eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
Numer ogłoszenia: 7113 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku zgodnie z Wykazami rzeczowo-ilościowymi stanowiącymi Załączniki A1 i A2 do formularza oferty cenowej. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane partiami w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego w okresie objętym zamówieniem. 3.Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia poniżej ilości określonych szacunkowo w ww. wykazach oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 4.Zamawiający może zwiększyć ilość zamówionych materiałów w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 5.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz bardzo dobrej jakości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz, że są wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty (Załącznik nr 1) wraz z odpowiednimi wykazami rzeczowo-ilościowymi (Załączniki A1,A2 do formularza oferty) 2)pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy-jeżeli dotyczy, 3)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Zał. nr 5)- jeżeli dotyczy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa wyżej, w następujących przypadkach: a)zmiany osób reprezentujących Strony umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul.Płocka 39, 09-100 Płońsk...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pokój nr 313 (II piętro). Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku zgodnie z Wykazem rzeczowo-ilościowym stanowiącym Załącznik A1 do formularza oferty cenowej. 2.Załącznik A1 przedstawia szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczący materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, zawiera typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów sprzętu oraz ich szacunkowe ilości w okresie objętym zamówieniem. 3.Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności wkładu. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 4.Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były bardzo dobrej jakości, zapewniały kompatybilność pracy z drukarkami, kserokopiarkami, faksami i urządzeniami wielofunkcyjnymi Zamawiającego, zapewniały należyte bezpieczeństwo oraz posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były dopuszczone do obrotu i wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi. 5.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry w stosunku do materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 6.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przeznaczone. 7.Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale (mailem lub faksem), jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad materiału eksploatacyjnego. 8.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię ekspertyzę autoryzowanego serwisu producenta ww. urządzeń. Naprawa drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta ww. urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem, faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą i ekspertyzą ponosi Wykonawca. 9.Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia 10.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 11.Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku zgodnie z Wykazem rzeczowo-ilościowym stanowiącym Załącznik A2 do formularza oferty cenowej. 2.Załącznik A2 przedstawia szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczący materiałów biurowych i papierniczych, zawiera rodzaj materiałów, ich szacunkowe ilości w okresie objętym zamówieniem oraz materiały przykładowe. 3.Zamawiający wymaga, aby materiały biurowe był fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz bardzo dobrej jakości. 4.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe i papiernicze jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry w stosunku do materiałów podanych przykładowo. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i właściwościach nie gorszych niż materiały podane przykładowo. 5.W przypadku stwierdzenia różnic ilościowych lub wad jakościowych materiałów biurowych lub papieru Zamawiający złoży niezwłocznie reklamację (mailem, faksem). Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego materiału biurowego lub papieru na pozbawiony wad w terminie 3 dni lub w przypadku niemożliwości takiej wymiany, zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu wadliwego materiału biurowego lub papieru od Zamawiającego, bądź też uzupełni w tym terminie braki ilościowe. 6.Zamawiający wymaga, aby papier nadawał się do zastosowania we wszystkich drukarkach, kserokopiarkach, faksach i urządzeniach wielofunkcyjnych jakimi dysponuje Zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.