Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Zambrów: Przebudowy i remonty dróg gminnych w 2014 roku na terenie miasta Zambrów
Numer ogłoszenia: 71213 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy i remonty dróg gminnych w 2014 roku na terenie miasta Zambrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowy i remonty dróg gminnych oraz powierzchni utwardzonych na terenie miasta Zambrów Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części: część 1 - Remont istniejącego placu i utwardzenie terenu przed budynkiem poczty przy ulicy Kościuszki oraz remont nawierzchni wjazdu z ulicy Kościuszki (realizacja m-c maj) część 2- Remont parkingu przy skrzyżowaniu ulicy Aleja Wojska Polskiego i 71 Pułku Piechoty wraz z remontem nawierzchni wjazdu z ulicy 71 Pułku Piechoty.(realizacja m-c lipiec) . cześć 3- Utwardzenie terenu na działkach nr 844 i 843 przy ulicy Cmentarnej.(realizacja m-ce maj-czerwiec) część 4 - Utwardzenie terenu przy SP3 i przebudowa zatoki postojowej ul.Magazynowa do ulicy dojazdowej do SP3 (realizacja m-ce lipiec-sierpień) część 5 - Remont ulicy Jantarowej w Zambrowie (realizacja m-ce maj- czerwiec) część 6 - Remont istniejącego placu oraz utwardzenie terenu przyległego do budynku wielorodzinnego nr 7 przy ulicy Raginisa , ( m-ce maj-czerwiec) część 7 - Przebudowa drogi gminnej ulicy Raginisa na odcinku od skrzyżowania z ulicą Armii Krajowej do wjazdu na teren przy budynku wielorodzinnym nr 7. Budowa zatoki parkingowej i chodnika oraz przebudowa dwóch wjazdów do budynków nr 5 i 7 (realizacja maj) część 8 - Remont zjazdu z ulicy 71 Pułku Piechoty do Przedszkola nr 6 ( realizacja lipiec) cześć 9 - Przebudowa drogi gminnej ulicy Białostockiej-budowa zatoki parkingowej.(realizacja lipiec).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.23.11-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg lub innych nawierzchni o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 PLN każda oraz załączy dowody dotyczące dwóch najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą/osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień umowy zawiera wzór umowy załacznik nr 7
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 p.216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego sekretariat pok.nr 225.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont istniejącego placu i utwardzenie terenu przed budynkiem poczty przy ulicy Kościuszki oraz remont nawierzchni wjazdu z ulicy Kościuszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nawierzchnia placu oraz wjazdu z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr.6cm na podsypce piaskowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont parkingu przy skrzyżowaniu ulicy Aleja Wojska Polskiego i 71 Pułku Piechoty wraz z remontem nawierzchni wjazdu z ulicy 71 Pułku Piechoty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nawierzchnia placu oraz wjazdu z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem.piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego wraz korektą niwelety utwardzenia terenu, - przełożenie chodnika w celu dostosowania wysokości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utwardzenie terenu na działkach nr 844 i 843 przy ulicy Cmentarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem.piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utwardzenie terenu przy SP3 i przebudowa zatoki postojowej ul.Magazynowa do ulicy dojazdowej do SP3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej gr 6cm na podsypce piaskowej . - nawierzchnia zatoki postojowej z kostki betonowej gr 8cm na podsypce cem.piaskowej ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont ulicy Jantarowej w Zambrowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie nawierzchni jezdni, chodników oraz krawężników przy zachowaniu istniejących warstw podbudowy, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki gr.8cm, nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 6cm na podsypce cem.piaskowej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont istniejącego placu oraz utwardzenie terenu przyległego do budynku wielorodzinnego nr 7 przy ulicy Raginisa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utwardzenie placu z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem.piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr.6cm na podsypce piaskowej, - nawierzchnia placu zabaw z kruszywa naturalnego-piasku,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ulicy Raginisa na odcinku od skrzyżowania z ulicą Armii Krajowej do wjazdu na teren przy budynku wielorodzinnym nr 7. Budowa zatoki parkingowej i chodnika oraz przebudowa dwóch wjazdów do budynków nr 5 i 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni zatoki parkingowej z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem.piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr.6cm na podsypce piaskowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont zjazdu z ulicy 71 Pułku Piechoty do Przedszkola nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nawierzchnia zjazdu ,drogi manewrowej oraz placu z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem.piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr.6cm na podsypce piaskowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ulicy Białostockiej-budowa zatoki parkingowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nawierzchnia zatoki parkingowej z kostki granitowej gr.9-11 cm na podsypce cem.piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - chodnik z kostki betonowej gr.6cm na podsypce piaskowej, - przebudowa napowietrznej linii elektroenergetycznej - przebudowa słupa wraz z oprawą oświetleniową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Wymiana elementów drewnianych na elementy z tworzywa sztucznego pomostu nad zalewem w Zambrowie
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.