eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Rozbudowa ul. Ceglanej w Rawiczu wraz z odwodnieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Rawicz: Rozbudowa ul. Ceglanej w Rawiczu wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 71237 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37107 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ul. Ceglanej w Rawiczu wraz z odwodnieniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie ul. Ceglanej (długość ok. 550 m) w Rawiczu na odcinku od ul. Sarnowskiej (DK36) do ul. Armii Krajowej wraz z chodnikami, zjazdami do przyległych posesji, odwodnieniem, w tym budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz przebudową sieci elektroenergetycznej oraz budowa skrzyżowania typu rondo na przecięciu ulic Ceglanej i Armii Krajowej, w ramach zadania: Przebudowa ul. 1000 - Lecia i ul. Ceglanej wraz z ich połączeniem z ul. Armii Krajowej 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) ul. Ceglana - budowa nowej nawierzchni z betonu asfaltowego (ok. 2.961,87 m2), 2) budowa obustronnych chodników oraz zjazdów indywidualnych do przyległych posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (łączna powierzchnia ok. 2.594,90 m2), 3) budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (ok. 1.035,89 m2), 4) przebudowa włączenia ulicy Ceglanej do drogi krajowej nr 36 (ul. Sarnowska), 5) przebudowa nawierzchni odcinka ul. Armii Krajowej o nawierzchni z betonu asfaltowego (ok. 266 m2), 6) budowa skrzyżowania typu rondo w miejscu początku ul. Ceglanej i ul. Armii Krajowej, o nawierzchni z betonu asfaltowego (ok. 1.065 m2), 7) wykonanie sieci kanalizacyjnych tj.: a) budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami o śr. zewn. rur od 200 do 400 mm o łącznej długości ok. 709,50 m; wody opadowe odprowadzane będą przez system wpustów ulicznych i przykanalików, b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o śr. zewn. rur od 160 do 200 mm o łącznej długości ok. 766 m, c) budowa sieci wodociągowej PE 110 mm o długości 157,50 m, 8) oświetlenie uliczne tj.: a) budowa nowej linii elektroenergetycznej oświetleniowej kablowej (długość ok. 735 m) wraz z montażem i stawianiem słupów oświetleniowych z oprawami oświetlenia zewnętrznego (w ilości 26 sztuk), b) kolizja energetyczna - usunięcie kolizji z liniami kablowymi Sn i nN oraz z liniami napowietrznymi SN i nN, 9) rozbiórka budynku garażowego, 10) wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego. Parametry techniczne drogi, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów, jak również sposób odwodnienia został określony w niżej/wym. załącznikach do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 7), 2) projektów budowlanych i wykonawczych (załącznik nr 9-15), 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 17), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 5. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi warunkami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 6. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Podczas prac ziemnych związanych z niniejszą inwestycją, należy prowadzić nadzór archeologiczny, gdyż inwestycja przebiega w strefie ochrony stanowisk archeologicznych, objętych ochroną konserwatorską. Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. W związku z powyższym, należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatury w Lesznie z dnia 30.05.2011 roku WA-LE-4155 - 1176, 1372/2011. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.2.2012 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlanych i wykonawczych, 5) Polskich Normach. 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729),po zakończeniu robót dokonać zmiany w organizacji ruchu docelowego w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt organizacji; 2) prowadzenia robót zgodnie z zapisami wynikającymi z decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w szczególności podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający; 3) ustanowienie kierownika budowy (zgodnie z zapisem pkt 7 niniejszego rozdziału SIWZ), 4) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji deszczowej i sanitarnej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót, 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych oddzielnie dla każdej z branż (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia ich w ośrodku geodezyjnym, 6) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań (w tym ustalenie zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego, jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 7) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 9) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 10) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 11) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 12) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 13) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia w oparciu o dołączony do oferty kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy. Harmonogram ten powinien określać zakres rzeczowy, terminy i wartości brutto robót. Harmonogram ten przed podpisaniem umowy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego oraz będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie również do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z o.o., Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2995854,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2240711,43

  • Oferta z najniższą ceną: 2240711,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2960629,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.