eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › ZP-341-1-3-2010 Budowa kanałów sanitarnych z przykanalikami w ulicach Niemcewicza, Ordona, Prądzyńskiego w Karczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Karczew: ZP-341-1-3-2010 Budowa kanałów sanitarnych z przykanalikami w ulicach Niemcewicza, Ordona, Prądzyńskiego w Karczewie.
Numer ogłoszenia: 71245 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-3-2010 Budowa kanałów sanitarnych z przykanalikami w ulicach Niemcewicza, Ordona, Prądzyńskiego w Karczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest (Budowa kanałów sanitarnych wraz z przykanalikami kanalizacji sanitarnej do granic własności w ulicach Niemcewicza, Ordona, Prądzyńskiego w Karczewie). 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje następujące asortymenty robót: 1) wykonanie kanałów sanitarnych grawitacyjnych O 0,20 (D200x5,9mm) L=547 m z rur PVC klasy S ze ścianką litą , spełniającą wymagania Polskiej Normy PN-EN 1401:1999, łączonych przy pomocy uszczelek gumowych, 2) wykonanie 34 przykanalików kanalizacji sanitarnej grawitacyjnych do granic własności O 0,15 (D160x4,7mm) L= 201 oraz O 0,20 (D200x5,9mm) L=13 m z rur PVC klasy S ze ścianką litą, spełniającą wymagania Polskiej Normy PN-EN 1401:1999, łączonych przy pomocy uszczelek gumowych, 3) wykonanie studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych połączeniowych i przelotowych O 1,20 m z kręgów żelbetowych szt. 19, 4) wykonanie trójników kanalizacyjnych D200 160,450 z PVC szt. 15. 1.2. Powyżej wymienione kanały sanitarne należy włączyć do istniejących kanałów sanitarnych O 0,20 w ulicy Podchorążych. 2. Wytyczne do wykonania i wyceny robót : 2.1. roboty należy wykonywać zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2006 r., Nr156, poz 1118 ), z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. - o wyrobach budowlanych Dz. U. Nr 92 z dnia 16.04.2004 r. poz. 881, zgodnie z zaleceniami zawartymi w opinii Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Starosty Otwockiego oraz pozwoleniem na budowę Nr 102 P/2010 z dnia 08.02.2010r. 2.2. Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa tj.: Projekt budowlany kanałów sanitarnych w ulicach: Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, Projekt budowlany przyłączy kanalizacji sanitarnej w ulicach: Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budowy kanałów sanitarnych O 0,20 z rur PVC w ul. Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budowy przykanalików sanitarnych O 0,15 i O 0,20 z rur PVC w ul. Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, Przedmiar robót - budowy kanałów sanitarnych w ulicach: Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, Przedmiar robót - budowy przykanalików sanitarnych w ul. Niemcewicza, Ordona i Prądzyńskiego w Karczewie, oraz niniejszy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.3. W cenie oferty wykonania robót Wykonawca winien uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotowych robót tj. koszt robocizny, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie i zysk z uwzględnieniem niżej określonych elementów cenotwórczych takich jak np.: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dostarczonymi projektami budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa budowlanego, 2) protokolarnego przekazania terenu budowy, 3) zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia, 4) zorganizowanie, a następnie zlikwidowanie zaplecza budowy, 5) zainstalowanie dla potrzeb budowy wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót, 6) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które te wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi 7) umożliwienia Zamawiającemu sprawdzenie każdej roboty, która zanika lub ulega zakryciu, 8) na żądanie Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek odkryć lub wykonać otwory niezbędne dla zbadania robót, o ile wcześniej nie poinformował Zamawiającego o gotowości robót do odbioru, a następnie na własny koszt przywrócić stan poprzedni, 9) oznakowanie terenu budowy, 10) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru, 11) dbania o należyty stan i porządek na terenie budowy, 12) koordynowanie robót podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców), 13) prowadzenia robót w systemie który zagwarantuje wykonanie robót zgodnie z harmonogramem, 14) zawiadamianie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu, 15) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 16) usunięcia wszelkich nieprzewidzianych w projekcie kolizji z urządzeniami podziemnymi po ich zidentyfikowaniu, zgłoszeniu w porozumieniu z Zamawiającym, 17) protokolarnego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, 18) udzielenie rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, 19) usuwania stwierdzonych usterek i wad w ramach rękojmi i gwarancji, 20) Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę, 21) przywrócenia miejsca prowadzenia robót do pierwotnego stanu i wyglądu po zakończeniu robót,uporządkowania terenu budowy wraz z demontażem urządzeń i obiektów tymczasowych, 22) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz zapewnienie właściwych warunków i bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21 a - Prawo Budowlane), 23) roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający dojazd do posesji mieszkańcom i służbom miejskim, 24) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 25) koszt wykonania tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej, 26) koszty wynikające z badań laboratoryjnych zagęszczenia gruntu, 27) koszty wynikające z kontroli przedstawicieli OPWiK, 28) koszt zapewnienia tymczasowej organizacji ruchu w rejonie wykonywanych robót, 29) koszty odbiorów przez Instytucje zewnętrzne zgodnie z odpowiednimi przepisami, 30) budowa sieci kanalizacji sanitarnej odbywać się będzie pod kontrolą odbiorcy ścieków tj. Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Otwocku, ul. Karczewska 48 (tel. 022 779-42-96). Należy zgłosić rozpoczęcie budowy oraz pobrać kartę przebiegu robót. Zgłoszenie odbioru robót oraz wszelkie opłaty z tego tytułu ponosi wykonawca. 3. Odbiór robót w imieniu Zamawiającego prowadzony będzie pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.1. Protokół odbioru końcowego podpisany zostanie przez Zamawiającego po uprzednim odbiorze sieci kanalizacji sanitarnej przez eksploatatora sieci kanalizacyjnej tj. Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Otwocku, ul. Karczewska 48 oraz przekazaniu zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjna powykonawczą. 3.2. Roboty winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego oraz w przepisach technicznych. 3.3. Wszystkie materiały powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy, aprobata techniczną lub świadectwem dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydanym przez uprawnione jednostki. Na żądanie inspektora nadzoru materiały mogą być poddawane badaniom sprawdzającym. Wykonawca wykona badania sprawdzające lub zapewni urządzenia, instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do pobrania próbek oraz dostarczy wymagane próbki materiałów do zbadania ich jakości. Wszystkie próbki materiałów Wykonawca dostarczy do badań na własny koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia, jeżeli Zamawiający będzie zamierzał powtórzyć roboty tego samego rodzaju, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną której przedmiotem była budowa ulicznej sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej L=650 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Budowy osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane. Osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w zakresie wskazanym w art.23 ust.2 ustawy Pzp. 2. Formularz cenowy, 3.Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 140 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.