eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WARSZAWSKIEGO SZPITALA DLA DZIECI SPZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Warszawa: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WARSZAWSKIEGO SZPITALA DLA DZIECI SPZOZ
Numer ogłoszenia: 7127 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8267781, 8288999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsdz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WARSZAWSKIEGO SZPITALA DLA DZIECI SPZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów: Pakiet 1 - odczynniki hematologiczne do aparatu Sysmex XS-1000i. Pakiet 2 - odczynniki do aparatu Clinitek Status. Pakiet 3 - odczynniki do aparatu RAPIDLAB 348. Pakiet 4 - odczynniki do analizatora Konelab 20. Pakiet 5 - testy różne. Pakiet 6 - odczynniki do koagulometru K 3002 Optic..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: Pakiet 1 - 295,00 PLN Pakiet 2 - 117,00 PLN Pakiet 3 - 678,00 PLN Pakiet 4 - 680,00 PLN Pakiet 5 - 190,00 PLN Pakiet 6 - 115,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w pkt. VI SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki, c) Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone, w pkt. V ppkt. 1, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. d) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. e) Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - Załącznik nr 3. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w § 1 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 188 poz. 1155), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1 lit. a w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Oryginały dokumentów nie są wymagane. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie; Wykonawca musi się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorcy, a także należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4). 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć: a) Dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych - o ile dotyczy). b) Karty charakterystyki oraz metodykę postępowania przy wykonywaniu badań (odczynniki i testy diagnostyczne). c) Do oferty winny być załączone katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry. d) Opisy oferowanych produktów zaświadczające odpowiednio, iż (dotyczy pakietu 1 - 4, 6): - zaoferowane odczynniki nie uszkadzają toru pomiarowego, - zaoferowane odczynniki posiadają udokumentowaną walidację na danym aparacie będącym własnością Szpitala, - zaoferowane odczynniki posiadają aplikację na aparat będący własnością Szpitala, - wykorzystywanie odczynników nie powoduje utraty gwarancji lub rękojmi przez posiadany przez Szpital aparat..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsdz.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ Dział Zamówień Publicznych ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - odczynniki hematologiczne do aparatu Sysmex XS-1000i..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - odczynniki hematologiczne do aparatu Sysmex XS-1000i..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - odczynniki do aparatu Clinitek Status..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - odczynniki do aparatu Clinitek Status..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - odczynniki do aparatu RAPIDLAB 348..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - odczynniki do aparatu RAPIDLAB 348..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - odczynniki do analizatora Konelab 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - odczynniki do analizatora Konelab 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - testy różne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - testy różne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - odczynniki do koagulometru K 3002 Optic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - odczynniki do koagulometru K 3002 Optic..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.