eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ELEKTRYCZNYCH SYSTEMÓW PPOŻ. I SYSTEMÓW ODDYMIANIA W BUDYNKACH WAT120 (DOM STUDENCKI NR 2 ) PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 11 ORAZ 43, 53, 60 PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Warszawa: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ELEKTRYCZNYCH SYSTEMÓW PPOŻ. I SYSTEMÓW ODDYMIANIA W BUDYNKACH WAT: 120 (DOM STUDENCKI NR 2 ) PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 11 ORAZ 43, 53, 60 PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 2
Numer ogłoszenia: 7121 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158653 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 83 78 65, faks 261 83 97 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ELEKTRYCZNYCH SYSTEMÓW PPOŻ. I SYSTEMÓW ODDYMIANIA W BUDYNKACH WAT: 120 (DOM STUDENCKI NR 2 ) PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 11 ORAZ 43, 53, 60 PRZY UL. GEN. S. KALISKIEGO 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i naprawy elektrycznych systemów ppoż. i systemów oddymiania w budynkach WAT: 120 (Dom Studencki Nr 2) przy ul. gen. S. Kaliskiego 11 oraz 43, 53, 60 przy ul. gen. S. Kaliskiego2. 2) Przez konserwację należy rozumieć okresowe sprawdzenie systemów ppoż. połączone z czyszczeniem i regulacjami odpowiednich podzespołów oraz wymianą części normalnie zużywających się w czasie eksploatacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia, oraz wymianą taśmy w drukarce centrali. Cena materiałów pomocniczych użytych do konserwacji i przeglądów systemów ppoż. oraz przejazdów w czasie trwania umowy wliczana jest do wynagrodzenia umownego za konserwację, o której mowa w ust.2. Przeglądy konserwacyjne wykonywane będą cztery razy w roku w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i potwierdzone protokołem wykonania usługi konserwacji lub naprawy. 3) Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej systemów ppoż. z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części, lub zespołów. Do naprawy Wykonawca wykorzysta części zamienne zakupione we własnym zakresie po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego oferty cenowej przedstawionej przez Wykonawcę. 4) Wykonawca przy podpisaniu umowy dołączy oświadczenie oferenta, że zapewnia całodobową dyspozycyjności wykonywania usług 365 dni w roku. W oświadczeniu należy wskazać osobę/osoby do pełnienia dyżuru całodobowego wraz z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres/ siedziba i nr telefonu. 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: Zamawiający może dokonać zwiększenia przedmiotu zamówienia o nowe jednostki elektrycznych systemów ppoż. i systemów oddymiania, przyjmując cenę usługi wynikającą z cen podanych w załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może być dokonana tylko za zgodą Stron i na podstawie aneksu do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OMNITECH Sp. z o. o., ul. Poniatowskiego 27, 05-080 IZABELIN, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123454,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67207,20

  • Oferta z najniższą ceną: 67207,20 / Oferta z najwyższą ceną: 248256,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.