25-300 cali 6. Żywotność lampy nie mniejsza niż 2000 godzin 7. Głośniki minimum 2 szt. o mocy 5 Wat OPROGRAMOWANIE DODATKOWE: 1. Microsoft OEM Orffice Basic Edition 2007 Polish, V2,1pk, licencja - 4 szt. 2. Microsoft OEM Orffice Pro Edition 2007 Polish, V2,1pk, licencja - 1 szt. 3. Microsoft Projekt 2007 Win 32 Polish CD - 1 szt. 4. Zuzia 9 program kosztorysowy - 1 szt. 5. AutoCAD LT 2010 PL SLM - 1 szt. 6. Pakiet księgowy: Finanse (FK), Środki trwałe, Przelew (współpracujące i kompatybilne z obecnym systemem REKORD zainstalowanym w Urzędzie Gminy Jaworze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa wraz z montażem mebli biurowych. L.p Opis Wymiary Ilość 1 Szafa dwudrzwiowa średnia 800x1100x400 7 szt. 2 Szafa dwudrzwiowa 800x2500x400 5 szt. 3 Szafa dwudrzwiowa 800x2200x400 17 szt. 4 Szafa dwudrzwiowa przeszklona 800x2200x400 2 szt. 5 Szafa dwudrzwiowa 1200x2500x400 1 szt. 6 Szafa metalowa ilość półek: 6 półki metalowe, boki i tył pełne max. obciążenie 1 półki:100kg regał skręcany 900x2000x400 5 szt. 7 Biurko prawe 1200x1400x758 1 szt. 8 Biurko prawe 1600x800x758 1 szt. 9 Biurko prawe 1600x1600x758 3 szt. 10 Biurko prawe 1800x1000x758 2 szt. 11 Biurko prawe z nadstawką 1600x1600x758 300x300x300 1 szt. 12 Biurko lewe 1600x800x758 1 szt. 13 Biurko lewe 1600x1600x758 2 szt. 14 Biurko lewe 1800x1000x758 1 szt. 15 Przystawka do biurka 1600x900x758 1 szt. 16 Kontener 4-szufladowy 400x500x570 12 szt. 17 Stół konferencyjny zaoblony 2000x750x758 1 szt. 18 Fotel - biurowe krzesło obrotowe Wysokość siedziska 46-57cm Głębokość siedziska 48cm Szerokość siedziska 49cm Wysokość podłokietnika (od siedziska) 18cm Szerokość oparcia 46cm Wysokość oparcia 63cm wysokość ogólna 103-114cm 14 szt. 19 Krzesło biurowe 16 szt. Grubość blatów biurek i przystawek, wieńców górnych szaf 28 mm, korpusów i frontów 18 mm. Ściana tylna szaf dzielona z HDF. Uchwyty metalowe galwanizowane - kolor aluminium. Przed dostawą mebli Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów kontrolnych w celu sprawdzenia ułożenia w/w mebli. Kolor mebli określony zostanie podczas pomiarów. Przykładowe wzory mebli zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.