eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › dostawa Rękawice medyczne jednorazowego użytku wg. N/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Tarnów: dostawa : Rękawice medyczne jednorazowego użytku wg. N/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 71230 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa : Rękawice medyczne jednorazowego użytku wg. N/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Rękawice Chir. Sterylne Zakres 2 Rękawice Diagnostyczne niesterylne Zakres 3 Rękawice Chir. Antyalergiczne Bezlateksowe Zakres 4 Rękawice Bezlateksowe winylowe, Rękawice do pracy z aldehydem, Rękawice Lateksowe Chir. Zakres 5 Rękawice foliowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP 2.Dokument świadczący że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z dnia 30 kwietnia 2004r) - dotyczy Zakresu nr 1, 2. Deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42 dla produktu oznaczonego znakiem CE - dotyczy Zakresu nr 3, 4, 5. 3.Dokument świadczący że oferowany przedmiot zamówienia spełnia EN 455 dotyczy Zakresu nr 1, 2. 4. Katalogi/foldery/karty katalogowe w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego sprzętu pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. 5. Załączyć do oferty wyniki badań wytwórcy z kraju pochodzenia nie starszy niż 2009r dla serii oferowanej w przetargu dot. Zakresu nr 1, 2. 9. Wykonawca prześle do testowania z zakresu nr : 1, 2, 3, 4, 5 - w terminie do 01. 05. 2010r do godz. 10.00 ilości określone w załączniku nr 1 na adres zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a - Magazyn. Oznaczenie na przesyłce Znak Spr. 21. Zakres nr ... poz. - TESTACJA Adres Wykonawcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem asortymentu do testowania, asortyment dostarczony w celu oceny jakość nie będzie zwracany. Do przesłanych próbek należy załączyć listę oferowanego asortymentu, która musi zawierać następujące dane : Wykonawca Asortyment w oryginalnych opakowaniach opisanych nazwą producenta Nazwa asortymentu - opisem rękawic Ilość szt/kpl/op przekazanych przez Wykonawcę Numer Zakresu którego dotyczy oferowany asortyment Nazwa producenta - kraj Nr Serii

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku : a. zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian, b. odchylenia od kursu waluty wzrostu /spadku 5% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty z ...................... 2010r (wg tabeli NBP). Wzrost/spadek będzie weryfikowany w ostatnim dniu roboczym miesiąca, w którym występują notowania kursu walut NBP a strony ustala cenę na kolejny miesiąc. Załączyć Tabele NBP kursu walut. (zaznaczyć walutę na podstawie której została sporządzona oferta ) 5. W przypadku zmiany cen stawki VAT kursu waluty wzrostu /spadku 5% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo sporządzić aneks do umowy wraz z udokumentowaną zmianą ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a Dział Logistyki tel/fax 14-6315404.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a (Pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.04.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Rękawice Chir. Sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Rękawice Chir. Sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 Rękawice Diagnostyczne niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2 Rękawice Diagnostyczne niesterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 Rękawice Chir. Antyalergiczne Bezlateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3 Rękawice Chir. Antyalergiczne Bezlateksowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 Rękawice Bezlateksowe winylowe, Rękawice do pracy z aldehydem, Rękawice Lateksowe Chir..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4 Rękawice Bezlateksowe winylowe, Rękawice do pracy z aldehydem, Rękawice Lateksowe Chir..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5 Rękawice foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5 Rękawice foliowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.