Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 71209 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Lublin: Usługa promocji Województwa Lubelskiego związana z udziałem drużyny Górnik Łęczna w rundzie finałowej rozgrywek Ekstraklasy
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:"Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" realizowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego WL na lata 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, krajowy numer identyfikacyjny
43101917000000, ul.
ul. Artura Grottgera
4,
20029
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 44 16 636, faks
81 44 16 535, e-mail
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocji Województwa Lubelskiego związana z udziałem drużyny Górnik Łęczna w rundzie finałowej rozgrywek Ekstraklasy
Numer referencyjny OP-IV.272.30.2017.ŁB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa Promocji Województwa Lubelskiego związana z udziałem drużyny Górnik Łęczna w rundzie finałowej rozgrywek Ekstraklasy piłki nożnej mężczyzn w sezonie 2016/2017. Termin realizacji usługi od dnia zawarcia umowy do dnia 5 czerwca 2017 r.; w Lublinie oraz na terenie Polski.
1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług na rzecz Zamawiającego w trakcie meczów w Lublinie oraz podczas meczów wyjazdowych:
1) umieszczenie logotypu promocyjnego województwa "Lubelskie - Smakuj Życie" na klubowych koszulkach meczowych Zawodników, w dwóch miejscach: na tyle koszulki pod numerem Zawodnika o powierzchni 350 cm^2 oraz na jej rękawie o powierzchni 12 cm^2;
2) umieszczenie logotypu promocyjnego województwa "Lubelskie - Smakuj Życie" na klubowych koszulkach treningowych Zawodników z przodu o powierzchni 350 cm;
3) umieszczenie logotypu promocyjnego województwa "Lubelskie - Smakuj Życie" na klubowych koszulkach meczowych Trenerów z przodu koszulki o powierzchni 12 m;
4) umieszczenie logotypu promocyjnego województwa "Lubelskie - Smakuj Życie" na klubowym autokarze przewożącym Zawodników na mecze, o powierzchni 10 m^2.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług na rzecz Zamawiającego tylko w trakcie meczów w Lublinie:
1) reklama na bandach LED - 215 m^2 ustawionych wzdłuż linii boiska oraz za obiema bramkami (5 min w trakcie każdego meczu);
2) 1 baner w drugim rzędzie reklamowym (widoczny w kamerach telewizyjnych) o wymiarach 18,7x1,36m;
3) 2 jamniki reklamowe za bramkami o powierzchni reklamowej 5 m^2 każdy;
4) flaga sektorowa o wymiarach maksymalnych 14x19m z promocyjnym logotypem, umieszczona na powierzchni trybun podczas meczów;
5) 2 sztuki logotypu promocyjnego na ściance do wywiadów TV;
6) 5 sztuk logotypów na ściance do konferencji prasowych oraz na ściance do strefy mixed zone (strefa wywiadów pomeczowych);
7) balon lub brama z logo "Lubelskie - Smakuj Życie" umieszczone na stadionie oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie;
8) stoisko promocyjne oraz standy informacyjne znajdujące się w strefie VIP stadionu Arena Lublin, dystrybucja materiałów promocyjnych wśród gości, ze szczególnym uwzględnieniem walorów gospodarczych województwa lubelskiego;
9) materiały promocyjne i reklamowe emitowane na telebimach stadionowych i telewizorach znajdujących się w strefie Vip oraz w lożach na stadionie Arena Lublin;
10) ekspozycja 3 flag przenośnych przed stadionem;
11) reklama w programie meczowym (1/2 strony reklamowej) rozdawanym bezpłatnie wśród kibiców; projekt reklamy przygotowuje Zamawiający.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia dodatkowych usług:
1) logotyp na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w sekcji przenośnej dla sponsorów i partnerów;
2) baner reklamowy na stronie internetowej Wykonawcy o wymiarach 300x300px;
3) plansza sponsorska w materiałach wideo klubowej telewizji min. 3 materiały tygodniowo;
4) akcja promocyjno -wizerunkowa w klubowych kanałach social media (3-krotnie);
5) logotyp na biletach przeznaczonych do samodzielnego wydruku (ok. 1000 szt. na każdy mecz);
6) logotyp na plakatach meczowych dystrybuowanych na terenie całego województwa.
7) logotyp na bilbordach zapowiadających mecze w Lublinie.
4. Informacje dodatkowe
1) Stadion, na którym odbywać się będą mecze powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
2) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
II.5) Główny kod CPV): 79342200-5,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Wykonawcę zaproszono do negocjacji z uwagi na fakt, że jest to jedyny reprezentant województwa lubelskiego i uczestnik w rozgrywkach piłkarskiej Ekstraklasie (piłka nożna mężczyzn). Meczom z udziałem drużyny Górnik Łęczna towarzyszy duża medialność; żadna inna klasa rozgrywkowa nie posiada silnego partnera medialnego (platforma telewizyjna nc+ oraz Eurosport2) gwarantującego bezpośrednią transmisję telewizyjną z każdego spotkania. To wszystko oferuje tylko piłkarska Ekstraklasa. Piłka nożna w wydaniu najlepszych 16-stu drużyn w kraju jest obecna także w telewizji publicznej (magazyn GOL, GOL Extra, Wiadomości sportowe, Sportowa niedziela). Mecze transmitowane są w serwisie internetowym Dailymotion, który pozwala "na żywo" oglądać mecze swojej drużyny poza granicami naszego kraju. Dodatkowo magazyny piłkarskie są obecne także na antenach Canal+, w tym Liga+, Liga+Extra, a także "Ekstraklasa po godzinach". O medialności i skali zainteresowania rozgrywkami w sezonie 2016/2017 świadczą liczby: 9 325 osób - to średnia widownia na meczu Lotto Ekstraklasy, 1 807 364 widzów obejrzało mecze Ekstraklasy na stadionach w 25 kolejkach, średnia oglądalność w TV jednego meczu to 109 000 widzów, średnia oglądalność magazynu GOL Extra - 2 240 000 widzów. W okresie objętym umową tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 5 czerwca 2017 r. zespół Górnika Łęczna rozegra 7 spotkań, 3 na Arenie Lublin, oraz 4 mecze wyjazdowe. Oferta promocyjna skonstruowana jest w taki sposób, aby logotyp promocyjny województwa "Lubelskie - Smakuj Życie" pojawił się na każdym meczu polskiej Ekstraklasy z udziałem drużyny w tym czasie. W ramach umowy zapewniona jest m in. obecność promocyjnego logotypu na koszulach meczowych zawodników oraz trenerów, a także na klubowym autokarze. Ponadto na podstawie umowy z MOSiR Lublin, Górnik Łęczna S.A. ma wyłączność dysponowania powierzchniami reklamowymi na Arena Lublin, w czasie rozgrywanych meczy Ekstraklasy. Całość oferty uzupełnia urozmaicona ekspozycja promocji na stadionie Arena Lublin oraz w klubowych mediach społecznościowych, dzięki czemu uzyskamy kompleksową i profesjonalną ofertę, która daje możliwość zrealizowania wielu celów kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Biorąc pod uwagę specyfikę oferty, nie istnieje na rynku lokalnym inne rozwiązanie odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Górnik Łęczna S.A.,
,
al. Jana Pawła II 13,
21-010,
Łęczna, kraj/woj.
lubelskie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa drukarek laserowych i dysków zewnętrznych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
- zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Centralnego Traktu Operacyjnego, Apteki Szpitalnej, Centralnej Sterylizacj
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.