eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach w kwocie 3 290 000zł (słownie trzy miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Kaliska: 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach w kwocie 3 290 000zł (słownie trzy miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)
Numer ogłoszenia: 71226 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889201, fax 058 5889206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach w kwocie 3 290 000zł (słownie trzy miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach w kwocie 3 290 000zł (słownie trzy miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Przewidywany okres spłaty rat kapitałowych: w ratach miesięcznych płatnych ostatniego dnia danego miesiąca. Pierwsza rata płatna 31.01.2009r., ostatnia rata płatna 31.12.2017r. 3. Wymagany termin postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków finansowych - I transza w kwocie 660 000 zł od 15 maja 2008r. II transza w kwocie 990 000 zł od 30 czerwca 2008r. III transza w kwocie 1 640 000 zł od 15 sierpnia 2008r. 4.Rodzaj oprocentowania kredytu - zmienna stopa procentowa 5. Sposób ustalenia stopy procentowej - stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększoną o stałą marżę banku. Marża wykonawcy nie może być powiększona w trakcie trwania umowy kredytowej. 6. Koszt prowizji przygotowawczej od przyznanego kredytu nie może być wyższy niż 0,5% kwoty kredytu 7.Sposób zabezpieczenia kredytu: - tytułem zabezpieczenia spłat kredytu wystawia się weksel in blanco 8. Wykonawca nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym przedterminowej spłaty 9. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bez dodatkowych opłat 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe przekazanie środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych dokumentów określonych w części VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Formularz ofert, wg wzoru określonego w SIWZ; b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust 1 ustawy wg wzoru określonego w SIWZ c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Pełnomocnictwo dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli ofertę składa pełnomocnik lub podmioty występujące wspólnie e) Wszystkie wymienione dokumenty lub zaświadczenia powinny być oryginałami lub kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do złożenia oferty. f) Wykonawca czyniąc zastrzeżenie, że pewne dokumenty nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania wskazuje podstawę prawną wyłączenia jawności danego dokumentu. Informacje te powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kaliska, 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kaliska, 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska 2 pokój nr 26, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.