eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Modernizacja kotłowni olejowej na olejowo-gazową w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Morawica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Modernizacja kotłowni olejowej na olejowo-gazową w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
Numer ogłoszenia: 71134 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Modernizacja kotłowni olejowej na olejowo-gazową w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: modernizacja kotłowni olejowej na olejowo-gazową w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy. 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje czynności wynikające z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i jego uprawnień, o których mowa w art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz: - przygotowania materiałów pomocniczych dla potrzeb komisji przetargowej prowadzącej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych; - sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzenie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych - inne rozwiązania techniczne; - uczestniczenie w odbiorze końcowym robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; - uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych. 3. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie w okresie realizacji robót budowlanych, aż do końcowego ostatecznego ich odbioru i przekazania całego obiektu w użytkowanie oraz w trakcie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, przez okres trwania gwarancji na wykonane roboty budowlane. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych będzie zakończona w dniu 18 sierpnia 2010 roku. Zakres robót budowlanych obejmuje niżej wymienione branże: - budowlana, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie Zamawiającego www.morawica.com.pl -przetarg pod nazwą - Modernizacja kotłowni olejowej na olejowo-gazową w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy - Nr sprawy EZP-252-9/2010, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 4, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 700.000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych) każde zadanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych zrealizował dwie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 700.000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych) każde zadanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w nadzorowaniu robót budowlanych wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami zawierający: jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; minimum jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności; minimum jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik Nr 6 do SIWZ); 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy osób fizycznych. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 2 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; - ograniczenia zakresu robót budowlanych objętych umową z wykonawcą robót budowlanych w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia ujętej w dokumentacji. b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: - następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu; - wyjątkowo niesprzyjającym warunkom pogodowym, uniemożliwiającym wykonanie robót budowlanych; - koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, w tym aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny; - koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową z wykonawcą robót budowlanych; - następstwem wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację inwestycji; - następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji. c) terminu wykonania robót budowlanych; d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej , w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót budowlanych; e) odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi; f) koniecznością zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; g) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5. Opłata 10.00 zł - gotówka lub zaliczenie pocztowe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.