eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mircu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Mirzec: Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mircu
Numer ogłoszenia: 71251 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mircu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mircu . Planowany zakres robót: a) ) Roboty remontowe pokrycia dachowego: - rozebranie pokrycia z płyt azbest.-cem, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie orynnowania z blachy nie nadającej się do użytku, - demontaż i montaż przewodów odgromowych, - przemurowanie murów szczytowych i ściany kolankowej. - rozebranie elementów więźb dachowych-łaty - ułożenie izolacji paraprzepuszczalnej, - ołacenie połaci dachowych kontrłaty i łaty, deska czołowa i wiatrownice, - pokrycie dachów blachą powlekaną dachówkową na łatach, - montaż gąsiorów, wraz z obróbką kalenicy, - obróbki blacharskie -montaż pasów nadrynnowych, wiatrownic - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - obróbki komina, wyłazy, - odgruzowanie i otynkowanie komina, - rynny oraz rury rynnowe dachowe z PCW łączone na uszczelki, - łacenie oraz wykonanie podsufitki z blachy powlekanej T6 - wyłaz dachowy fabrycznie wykończony b) Roboty remontowe elewacji: - odgrzybiebnie elewacji, - gruntowanie elewacji, - wykonanie izolacji pionowej przeciwilgociowej ścian budynku, - rozebranie i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm na podsypce cem.-piask - dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych - licowanie ścian płytkami kamionowymi lub gresowymi 30x30 cm - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - parapety zewnętrzne.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Uwaga - wykonawcy występujący wspólnie spełnią powyższe warunki, jeżeli z przedłożonego wykazu wykonywanych robót budowlanych będzie wynikało, że przynajmniej jeden z wykonawców samodzielnie spełnia go w całości, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - doświadczenie zawodowe rozumiane jako należycie wykonane w ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o jaki okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2-ch robót budowlanych na obiektach kubaturowych w tym jedna robota o charakterze i wartości porównywalnej do wartości zadania, 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 5. spełniający warunki okreslone w niniejszej SIWZ. 6. udziela 3 letniej gwarancji i rekojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dokona spełnienia warunków w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły - spełnia/ nie spełnia. 1. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 opisanych w pkt. IX, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty określone w pkt. XII, ppkt. 2 i 3 muszą złożyć odrębnie przez każdego z Wykonawców. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie oferty. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpis na każdym z dokumentów składa upoważniony pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt. XII ppkt. 3, które musi być podpisane przez każdego z Wykonawców odrębnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamowienia okresloną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa /konsorcjum/ musi być zgdona z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełneinia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z kosztorysem inwestorskim. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22. ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z referencjami - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - doświadczenie zawodowe rozumiane jako należycie wykonane w ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o jaki okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2-ch robót budowlanych na obiektach kubaturowych w tym jedna charakterze i wartości porównywalnej do wartości zadania, - zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Akceptacja projektu umowy - załącznik nr 3. 6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, kopia poświadczona przez notariusza. 8. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zał. Nr 8. 9. Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - zał. Nr 9.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: fortes.pl/gmina/mirzec/bip/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mircu Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mirzec Mirzec Stary 9 27-220 Mirzec do dnia 06.05.2008r. do godz. 10:00 pokój nr 220 (/sekretariat/.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.