Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Oleśnica: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku mieszkalnym przy ul. 11 Listopada 30 w Oleśnicy wraz z drogą wjazdową , placem zabaw, elementami wokół budynku na dz. Nr 9/18 AM 52, tj. nawierzchnia utwardzona o pow. 265,41 m2 powierzchnia zieleni 565,17 m2 , nawierzchnia rekreacyjna 72 m2.
Numer ogłoszenia: 71293 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3980911, faks 071 3980912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zbk.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku mieszkalnym przy ul. 11 Listopada 30 w Oleśnicy wraz z drogą wjazdową , placem zabaw, elementami wokół budynku na dz. Nr 9/18 AM 52, tj. nawierzchnia utwardzona o pow. 265,41 m2 powierzchnia zieleni 565,17 m2 , nawierzchnia rekreacyjna 72 m2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują: a- roboty przygotowawcze i ziemne - korytowanie i profilowanie pod warstwy konstrukcyjne; b- wykonanie ciągów komunikacji pieszej-chodników, podjazdów, dojść o łącznej pow. 256,41m2; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grub. 5 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grub. 10 cm; - ułożenie podsypki cementowo-piaskowej o grub.3 cm; - ułożenie kostki betonowej o grubości 8 cm kolor szary na pow.197,26 m2 oraz czerwonej na pow.59,15 m2; - wykonanie ławy betonowej pod obrzeże chodnikowe -beton B 15, V=0,015 m3/m; - ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na długości 119,17 mb na podsypce piaskowej; c - wykonanie nawierzchni terenu rekreacyjnego o łącznej pow. 72 m2 - ułożenie geowłókniny - wykonanie warstwy ze żwirku 15 cm; - wykonanie podbudowy z klińca 10 cm; - ułożenie miału kamiennego z domieszką piasku drobnego 3 cm; d- obniżenie fragmentu chodnika wraz z krawężnikiem o pow. 11,60 m2 -rozebranie fragmentu chodnika z kostki kamiennej -rozebranie krawężnika o długości 5,00m -ponowne ułożenie nowego krawężnika najazdowego 15x22 cm z jego podniesieniem o 8 cm w stosunku do poziomu jezdni -ponowne ułożenie chodnika z nowej kostki kamiennej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 115.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena ofertowa brutto 100%..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wypełniona oferta - załącznik nr 1 do specyfikacji . 8.1.1 Dane Wykonawcy tj. pełną nazwę , adres, telefon, fax, nr NIP-u ( lub REGON), informacje o podleganiu opodatkowaniem VAT. 8.1.2. Cenę ofertową netto i brutto przedmiotu zamówienia. 8.2. Oświadczenie ( zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy), że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.3. Kosztorys ofertowy. 8.4. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców, przy czym zależność lub dominacja w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 , poz. 447 ) nie dotyczy wzajemnych stosunków pomiędzy podmiotami składającymi wspólnie ofertę. 8.6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 000 PLN. Polisa powinna być aktualna na dzień składania ofert . Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do przekładania zamawiającemu kolejnych polis ubezpieczenia lub dowodów opłacania składek przez cały okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zbk.olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego nr 13
56- 400 Oleśnica
pok. 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego nr 13 56- 400 Oleśnica pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
- Przebudowa nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji zlokalizowanych w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy na odc. od ul. Tołstoja do ul. Lotniczej - etap II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.